Toch jammer dat het - volgens mij - gejat is van Theo Maassen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tong80 liet mij lachen.
Eens moet de eerste keer zijn!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest
As usualquote:Thuistest resultaat
Geachte kandidaat,
Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
PS: U gelooft het zelf misschien niet? Veel hoogbegaafden denken namelijk dat iedereen zo snel denkt of zo snel zou moeten denken. Kijk ook hier.
U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost ¤ 42,50. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.
De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.
Over de gemaakte test geven wij verder geen informatie (zoals de juiste antwoorden of het aantal fouten). Als u uw gegevens hieronder invult, worden deze korte tijd bewaard samen met de indicatie hierboven. Informatie over aantallen fouten wordt niet bewaard.
Met vriendelijke groet
namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland
Nou op zo een test-dag kom je wel wat ''lotgenoten'' tegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:50 schreef ACT-F het volgende:
As usual![]()
Maar ik vertik het om een officiële test te doen zolang zo'n officieel papiertje met mijn IQ erop geen praktische nut heeft. Of zijn er soms mensen die daar wel profijt van hebben gehad?
Van die autisten waar ik gillend voor wegren om mijn heil in de dichtstbijzijnde kroeg op te zoekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Weissman het volgende:
Nou op zo een test-dag kom je wel wat ''lotgenoten'' tegen
Mhua, valt mee. Heel veel mensen-schuwe types (dit is geen grap). Maar sociale versies zijn er ook hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van die autisten waar ik gillend voor wegren om mijn heil in de dichtstbijzijnde kroeg op te zoeken
Maar wat kan ik met zo'n officiële uitslag? Heeft het voor jou een toegevoegde waarde gehad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Weissman het volgende:
Mhua, valt mee. Heel veel mensen-schuwe types (dit is geen grap). Maar sociale versies zijn er ook hoor.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Zo heb je bijvoorbeeld de dag van de hoogbegaafdheid. Je verwacht dat er dan allemaal bedrijven, universiteiten en denktanks op af komen, maar niks van dat alles, je ziet er vooral hulpverleners..
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef ACT-F het volgende:
Maar wat kan ik met zo'n officiële uitslag? Heeft het voor jou een toegevoegde waarde gehad?
ik moet wel zeggen dat nu het labeltje ontdekt is zowat de helft van wat op de basisschool rond loopt al vroegtijdig wordt bestempeld met ''hoogbegaafd''. Tja, dat krijg je als je tegenwoordig lezen leuker vind dan voetbal. dan ben je gelijk ziekquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het ook nogal triest dat tegenwoordig alles maar op hoogbegaafd wordt geschoven. Vroeger had je gewoon kinderen in je klas die het niet goed deden. Die deden het dan niet zo goed op school. En nu zijn ze opeens "hoogbegaafd". Sorry hoor, maar als je kind een kutscore haalt op de CITO toets zijn ze niet "hoogdbegaafd.
Typisch Nederland, waar je vooral scoort met 'zielig' zijn, en minder met echt iets kunnen.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
De echte hoogbegaafden, die zitten natuurlijk de hele dag triest achter een forum..
Volgens mij geeft hij geen IQ-indicatie nee, toen ik hem maakte niet in elk gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef Sosha het volgende:
[..]
Die thuistest geeft toch alleen aan of het zin heeft om je aan te melden voor de officiële test? Of geeft ie ook een IQ-indicatie? 'In mijn tijd' was dat nog niet zo namelijk.
Niet eens!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch jammer dat het - volgens mij - gejat is van Theo Maassen.
Net ff gedaan, je krijgt inderdaad alleen een melding of je goed scoort, en dat je daar alsnog een test moet doen. Verspilde 17 minutenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Muck het volgende:
Volgens mij geeft hij geen IQ-indicatie nee, toen ik hem maakte niet in elk geval
17 is erg lang hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net ff gedaan, je krijgt inderdaad alleen een melding of je goed scoort, en dat je daar alsnog een test moet doen. Verspilde 17 minuten
Ja, maarja, mijn piemel is ook maar 20cm, ben helaas niet zo stoer als de rest van Fok.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |