Racist.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef Zwollesjappie het volgende:
Liever een gastvrij turks gezin, schoenen uit beleeft..
Dan een nederlands gezin, die boeren laten etc etc,,
Racist.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef HyperViper het volgende:
Dat komt omdat de gemiddelde blanke westerling een laf en achterbaks wezen is.
Tja oa door dit soort achterlijke figuren:quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef amenth het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen hier bang voor? De meeste islamitische leiders kunnen niet eens normaal een speech geven en we kunnen geen moskeen bouwen zonder dat de ingang van vrouwen de nooduitgang is. Verder domineert de islam vooral in de armere landen dus er valt niks tegen jullie grootmachten te beginnen, dus stop met die inreele angst.
Je pikt ze er toch ook zo uit hier, de gefrustreerde bontkraagjes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lul niet zo achterlijk, debiel.
alsof er moskeen nodig zijn voor islamitseeringquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Koenholio het volgende:
Terechte klacht. Las gisteren in de Spits/Metro dat het aantal moskeeën ook niet toeneemt (ze worden wel uitgebreid). Ach ja, 'het volk' is nou eenmaal een grote kudde domme mensen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je pikt ze er toch ook zo uit hier, de gefrustreerde bontkraagjes.
Maar natuurlijk. En ik ben de Grootmoefti van IJsbrechtum.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]Ik ben een kaaskop man, wijsneus.
Dat niet zozeer. Maar het lijkt me wel één van de tekenen van islamisering: een Nederland vol gebouwen waar de islam bedreven wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:19 schreef jeloen het volgende:
[..]
alsof er moskeen nodig zijn voor islamitseering
Ja. Wie weet.quote:kijk mischien halen ze wel moskeeen weg om ons te bombarderen om hier vervolgens hus eigen land te maken
wie weet
Jammer hè? Racistisch laf ventje. Jij bent zo'n typische angsthaas die voor islam angst zorgt, met je domme aannames en gebrek aan gezond verstand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. En ik ben de Grootmoefti van IJsbrechtum.
Dat gebeurt dan ook niet in Nederland. Bijgeloof is zelfs onder mohammedanen on the way out.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:21 schreef algebra010 het volgende:
Ik zie liever geen enkel geloof uitbreiden.
zwolle heeft ook veel white trash, das ergerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef Zwollesjappie het volgende:
Het slaat ook nergens op..
Ik ben zelfs turks, maar ik zie dat zelfs in een stad als Zwolle het percentage allochtonen in Holtenbroek afneemt.. En ook al nam het toe, wat maakt het uit?
Liever een gastvrij turks gezin, schoenen uit beleeft..
Dan een nederlands gezin, die boeren laten etc etc,,
[ afbeelding ]
^
En die zo denken, dat is relaftief klein begrip.
Sjonge. Wat een glasheldere analyse van iemand die je niet kent.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jammer hè? Racistisch laf ventje. Jij bent zo'n typische angsthaas die voor islam angst zorgt, met je domme aannames en gebrek aan gezond verstand.
joh dat is toch je eerste indrukquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:21 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik ken zelfs mensen die bang zijn voor allochtonen jongeren.![]()
Een vriend kreeg perongelijk een stoot van een jongen, dus die zei er wat van. Die jongen werd helemaal bleek en zei sorry echt sorry..
Hij doet geen vlieg kwaad, alleen bij veel mensen zit gewoon angst. Door de tv denk ik..
Als een allochtoon wat doet is het gelijk: Kijk weer een buitenlander!
Als een nederlander wat doet zeggen ze: Wat een gek die man.
Alles wat een allochtoon dus doet, word op zijn nationaliteit gespeeld, terwijl als een nederlander wat fout doet het gewoon een ''stomme'' man is.
En dat betekend?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
zwolle heeft ook veel white trash, das erger
Draai het eens om. Als een allochtoon aangesproken wordt op zijn gedrag hoor ik ook vaak het "argument" Zeker omdat ik een buitenlander ben? Door die slachtofferrol is mogelijkheid tot een goede discussie meteen voorbij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:21 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik ken zelfs mensen die bang zijn voor allochtonen jongeren.![]()
Een vriend kreeg perongelijk een stoot van een jongen, dus die zei er wat van. Die jongen werd helemaal bleek en zei sorry echt sorry..
Hij doet geen vlieg kwaad, alleen bij veel mensen zit gewoon angst. Door de tv denk ik..
Als een allochtoon wat doet is het gelijk: Kijk weer een buitenlander!
Als een nederlander wat doet zeggen ze: Wat een gek die man.
Alles wat een allochtoon dus doet, word op zijn nationaliteit gespeeld, terwijl als een nederlander wat fout doet het gewoon een ''stomme'' man is.
Laten het we het een beetje constructief houden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jammer hè? Racistisch laf ventje. Jij bent zo'n typische angsthaas die voor islam angst zorgt, met je domme aannames en gebrek aan gezond verstand.
Ies dieskriemienaasie!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Draai het eens om. Als een allochtoon aangesproken wordt op zijn gedrag hoor ik ook vaak het "argument" Zeker omdat ik een buitenlander ben? Door die slachtofferrol is mogelijkheid tot een goede discussie meteen voorbij.
dat komt omdat dat de eerste indruk is die je hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Draai het eens om. Als een allochtoon aangesproken wordt op zijn gedrag hoor ik ook vaak het "argument" Zeker omdat ik een buitenlander ben? Door die slachtofferrol is mogelijkheid tot een goede discussie meteen voorbij.
hé watquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef jeloen het volgende:
[..]
dat komt omdat dat de eerste indruk is die je hebt
Australië is tenslotte ook een gezellig land geworden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef roy040 het volgende:
Alle mensen die crimineel zijn een keer een 2de kans geven in bepaalde gevallen. en anders gewoon met z,n alle op een eiland gooien en een muur van 250 meter eromheen.
Geld dat ook voor tokkies uit de indischebuurt, Zwolle?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef roy040 het volgende:
Alle mensen die crimineel zijn een keer een 2de kans geven in bepaalde gevallen. en anders gewoon met z,n alle op een eiland gooien en een muur van 250 meter eromheen.
Goed bier, ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Australië is tenslotte ook een gezellig land geworden.
Je noemt juist prima voorbeelden waarom men liever geen Islam in Nederland ziet opkomen, het houdt (blijkens) armoede en achterlijkheid in stand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef amenth het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen hier bang voor? De meeste islamitische leiders kunnen niet eens normaal een speech geven en we kunnen geen moskeen bouwen zonder dat de ingang van vrouwen de nooduitgang is. Verder domineert de islam vooral in de armere landen dus er valt niks tegen jullie grootmachten te beginnen, dus stop met die inreele angst.
kijk als een buitenlander jou een trap geeft dan denk jij:quote:
Je doet nu toch hetzelfde als je anderen verwijt? Je zet een complete gemeenschap weg als tokkies.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Geld dat ook voor tokkies uit de indischebuurt, Zwolle?
Dat is een tokkiewijk, waar veel meer gebeurd dan in anderen delen van Zwolle.
tokkies met banken op de straat en bier..
Sja. Dat krijg je met een mal bijgeloof dat zijn makke schaapjes mentaal in de zesde eeuw houdt terwijl de rest van de wereld zich wel ontwikkelt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Je noemt juist prima voorbeelden waarom men liever geen Islam in Nederland ziet opkomen, het houdt (blijkens) armoede en achterlijkheid in stand.
Nee hoor, het zijn vooral de marokkanen hier die soms minder zijn.quote:
Precies. Al die potten en nichten worden in de randstad in elkaar gemept en uit hun buurten weggepest door de media!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:28 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Idd, in het geheel niet gesteund door criminaliteitscijfers
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef roy040 het volgende:
Ik denk dat er binnen nu en 100 jaar iets gebeurd waardoor er een groot gevecht komt in NLeuropa
Binnenkortquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef roy040 het volgende:
Ik denk dat er binnenkort iets gebeurd waardoor er een groot gevecht komt in NL
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef Robbiedd het volgende:
Ik scheer heul erg over een kam en het is niet direct mijn mening, maar was het niet zo dat Marokkanen zich juist 'beter' gedroegen dan Turken?
Heb je daar ook ondersteunende bronnen voor?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef Robbiedd het volgende:
Ik scheer heul erg over een kam en het is niet direct mijn mening, maar was het niet zo dat Marokkanen zich juist 'beter' gedroegen dan Turken?
Echt niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |