piemel, billen, borsten (met en ook zonder corset)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb je echt ooit een piemel gedaan TF?Ik nog niet eens een tietentaart. Vind het ranzig. Vandaag ga ik een heel degelijke lieve meisjestaart maken. Met een paardje en bloemetjes. (Niet voor m'n eigen dochter natuurlijk, dat is geen paardenmeisje.)
Hehe!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jezus Snoopyda's net een druipkaars!
pijpgel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hehe!
Met piping gel had het er een stuk realistischer uit gezien
Whaaa jakkesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hehe!
Met piping gel had het er een stuk realistischer uit gezien
Oh ik vind het juist wel een sport om ze zo realistisch mogelijk te maken. Dan heb je weer eens iets anders in je handen die die van jezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Whaaa jakkes
Tietentaart zonder corset. Ik zou het nou niet lekker vinden om tepels te gaan fabriceren. Zo vies vleeskleurig fondant in model kneden.
Met een spiegel erbij als voorbeeld?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist wel een sport om ze zo realistisch mogelijk te maken. Dan heb je weer eens iets anders in je handen die die van jezelf
Zat Jan Kooijman, tijdens de 1e aflevering van Wie is de Mol in een concertzaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het concert was gisterenavond erg gaaf... leuke bijkomstigheid: Jan Kooijmanwas er ook en zat een paar rijen voor mij en ik had dus ook de hele avond zicht op hem.
Verder nog met Carice van Houten gesproken en de setlist gekregen nou ja, eigenlijk van de muur getrokken en in de tas gedaan
. Leuke en geslaagde avond!!
hij kan daar natuurlijk ook twitterenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zat Jan Kooijman, tijdens de 1e aflevering van Wie is de Mol in een concertzaal?
Hmmm verdacht!
Oftwel, hij is de mol niet, en hoeft dus niks te twitteren over de aflevering.
Maar dan ziet hij toch de uitzending nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
hij kan daar natuurlijk ook twitteren
Dat heeft hij toch al vooraf gezien, denk ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan ziet hij toch de uitzending niet
Uitzending gemist?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Saffier het volgende:
gemist WIDM. Ik lag heel vroeg op bed gister
Maar vanavond is the voice of hollandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uitzending gemist?
Wij hebben het opgenomen op dvd-recorder, hopelijk vanavond kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |