Stranden zijn cool en chicks zijn wel okay...
Tipje: ga eten in een spaans tentje ipv duits/ nederlands...dit scheelt meer dan de helft!
Veel plezier!
quote:Beterrr!
Op woensdag 05 juni 2002 17:23 schreef ThAzOnE het volgende:Het Feestpaleis is wel grappig en gezellig maar echte disco is het niet...te klein. Voor de rest zijn de duitse tenten beter! voor ongeveer 18 euro kan je naar binnen en is het verder gratis oneindig zuipen. Ook komen hier de grotere namen: DJ Sammy, Klubbhead etc.
Ik zit daar ook van de 24e van Juli tot 4 Augustus in El Arenal, samen met o.a. Vision!
ik zie wel wat 't word
-edit-
ik zie dat FrankyMcG het al net voor me zei
ennuh, als je mensen met Clann 88 shirts ziet lopen moet je ff roepen
De leukste discotheek in El Arenal zelf is Riu Palace, een Duitse tent, maar er komen ook genoeg andere nationaliteiten... er zijn veel Nederlandse tenten, maar die zijn mij te fout (Mental Theo is elke avond in het Feestpaleis, dat zegt toch al genoeg?)
en BCM in Magaluf moet je zeker heen, als je met Gogo tours o.i.d. gaat hebben ze vast een mooie bustrip, ik ben vorig jaar 2x geweest (2x gratis, hadden kaartjes van stel meiden die niet meer hoefden )... het kost wel wat meer maar dan heb je ook echt wat! Een van de grootste discotheken van Europa..
en Marco Carola draaide er.. woeh..
Carl Cox kan je er ook tegenkomen of andere, echt hele grote namen.
de drankjes zijn er duur, maar je kunt als je van Gogo bent naar buiten gaan en stempeltje krijgen.. dan loop je even naar een Engelse pub daar in de buurt (Magaluf is vergeven van de dronken Engelsen, in tegenstelling tot El Arenal), koop je een pint of lager, of 2, of 3, of 4...
en dan weer terug!.. mooi geregeld toch
Jaap (heeft er al weer zin in..)
quote:Huh, ik was daar vorigend jaar ook. ben twee keer in 't feestpaleis - lees scheetpaleis
De leukste discotheek in El Arenal zelf is Riu Palace, een Duitse tent, maar er komen ook genoeg andere nationaliteiten... er zijn veel Nederlandse tenten, maar die zijn mij te fout (Mental Theo is elke avond in het Feestpaleis, dat zegt toch al genoeg?)
als je een keer vroeg op bent zie je mentale theo met z'n brakke kop in de babbelaar, kroegje ietwat naast feestpaleis.
RIU Palace is een mooie tent inclusief kooidanseressen
Er zijn wel meer van dit soort toko's waarbij je zegmaar 3000 psetas betaald en onbeperkt mag drinken. Vaak krijg je er nog een shirtje of petje bij ook, maar dan moet je wel voor een bepaald tijdstip binnen zijn.
Misshien zien we nog herkenbare beelden uit Bella Bettien (2002)
[Dit bericht is gewijzigd door ivow op 29-06-2002 14:03]
quote:zeker minimaal een keer uit eten gaan bij Hans en Grietje. Je kan daar echt heel lekker eten, en Grietje van Hans, dat is een heel leuk grietje. Zal binnenkort eens een foto inscannen
Op woensdag 05 juni 2002 17:01 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Ik ga 21 Juli t/m 4 Aug 15 dagen dus lijkt me echt wreed. Wie van jullie is daar al eens geweest? Tips etc..
op die boulevard moet je een beetje op je hoede zijn.
Je hebt daar negers die brillen verkopen dat moet je zowiezo niet doen, maar ook een "Balletje Balletje" familie. Horen meer mensen bij dan je denkt. Als je meedoet, staat er iemand naast je van die familie die je pushed en het verkeerde antwoord geeft. heb je dan toch nog gewonnen wat sporadisch voorkomt, word je 10 meter later door een familielid een steegje in getrokken en gebeukt. Maar erger nog, zodra je daar in de buurt staat te kijken word je gerolt! serieus! wees dus op je hoede.
trouwens, wil je die familie fok!ken, moet je heel hard POLIZEI gaan roepen dan is het 'fini' en gaan ze hard rennen. alleen moet jij ook rennen, want ze pakken je dan altijd...
quote:Correctie!
Op zaterdag 29 juni 2002 14:01 schreef ivow het volgende:
FrankyG, Brainpowell + Vison nog 3weken en een paar dagen en dan zitten we daar!!!Misshien zien we nog herkenbare beelden uit Bella Bettien (2002)
Morgen vertrekken Vision, Ivow, Brainpowell en ik richting het zonnige Mallorca.
Adios!
PS: voor de Fokkers die op Mallorca zitten; let op de Nederlandse "Clann 88" vlag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |