ja he verdomme.. nu onderbreek jij MIJN kwartetje..quote:
joh, ga taarten bakken jijquote:
oeh mag ik mee rodelen??quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Morgen weer, nu moet ik rodelen
dat doen we dinsdag toch weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Morgen weer, nu moet ik roddelen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Morgen weer, nu moet ik roddelen
Tieten natuurlijk! Of een creampiequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Memmel het volgende:
TFje taartenalarm! Ik heb de 22e een taart nodig. Voor de man! Heb je nog geile ideeën?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Memmel het volgende:
Yiaaaksss!
Tieten lijkt me leuk! Kan je daar dan ook een piemol tussen leggen? Of doe je geen schwanzen?
Oh bahhh dat stinkt zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest trouwens heel hard lachen net. De katten liggen tegen de laptop van mijn wederhelft aangedrukt (lekker warm bij de ventilator) en ik zie vanuit mijn ooghoeken net de gore rot Plurk met zijn bek wijd open gapen, en daarna het gezicht van mijn wederhelft half wegtrekken
.
Verse viiiiiiiis.
.
lekkerrrr, goedemorgen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Sponscake met witte vloeibare fondant
Ook goedemorgen
piemeltaartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh bahhh dat stinkt zo
Memmel ik doe ook piemelsWe houden kontakt hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |