abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90882014
Omdat we een nieuwe auto willen kopen de volgende auto te koop
een alfa romeo 147 1.6 Veloce Destinctive 120pk uit eind 2000

auto is bijna 2 jaar in bezit en distributieriem is bij 184000km vervangen (2,5 jaar geleden)
KM stand is nu 230000 en wordt nog dagelijks mee gereden.
APK is inmiddels verlopen en we zijn niet van plan om nog te keuren aangezien we deze auto kunnen inruilen of verkopen zonder apk natuurlijk.

apk is verlopen op 22 dec 2010 dus 2 weekjes nu.
de vraagprijs is 2600 geen gezeur prijs. Dus geen korting meer. Je hoeft dus niet lager te gaan bieden aangezien ik de wagen ook kan inruilen.

de volgende opties:

Leren bekleding
cruise control
Airco
Airbags
LPG G3 - In reservewielruimte
17" Velgen met goede banden
Armsteun
Originele radio / cd speler

belasting is 50 euro per maand (zuid holland)
auto rijdt 1 op 10 (snelweg op gas)
auto rijdt 1 op 12 (snelweg op benzine)

de minpunten
- autostoelen moeten naar voren worden geschuiven om achterin te kunnen zitten (4deurs stoelen)
- kleine deukjes linkerportier door openslaande deuren van andere autos

fotos zijn gemaakt op 12 december

te bezichtigen in rotterdam of eventueel in amsterdam
pi_90882691
Hoe kun je nou rijden in een auto zonder APK? Heb je hem geschorst?
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_90882889
TS rijdt dagelijks in een ongekeurde auto rond ??? Slim bezig zeg

maar goed OT :
Waarop issie afgekeurd dan ?

Distributieriem moet over 10-15k alweer vervangen worden (alle TwinSpark motoren van Alfa moeten om de 60k d.riem vervangen)

Ik vind t geen koopje
Zeker niet als je op Marktplaats / autoweek / autoscout kijkt
Don't fuck with a Jedi Master, son.
pi_90883189
Kwam hem net al op Marktplaats tegen voor 2900,- :D Daar is dus de "meerprijs" voor de APK al bij in ofzo?
pi_90883324
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef baquelappe het volgende:
Kwam hem net al op Marktplaats tegen voor 2900,- :D Daar is dus de "meerprijs" voor de APK al bij in ofzo?
inderdaad met apk :)
maar marktplaatsprijs is een vraagprijs
maar waarom keuren als ik hem of verkoop of eind v.d maand ga inruilen
pi_90883481
Helemaal offtopic, maar goed. Deze reactie mag straks gewoon verwijderd worden als TS het gelezen heeft...
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef YebCar het volgende:
Omdat je nu onverzekerd rond rijdt.
pi_90883649
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Helemaal offtopic, maar goed. Deze reactie mag straks gewoon verwijderd worden als TS het gelezen heeft...

[..]

aha ..nou bedankt voor de tip
dan pak ik de andere auto ...geen probleem en blijft deze voor de deur staan tot de dag dat in hem verkoop/inruil
pi_90883901
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef YebCar het volgende:

[..]

aha ..nou bedankt voor de tip
dan pak ik de andere auto ...geen probleem en blijft deze voor de deur staan tot de dag dat in hem verkoop/inruil
Als je er nu even voor 39 euro een APK-tje opzet (en hem dan voor 2650 aanbied), ben je hem een stuk sneller kwijt. Anders ben ik bang dat je er bij inruil een heel stuk minder voor terug gaat krijgen dan jij denkt (garages willen ook graag lopende auto's hebben anders kunnen ze deze niet doorverkopen zonder eventueel nog vanalles eraan te repareren), en verkopen aan een particulier lijkt me vrijwel uitgesloten. Die lopen dan het risico om nog tegen onaangename kosten te gaan lopen.

In ieder geval succes met de verkoop verder. :)

En je zou zomaar een mooie envelop van het CJIB op de deurmat kunnen krijgen als je auto te lang zonder APK rijdt aangezien dat in een automatische batch loopt tegenwoordig. ;)
pi_90884519
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
En je zou zomaar een mooie envelop van het CJIB op de deurmat kunnen krijgen als je auto te lang zonder APK rijdt aangezien dat in een automatische batch loopt tegenwoordig. ;)
Dit dus... Ze kijken tegenwoordig niet meer of ie rijdt of stilstaat. Parkeerplaats is openbare weg en eigen terrein is schorsen...

RDW heeft namelijk een automatische batch lopen die over nacht controleerd of een auto APK heeft. Dit gebeurt per bouwjaar of deel van bouwjaar dus als je auto van 2000 is en ze zijn net bij 2001 heb je mazzel en kan je de gok nemen, als ze bv bij 1999 zijn kan je 'm volgende week al in huis hebben.

En ja, ik kan het weten want heb bij het RDW gewerkt voor Logica die dit systeem gebouwd heeft. ;)
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_90921876
Je weet trouwens dat het nu niet toegestaan is om achterpassagiers mee te nemen? Die kunnen nu namelijk niet snel genoeg uitstappen mocht dat nodig zijn :{

Dus eigenlijk heb je dankzij dit interieur een 2 persoons auto 8)7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_90922470
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
Je weet trouwens dat het nu niet toegestaan is om achterpassagiers mee te nemen? Die kunnen nu namelijk niet snel genoeg uitstappen mocht dat nodig zijn :{

Dus eigenlijk heb je dankzij dit interieur een 2 persoons auto 8)7
uhh bron?
apk keurmeester 6 jaar niets van gezegd ( zo lang zit het al erin )
en de keurmeester moet wel naar achteren om de gordels te testen
pi_90922875
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Onzin. De verzekering is gewoon geldig en zal in alle gevallen uitkeren.
Enkel als blijkt dat TS een ongeluk heeft veroorzaakt dat direct te wijten is aan een ernstig punt dat bij de APK direct tot afkeur had geleid, bestaat de mogelijkheid dat de verzekering de schade op TS gaat verhalen.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef YebCar het volgende:

[..]

inderdaad met apk :)
maar marktplaatsprijs is een vraagprijs
Omdat je nu een paar tientjes investeert, maar mensen dan zeker weten dat er met een aantal belangrijke zaken niets mis is. Terwijl als ze hem kopen, ze bij de APK zomaar voor onverwachte kosten kunnen komen te staan. Je biedt een extra stukje zekerheid.

Bekijk het voor jezelf: koop je liever een auto met recente APK, die dus op een aantal belangrijke delen zeker goed in elkaar zit en in elk geval nog een jaar vooruit kan (los van alle andere risico's en zaken die nog kapot kunnen gaan, welke niet bij de APK gecheckt worden), of koop je liever een auto zonder keuring of andere vorm van garantie, met de kans dat ie op vitale delen ronduit ruk is, en dat je na aankoop meteen voor 1.000 euro kan verspijkeren om 'm door de APK te krijgen en rijdend te houden?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_90925089
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef YebCar het volgende:

[..]

uhh bron?
apk keurmeester 6 jaar niets van gezegd ( zo lang zit het al erin )
en de keurmeester moet wel naar achteren om de gordels te testen
Niet alles wat verboden is, is een apk punt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_90977804
Hij staat nu bij de garage er een nieuwe apk erop te zetten

de nieuwe onderdelen die besteld worden bij de garage:
draagarmen x2 vervangen
remslangetje verwisseld
nieuwe achterwisser erop gemonteerd

onderdelen bij elkaar 170 euro

gelijk een beurt die de olien en filters vervangen. :)

dus de nieuwe vraagprijs 2950 :)
met een vol jaar apk dus
waarschijnlijk t/m 11 januari 2012

[ Bericht 2% gewijzigd door YebCar op 07-01-2011 15:01:38 ]
pi_91036736
bumpje :)
pi_91157290
Mooie auto.. zeker intresse alleen de kleur groen .. jammer haha :)
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')