Met Hidiho volgens mijquote:
Die willen niet in beeldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef Marrije het volgende:
En nouk, gert en Cc Caro etc etc zitten bij de niet rokers. .. ?
weet ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft Hidiho gewoon een laptop daar staan?
ja gratis wifiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
van mij wel, er staan er al een paar, en als ze het niet willen verwijder je het laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:46 schreef Marrije het volgende:
Ik heb 2 caps, mag ik ze plaatsen. . .?
Ik was net te laat met cappen helaas.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was net te laat met cappen helaas.
Ccquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wies die blonde naast bierviltmeester Remlof?
Ik ook toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
echt Cc heeft echt wat weg van haar avatar
nou doe eens niet zo gekquote:
quote:
Je bent te laat maar de link is op de vorige pagina te vinden.quote:
Dan wordt het toch BQ wakker bellen.quote:
Nee Heidi, fillumpie.quote:
slaap lekker straks HiDi en was even leuk jullie te volgenquote:
De serveersterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef pullup het volgende:
Ik heb deze nog uit de vorige sessie. Volgens mij Bob met ???
[ afbeelding ]
Ian moet alleen nog leren mikken. In kelen bijvoorbeeld.quote:
Dat is de dame van achter de bar, Bob was goed bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef pullup het volgende:
Ik heb deze nog uit de vorige sessie. Volgens mij Bob met ???
[ afbeelding ]
Wie was jij?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Was ik opeens op jullie meet beland
Met mijn nieuwe HTC Desire HD telefoon, ja....leuk speelgoedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
was jij nog in stairway? Kwam opeens liesjequote:
Oh...zijn ze toch nog ergens anders heen gegaan? Nee, ik was om 23:25 richting stationquote:Op zondag 9 januari 2011 03:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was jij nog in stairway? Kwam opwems liesjetegen, towm ff geburt
Mera! Stout geweet? I blame Gert.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ook weer thuis. Had nog wel later kunnen worden ware het niet dat we eruit gezet werden! En niet omdat ze gingen sluiten zegmaar
Was erg leuk, morgen vast meer verhalen, nu slapennnn
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:16 schreef Deisyy het volgende:
En Bob, nogmaals bedankt, hij staat in het water
Misschien een tip voor de volgende keer, kom gewoon, kan je alles verstaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
het is jammer dat het gesprek niet te volgen is, wat een herrie
Whehhehehe, je raadt nooit bij wie we in de trein zaten. Mijn "meneertje"quote:Op zondag 9 januari 2011 05:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ook weer thuis. Had nog wel later kunnen worden ware het niet dat we eruit gezet werden! En niet omdat ze gingen sluiten zegmaar
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat is ook een mooie, ik sta keurig buiten een peukje te roken, kom ik binnen blijken jullie eruit gezet te wordenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
We werden betrapt bij het binnen roken!!
Maar jij had al geluk dat je niet gesnapt was toen je bij Mick per ongeluk een peuk opstak in het niet-rokersgedeeltequote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een mooie, ik sta keurig buiten een peukje te roken, kom ik binnen blijken jullie eruit gezet te worden
Ja dat was ook briljant.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij had al geluk dat je niet gesnapt was toen je bij Mick per ongeluk een peuk opstak in het niet-rokersgedeelte
Net als Hidi, die liep met zijn handen vol lege glazen en een peuk in zijn mond naar de bar om een nieuwe bestelling te regelenquote:
Ja sorry schatquote:Op zondag 9 januari 2011 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vond het ook zo stoer dat Deisyy er was! Volgens mij heb ik dat ook wel 10x gezegd ofzo
En Bob vond me dik geworden,
Is dat zo?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als Hidi, die liep met zijn handen vol lege glazen en een peuk in zijn mond naar de bar om een nieuwe bestelling te regelen
Na 10 x ben ik gestopt met tellenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vond het ook zo stoer dat Deisyy er was! Volgens mij heb ik dat ook wel 10x gezegd ofzo
En Bob vond me dik geworden,
Ben jij nog helemaal naar huis gereden of heb je in Utrecht geslapen?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja sorry schateven op rantsoen zo na de kerst en feestdagen
]quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zo weer op de aarde![]()
We blijven lang hangen in de Mick O' Connols het blijft ook erg gezellig. Een aantal heeft daar nog gegeten. Pendelen van de tafel binnen en weer naar de rokersruimte.
Erg stoer van Hidi dat we een livestreamverbinding hebben. Z'n mobiele telefoon inloggen op lokaal wifi en we zijn live on air. Opnamen zijn in de rokersruimte. Aan het eind van de avond zitten we daar allemaal.
Ik vind het geweldig Deisyy te zien binnenkomen, wat een mooie dame.
Om een uur of één gingen we wandelen en willen de Derrick eens zien.
Met een prachtige wandeltocht door het historische deel van Utrecht komen we bij de discotheek aan. Er staat een rij en hebben geen zin om lang te wachten waarop we besluiten onze wandeling voort te zetten.
Om een beetje in de buurt van het station te zijn gaan we naar Havana. Vroeger een leuk cafe met een dansvloer maar tot mijn verbazing is de laatste ronde al geweest en de tent leeg.
In tegenstelling tot de Stairway waar het afgeladen vol is en waar we tot in de late uurtjes hebben gedanst op de geweldige muziek van de DJ
Ja! Dat is echt he? Dat je elkaar eigenlijk al kent?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 10 x ben ik gestopt met tellenIk vond het wel lief dat je het zei, want ik vond het zelf ook wel stoer. Echt hè, ik had hartkloppingen toen ik voor de deur stond en dat was helemaal niet nodig, want ik bleek jullie gewoon te kennen
En hij was nog wel zo blij dat hij heelhuids in Utrecht was aangekomenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
Gert is trouwens weer op zijn bek gegaan met een Ninja-move.
Bij de trein op Rotterdam moesten we best lang wachten tot de deuren opengingen en Gert dacht dat hij als hij het knopje met zijn voet indrukte hij meer kans had ofzo. Dat ging niet en het halve perron lag in een deuk.
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij was nog wel zo blij dat hij heelhuids in Utrecht was aangekomen![]()
Hij werd toen al gewaarschuwd dat de avond nog niet voorbij was
Naar huis, na eerst nog een rondleiding op de Moerdijk gekregen te hebben van Mera en Ianquote:Op zondag 9 januari 2011 14:15 schreef Deisyy het volgende:
Ben jij nog helemaal naar huis gereden of heb je in Utrecht geslapen?
Je vond het wel leuk.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ian moet alleen nog leren mikken. In kelen bijvoorbeeld.
Maar morgen wassen we het hop uit de kleding. Hop hop!
Nite!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |