als ik niks hoef te doen op n dag kan ik rustig n flink gat in de dag slapen en rond 3en voor t eerst wakker wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik wil altijd langer slapen dan dat ik mag
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1sec met Google: https://www.vatfree.nl/nl(...)ve-to-pay-import-tax
tot 430 euro is vrij invoeren, dus alleen nog verzendkosten.
Wanneer kan ik t kratje komen brengen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, hij ligt hier al een tijdje stof te happen. wil er vanaf, dus zegt u het maar.
Gatz.nl is de site, daar staat het adres op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd... En ik pas ze toch liever voor ik ze koop... Welke winkel was dat in Maastricht?
Doe de link eens gewoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ben lui! Thanks
Hmm, met alleen verzendkosten is het ms dan toch goedkoper...
Morgen avond ergens? (al moet ik om 2100quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer kan ik t kratje komen brengen?Blijft die hier nog wel ff een paar maanden stofhappen
maar kan ik ook meteen mn oude speakers weer gebruiken
Die matchen wel redelijk als ik t zo zie.
Ik zou er toch mee oppassen. Een meisje dat ik ken koopt regelmatig schoenen vanuit het buitenland en heeft ook regelmatig een navordering van 20 euro gehad van de douanequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ben lui! Thanks
Hmm, met alleen verzendkosten is het ms dan toch goedkoper...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gatz.nl is de site, daar staat het adres op.
Ook last van ochtendmisselijkheid en opgezwollen borsten toevallig?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Ik heb niet ontbeten en net even snel wat cornflakes naar binnen gewerkt. Maar ik heb nog steeds honger
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook last van ochtendmisselijkheid en opgezwollen borsten toevallig?
Vrijdag is ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Morgen avond ergens? (al moet ik om 2100trainen
) of vrijdag anders?
Mag ik je nomineren voor de luiste user van de dag? FF adres invullen en je kreeg deze info:quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.heels.com/wome(...)rce=aff_id&atrack=cj
Dagje Maastricht kost je hetzelfde en is nog leuker ook.quote:Please choose a shipping method below.
FedEx International Economy: Est. 3-5 Business Days ($41.51)
FedEx International Priority: Est. 1-3 Business Days ($58.36)
Ja echt he!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
Whooooaaaa, die Muerte Punk Princess Plat zijn ook gaaf
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik je nomineren voor de luiste user van de dag? FF adres invullen en je kreeg deze info:
[..]
Dagje Maastricht kost je hetzelfde en is nog leuker ook.
Ténzij je uiteraard veel meer koopt
Ik mag ze van mezelf als beloning als ik m'n tentamens haalquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben lui vandaag
Ja ik denk dat ik dat maar eens moet doen, als ik weer eens geld heb.
Het gaat om de grens en ik kan me voorstellen dat als je elke week net onder de grens blijft, dat ze toch gaan naheffen. De exacte regels hieromtrend zijn ook wel te vinden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er toch mee oppassen. Een meisje dat ik ken koopt regelmatig schoenen vanuit het buitenland en heeft ook regelmatig een navordering van 20 euro gehad van de douane
Goed zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef JoeBravo het volgende:
Januari >> December voor het zoeken naar werk![]()
al 4 telefoontjes gehad deze week![]()
Nu duimen dat het ook iets concreets oplevert.
Ja, dat inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat om de grens en ik kan me voorstellen dat als je elke week net onder de grens blijft, dat ze toch gaan naheffen. De exacte regels hieromtrend zijn ook wel te vinden.
Mn vader had tijdens de restauratie van de Kever een account bij de douane genomen, we bestelden namelijk elke 2-4weken weer een flinke lading onderdelen.
Niet eens ene foto van mij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag ze van mezelf als beloning als ik m'n tentamens haalIk heb een foto van de Garden Secrets uitgeprint en bij m'n bed gehangen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag ze van mezelf als beloning als ik m'n tentamens haalIk heb een foto van de Garden Secrets uitgeprint en bij m'n bed gehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |