Zal waarschijnlijk niet lang meer duren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Andersom dan hè: als het luchtalarm gaat, is het in principe GRIP3
Weet ook niet waarom nu niet.
Kijken of het zo groot wordt als dit:quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Jee, die radarbeelden
http://www.sat24.nl/nl
Dat is het al en het brand niet eens zo lang.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijken of het zo groot wordt als dit:
quote:Welkom bij Chemie Pack, vertrouwde omgang met chemische producten
quote:Arbeidsomstandigheden
Om goede arbeidsomstandigheden te garanderen wordt veel aandacht besteed aan ergonomie, taakverbreding en bronbestrijding van stof, damp en geur.
Milieu
Chemie-Pack gaat ook ten aanzien van het milieu zeer zorgvuldig om met uw opdracht. Verder is het gehele bedrijfscomplex ingericht naar de laatste stand van de techniek. Zo zijn bijvoorbeeld alle vloeren en laad- en losplaatsen vloeistofdicht uitgevoerd om de bodem te beschermen. De productieafdelingen en opslagplaatsen zijn verdiept uitgevoerd, zodat bij een eventuele calamiteit product en bluswater worden opgevangen. Het zal u wellicht niet verbazen dat onze omgang met het milieu ISO 14001 is gecertificeerd.
Risicobeheersing
Onze filosofie is hier dat voorkomen beter is dan bestrijden. Zo is er een stringent vergunningensysteem voor het verrichten van werkzaamheden door derden, open vuur en betreden van besloten ruimten. Chemie-Pack beschikt daarnaast over een automatisch werkend branddetectie- en schuimblussysteem. Ook zorgen een bedrijfsnoodplan en een hulpverleningsploeg voor het snel en adequaat ingrijpen en beheersen van een eventuele calamiteit.
Whehe. Zul je zien dat er komende maanden allemaal misvormde baby's geboren worden in Moerdijk en omstrekenquote:
Gast, bij zulke bedrijven is dat echt wel goed en wettelijk geregeld.quote:
Da's al 50 jaar zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:38 schreef P8 het volgende:
[..]
Whehe. Zul je zien dat er komende maanden allemaal misvormde baby's geboren worden in Moerdijk en omstreken
Wat valt er te lezen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:38 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)egebied-Moerdijk.ece
Zal wel spectaculair zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hoop alleen niet dat de boel ontploft straks.
Ja ik geloof wel dat het voldoet aan de eisen en dat ze er niets aan hadden kunnen doen, alleen zo'n tekst staat een beetje lullig/ironisch nu.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast, bij zulke bedrijven is dat echt wel goed en wettelijk geregeld.
Je kan echter nooit alles voorzien.
Doe es niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Zoeen grote vuurbal jonguh!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Waar pallets zijn, moet gesorteerd worden!quote:2006
De laatste beschikbare ruimte aan de Vlasweg wordt bebouwd! Een opslagloods voor ± 2000 pallets is een feit.
Moet je eens op youtube zoeken op BLEVE. (boiling liquid expanding vapor explosion)quote:
Met een beetje pech krijg je daar een flinke boem.quote:Volgens de website van Chemie-Pack heeft het een opslagpark met tien tanks van 23.500 liter. In de verwarmde tanks zijn brandbare, giftige en bijtende stoffen opgeslagen.
Nee dat is slim.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:45 schreef lipjes het volgende:
even mijn broer geinformeerd, die rijd er zo even zo dicht mogelijk langs.
hoor het dus zo wel van hem
quote:Geluidswagens rijden door Moerdijk om de bewoners op te roepen ramen en deuren gesloten te houden.
De alarmeringen...quote:
3x ladder/hoogwerker zo te zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef ioko het volgende:
Op P2000 worden de korpsen van Bergen op Zoom, Roosendaal en Tilburg opgeroepen.
Vraag hem ook even goed te ruiken aan de rook, even goed de situatie tot je nemen, zulke kansen krijg je niet vaak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:45 schreef lipjes het volgende:
even mijn broer geinformeerd, die rijd er zo even zo dicht mogelijk langs.
hoor het dus zo wel van hem
zeg dattie op de fiets gaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Vraag hem ook even goed te ruiken aan de rook, even goed de situatie tot je nemen, zulke kansen krijg je niet vaak.
Moet je eens op 'Pepcon' zoekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Moet je eens op youtube zoeken op BLEVE. (boiling liquid expanding vapor explosion)
Daar heb je kans op als er opslagtanks worden gebruikt met licht ontvlambare stoffen.
-edit-
Van Omroepbrabant.nl:
[..]
Met een beetje pech krijg je daar een flinke boem.
Dat is toch die raketbrandstof-faciliteit? Dat je de schokgolf door het landschap ziet trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet je eens op 'Pepcon' zoekenLaatste knal doet niet onder voor het geluid van een atoombom volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |