inderdaad met apkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef baquelappe het volgende:
Kwam hem net al op Marktplaats tegen voor 2900,-Daar is dus de "meerprijs" voor de APK al bij in ofzo?
Omdat je nu onverzekerd rond rijdt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef YebCar het volgende:
maar waarom keuren als ik hem of verkoop of eind v.d maand ga inruilen
aha ..nou bedankt voor de tipquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Helemaal offtopic, maar goed. Deze reactie mag straks gewoon verwijderd worden als TS het gelezen heeft...
[..]
Omdat je nu onverzekerd rond rijdt.
Als je er nu even voor 39 euro een APK-tje opzet (en hem dan voor 2650 aanbied), ben je hem een stuk sneller kwijt. Anders ben ik bang dat je er bij inruil een heel stuk minder voor terug gaat krijgen dan jij denkt (garages willen ook graag lopende auto's hebben anders kunnen ze deze niet doorverkopen zonder eventueel nog vanalles eraan te repareren), en verkopen aan een particulier lijkt me vrijwel uitgesloten. Die lopen dan het risico om nog tegen onaangename kosten te gaan lopen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef YebCar het volgende:
[..]
aha ..nou bedankt voor de tip
dan pak ik de andere auto ...geen probleem en blijft deze voor de deur staan tot de dag dat in hem verkoop/inruil
Dit dus... Ze kijken tegenwoordig niet meer of ie rijdt of stilstaat. Parkeerplaats is openbare weg en eigen terrein is schorsen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
En je zou zomaar een mooie envelop van het CJIB op de deurmat kunnen krijgen als je auto te lang zonder APK rijdt aangezien dat in een automatische batch loopt tegenwoordig.![]()
uhh bron?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
Je weet trouwens dat het nu niet toegestaan is om achterpassagiers mee te nemen? Die kunnen nu namelijk niet snel genoeg uitstappen mocht dat nodig zijn![]()
Dus eigenlijk heb je dankzij dit interieur een 2 persoons auto
Onzin. De verzekering is gewoon geldig en zal in alle gevallen uitkeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Helemaal offtopic, maar goed. Deze reactie mag straks gewoon verwijderd worden als TS het gelezen heeft...
[..]
Omdat je nu onverzekerd rond rijdt.
Omdat je nu een paar tientjes investeert, maar mensen dan zeker weten dat er met een aantal belangrijke zaken niets mis is. Terwijl als ze hem kopen, ze bij de APK zomaar voor onverwachte kosten kunnen komen te staan. Je biedt een extra stukje zekerheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef YebCar het volgende:
[..]
inderdaad met apk
maar marktplaatsprijs is een vraagprijs
maar waarom keuren als ik hem of verkoop of eind v.d maand ga inruilen
Niet alles wat verboden is, is een apk punt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef YebCar het volgende:
[..]
uhh bron?
apk keurmeester 6 jaar niets van gezegd ( zo lang zit het al erin )
en de keurmeester moet wel naar achteren om de gordels te testen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |