Ik zag het, maar liefst een handvol klagers uit 2008-2009. Ondanks dat ik - zoals iedereen - daar wel vatbaar voor ben probeer ik dat maar te relativeren. Deel van de reacties maakt de klagers zelfs uit voor zeikerdsquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef DroogDok het volgende:
De forums van Radar en Kassa zijn niet enthausiast.
Plaatje + link staan in de openingspost?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef RanTheMan het volgende:
laat eens zien welke bank je wilt dan?
Dat heb je volgens mij alleen bij Seats and Sofa'squote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Was meer bang voor gruwelverhalen dat de bank na 2 jaar helemaal doorgezeten zou zijn.
Das toch waar je een gratis crapfiets krijgt die meer waard is dan je bank?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij alleen bij Seats and Sofa's
Nou een vriend van mij heeft 2 banken gekocht van leer, kosten 6k krijgt ie een nieuwe vriendin die trekt na 6mnd bij m in, die heeft weer 2 katten en na een week kon die wel janken, want de nagels hadden die hele bank gemold terwijl de stoffen stoelen er na 3 jaar nog zo uit zien als toen de katten bij hem kwamen wonen en de banken zien dr uit alsof t trailertrash betreft!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Prima betoog, zo is ook onze redenatie. Enige is dat we dan voor vol leer willen zodat schade van katten in ieder geval mee valt en evt repareerbaar is - naast dat we dat gewoon mooi vinden
Was meer bang voor gruwelverhalen dat de bank na 2 jaar helemaal doorgezeten zou zijn. Dat ie wat ingezeten raakt is op zich niet zo erg.
Mooie bankquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef pussywillow het volgende:
Wij hebben ook een bank van Profijt Meubel (wel een stoffen, deze om precies te zijn). We hebben 'm nu een paar maanden dus ik kan je helaas niet zoveel vertellen over de duurzaamheid, maar mijn ervaringen met Profijt Meubel en de bank tot nu toe zijn in ieder geval goed
Ja das zeker een ding, ik lees ook dat verschillende winkels er soms een verschillende filosofie op na houden mbt nakomen van afspraken. Maargoed, wij gaan een bank bestellen die voor ons gemaakt gaat worden, dus vastleggen wat we bestellen en aan welke kwaliteit het voldoet is een must. Ik hoop dat dit bij de aanschaf goed komt. We gaan vanavond een poging wagenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:17 schreef KingES het volgende:
Ik heb eens een eettafel gekocht bij Profijt Meubel. Het uitgeleverde product was niet van dezelfde kwaliteit als in de showroom. De smoes was, dat de fabrikant de tafels niet meer zo maakte.
Let dus goed op dat je krijgt waarvoor je betaalt hebt.
Ik wilde zeggen idd, als zo'n poezenbeest besluit dat leer ook wel leuk is om de nagels in te zetten is zo'n bank ten dode opgeschreven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou een vriend van mij heeft 2 banken gekocht van leer, kosten 6k krijgt ie een nieuwe vriendin die trekt na 6mnd bij m in, die heeft weer 2 katten en na een week kon die wel janken, want de nagels hadden die hele bank gemold terwijl de stoffen stoelen er na 3 jaar nog zo uit zien als toen de katten bij hem kwamen wonen en de banken zien dr uit alsof t trailertrash betreft!
Nu zijn katten wat eigenzinniger en lastiger op te voeden dan honden misschien, maar tussen als krabpaal gebruiken en een krasje maken in 'the heat of the fight' zit bij ons thuis een heel verschil. We hebben express gewacht tot onze kitten ruim een jaar oud is, deze ex-asiel-straatkat sloopt nix, maar speelt gewoon erg graag met haar nieuwe maatje - de oude katquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen idd, als zo'n poezenbeest besluit dat leer ook wel leuk is om de nagels in te zetten is zo'n bank ten dode opgeschreven.
Mooi!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Frezer het volgende:
Camouflage katten! En idd je kunt toch niet alles vantevoren voorzien.
Maar goed voorbeeld doet volgen, zojuist heb ik onderstaande bank gekocht bij Profijt:
[ afbeelding ]
Nu nog een bijpassende kat,.
Nice! Nu nog wachten tot 'ie er is!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Frezer het volgende:
Maar goed voorbeeld doet volgen, zojuist heb ik onderstaande bank gekocht bij Profijt:
[ afbeelding ]
Het gaat om het filiaal in Naaldwijk. Had al gezien dat ze aangesloten zijn bij CBW. Heb hier al voor geinformeerd, maar dan moet ik ze wel de kans geven om het op te lossen. Over zo'n procedure gaat ook weer tijd heen, ik wil gewoon snel mijn spullen. Heb gisteren voor de laatste keer contact gezocht (per email) en vandaag werd beloofd dat zij het kastdeurtje morgen ontvangen. Zij sturen het dan door naar het filiaal bij mij in de buurt. Ik ben benieuwd of ze deze keer een belofte waar maken. Op mijn vraag waar de tafel blijft geen antwoord gekregen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hi Yuna,
Das matig zeg, ik hoop dat dat ons bespaard blijftWelk filiaal heb je deze problemen?
Het zijn over het algemeen francise bedrijven en dat betekent een verschil per winkel in kwaliteit en service. Overigens wel een gratis tip; Profijt is aangesloten bij http://www.cbw-erkend.nl/ CBW en die kun je inschakelen bij conflicten/klachten. Zo is er een geschillencommissie wonen bijvoorbeeld en informatie over wat je rechten zijn als er problemen zijn - zoals beschadigde artikelen.
Overigens zou ik zelf gewoon naar de winkel gaan op het drukste moment, op m'n beurt wachten, probleem uitleggen en stampij gaan maken als ze je met een kluitje het riet in sturen. Klinkt flauw, maar soms moet je wat meer motivatie geven om je te helpen in deze serviceloze periode in ons land
Klopt, maar ik wil perse die eettafel. Ben lang op zoek geweest naar een eettafel. Dit was de eerst die ik zag, maar omdat ik toen nog slechts aan het orienteren was wilde ik nog verder kijken. Nadat ik verder gezocht had bleef dit mijn eerste keuze. Als ik nu nog annuleer wacht ik ergens anders waarschijnlijk net zo lang. Ik bijt nog wel even door als ik dan wel precies heb wat ik zoek. Ik blijf hopen dat ze een dezer dagen bellen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef pussywillow het volgende:
Vervelend!
Je weet wel dat je je eettafel gewoon kunt annuleren? Als de levertijd met meer dan een maand wordt overschreden dan heb je daar recht op volgens de voorwaarden van het CBW. Misschien een tip
Zuur! Hopelijk wordt het netjes en snel opgelost.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vandaag is via postorder/internet een badkamermeubeltje bezorgd; ook beschadigd. Blijkbaar had tnt het verprutst, eens kijken hoe we dit nu weer gaan oplossen. Overigens moeten ze de bouwpakketten niet met alleen stukje karton eromheen op de post doen, de eerste die de doos van meer dan 2 cm laat vallen maakt butsen in het hout of lamineer.
En zo kan het dus ook; ik werd gister gebeld met een voorstel voor 35% korting of een nieuw kastje. Ondanks dat een van de butsen zichtbaar is wel voor de korting gekozen, dan hoeft die eerste buts er niet meer op en hoef ik ook niet het kastje weer te demonteren en een nieuwe af te wachten. Binnen 1 dag precies wat je wilt; belletje met alternatieven en meteen een nette afhandeling.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vandaag is via postorder/internet een badkamermeubeltje bezorgd; ook beschadigd. Blijkbaar had tnt het verprutst, eens kijken hoe we dit nu weer gaan oplossen. Overigens moeten ze de bouwpakketten niet met alleen stukje karton eromheen op de post doen, de eerste die de doos van meer dan 2 cm laat vallen maakt butsen in het hout of lamineer.
Dat is nog eens een goede oplossing.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:48 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
En zo kan het dus ook; ik werd gister gebeld met een voorstel voor 35% korting of een nieuw kastje. Ondanks dat een van de butsen zichtbaar is wel voor de korting gekozen, dan hoeft die eerste buts er niet meer op en hoef ik ook niet het kastje weer te demonteren en een nieuwe af te wachten. Binnen 1 dag precies wat je wilt; belletje met alternatieven en meteen een nette afhandeling.
Ja, en niet alleen ik, maar ook het bedrijf is er meteen vanaf. Het zo lang laten slepen als bij jou nu gebeurt heeft toch ook alleen maar meer werk en frustratie tot gevolg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede oplossing.
Zo kun je het lezen. Maar, stel je voor, je hebt een bank. En die zit prima. Ziet er goed (genoeg) uit. Dan hoef je dus geen nieuwe bank, maar kun je op je gemakje kijken. Ben je dus niet 7 jaar 'op zoek', maar, comfortabel aan het kijken. En nu vond er een mini extreme (semi-expensive) maxi makeover plaats in huize NiGeLaToR en moest de bank toch het veld maar eens ruimen. Zodoende, enzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef klipper het volgende:
Je bent al 7 jaar op zoek naar een nieuwe bank?
Op die manier komt ie er nooit, tegen de tijd dat je de knoop doorgehakt heb is de collectie alweer vernieuwd.
Dan had je net zo goed de afgelopen 7 jaar gewoon lekker kunnen relaxen en andere dingen doen dan zoeken, want nu het puntje bij het paaltje komt moet er toch opeens snel een nieuwe bank komen en heb je je eigenlijk dus nog steeds niet goed geïnformeerd de laatste 7 jaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Zo kun je het lezen. Maar, stel je voor, je hebt een bank. En die zit prima. Ziet er goed (genoeg) uit. Dan hoef je dus geen nieuwe bank, maar kun je op je gemakje kijken. Ben je dus niet 7 jaar 'op zoek', maar, comfortabel aan het kijken. En nu vond er een mini extreme (semi-expensive) maxi makeover plaats in huize NiGeLaToR en moest de bank toch het veld maar eens ruimen. Zodoende, enzo.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef klipper het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed de afgelopen 7 jaar gewoon lekker kunnen relaxen en andere dingen doen dan zoeken, want nu het puntje bij het paaltje komt moet er toch opeens snel een nieuwe bank komen en heb je je eigenlijk dus nog steeds niet goed geïnformeerd de laatste 7 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja inderdaad, 7 jaar niet boeiend vinden om een nieuwe bank te kopen maakt ons natuurlijk ontzettend trage beslissers. Isookzo, had ik nog niet begrepen enzo.quote:Als ik mijn bank zat ben, dan is deze de week erop bestelt en is het hooguit wachten op de soms lange levertijden.
Maar ja wij zijn nu eenmaal snelle beslissers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je wel uit dat je er niet op gaat zitten dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Bedenk me nu in ene dat onze katten beide volledig zwart zijn en de nieuwe bank ook
Ken dat, hebben zwart dekbedovertrek, dus is al opletten op verdachte 'hoopjes kat'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je er niet op gaat zitten dan?
Had ik ook met onze kat, die stiekem in slaapkamer was geslopen en onder t dekbed ging liggen....(ze leeft nog hoor!)
Da's toevallig, die wil ik ook gaan kopen. Ben benieuwd naar de levertijd. Ik heb 'em pas van de zomer nodig als ik ga verhuizen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Frezer het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |