Bron: http://www.deredactie.be/(...)eSumner_Songfestivalquote:Zoon Sting naar het Songfestival?
Joe Sumner, de zoon van zanger Sting, neemt met de groep Klimmstein deel aan de Oostenrijkse voorrondes voor het Eurovisiesongfestival. Dat meldt Eurosong.be. Hij krijgt concurrentie van 29 andere acts.
Sumner is vooral bekend als zoon van Sting, maar verwierf intussen ook bekendheid met zijn eigen groep Fiction Plane. Met het nummer "Two sisters" stond de groep in 2007 in de Ultratop. Vorig jaar kwam hun album "Sparks" uit. Fiction Plane speelde ook het voorprogramma van de reünieconcerten van The Police. Het nummer van Klimmstein feat. Joe Sumner heeft als titel "Paris, Paris".
Momenteel zijn in Oostenrijk de voorrondes bezig. Uit een groep van 30 kandidaten worden er 10 finalisten geselecteerd. Het publiek kan stemmen via het internet en via sms en er is ook een vakjury. Op 25 februari vindt de nationale finale plaats. Het is al 4 jaar geleden dat Oostenrijk nog deelnam aan de liedjeswedstrijd.
Ik kies voor alle drie even opmerkelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Boldface het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik opmerkelijker vind:
- dat Oostenrijk na jaren afwezigheid weer meedoet
- dat de zoon van Sting kandidaat is voor het Songfestival
- dat de zoon van Sting kandidaat is in Oostenrijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die versie die jij net postte in je ninja-edit is leuker ja![]()
Dit nummer is vandaag bij mij van 36 naar 21 gestegenquote:
* Melochan schuift wat Roosvicee naar grazz toequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit nummer is vandaag bij mij van 36 naar 21 gestegenen daar baal ik van. Ik wil het nummer k*t vinden. Nu vrees ik dat NL geen indruk meer maakt nadat zij heeft opgetreden? Wie stelt me gerust?
lolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Melochan het volgende:
[..]
* Melochan schuift wat Roosvicee naar grazz toe
Komt wel goed schatje.
Secret is Love blijft een walgelijk nummer
Ik vind het nummer echt niet onaardig. Eigenlijk gun ik Oostenrijk best een finaleplaats.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Boom! Eindelijk weer eens iemand die echt kan zingen! Jammer alleen dat het liedje niet zoveel voorstelt. Ze verdient beter.
Dat nummer is echt te gek.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:30 schreef Melochan het volgende:
Trackshittaz
In eerste instantie zweerde ik dat het Frans wasMaar 't is Oostenrijkse slang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |