ja! en dan op stenen lijkende broodjes in je vriezer. ik piep ze even op tot ze warm zijn en dan lekker met een plakje kaasquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb inmiddels de mix staan, ik geloof dat buuf het in muffinvormpjes bakte?
Van het weekend maar eens proberen.
De Atkins afbakbroodjes vond ik een beetje droog. De cracker vind ik wel lekker, maar ook duur.
ik ben gek op Pain de Madeleine!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
al het brood lijkt toch wel op beton als het in je vriezer zit?
ik heb lekker pain de boulogne gehaald bij de appie. dat is zoooooo goddelijk lekker
t is alleen zo duur normaal (bij ons gaat er een brood per dag doorheen)
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
Hebben jullie al gehoord van de soap van m'n oog![]()
Ik kreeg sinds Roy naar de kinderafdeling mocht steeds last in mijn oog, ik stak het op de droge lucht daar.
Maar het werd steeds erger, vanmorgen had ik zoveel last ervan dat de verpleging er ook van schrok, en ze mij doorstuurden naar de oogarts.
Daar wat onderzoeken gedaan en het zelfde virus wat Roy heeft, dat heeft mij nu ook geraakt, en dat op mijn oog![]()
Heb nu oogdruppels gekregen zodat het ook goedkomt gaat lekker op deze mannier.
Bak je volgens voorschrift op de verpakking? Temp en tijd enzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! en dan op stenen lijkende broodjes in je vriezer. ik piep ze even op tot ze warm zijn en dan lekker met een plakje kaas
die is ook lekker ja, maar pain de boulogne vind ik net effe lekkerder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
Is het erg dat ik uitkijk naar zaterdagavond![]()
We hebben besloten om die avond eens samen naar huis te gaan ipv 1 van ons.
Muffins brownies kunnen jullie niet eens wat deze kant op sturen![]()
nee, geloof het niet, meer als muffins, die hoeven ook maar 20 minuten terwijl een hele cake een uur moet? Weet het niet meer, was al een poosje van mijn geloof. Maar sinds vandaag weer terug in het gareel. Amenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bak je volgens voorschrift op de verpakking? Temp en tijd enzo?
Dat brood is ook lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die is ook lekker ja, maar pain de boulogne vind ik net effe lekkerder.
maar nu je zelf dat virus hebt, kan je dan roy niet weer terugbesmetten?
en kan dat virus kwaad voor je oog?
voor nu Artquote:
met van die gebreide beestjes eropquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef k_i_m het volgende:
Weet je nog, dat we vroeger gewoon in gebreide trui konden stappen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |