abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:24:31 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90892969
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef U4E het volgende:

Euhm... zij kwam opeens aan met haar ex dat ze er weer samen mee was. Toen dacht ik ooh... gaan we dat zo spelen :-D Er stond opeens ik heb de beste en leukste vriend ter wereld en een week later was het uit en begon ze mij te smsen dat ik uit haar dromen moest verdwijnen en dat ze niet zonder me kan.
Dit klinkt als een hele ongezonde houding ten opzichte van wat voor een relatie dan ook. Jij hebt het over terugpakken (??!), zij weet van ellende niet of ze het aan of uit wil hebben, jij kunt en wilt haar niet loslaten en schreeuwt moord en brand en zij lijkt zonder uitzondering bijzonder instabiel, emotioneel, paranoïde en in paniek.

Echt, dit gaat helemaal niets worden. En eerlijk, kijk nou eens naar hoe je zelf hierin handelt. Het is uit maar je lijkt alles uit de kast te willen trekken om dat ongedaan te maken. Zoals Aardwetenschapper zei:
quote:
En jij probeert dit te verklaren door een ziekte, zodat jij weer een excuus hebt om er voor te gaan.
Je komt net zo verslaafd over aan haar als jij zegt dat ze aan jou is.
pi_90893179
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef U4E het volgende:
Ik heb me ex naar haar ex gesleurt en haar ex met mijn communicale vaardigheden zichzelf in de knoop laten praten en zo haar overtuigt dat ik de waarheid tegen haar sprak. Net zo een heftige reactie als nu alleen enige verschil ik praatte niet over haar emotie, ik ging toen ik haar terug had meteen over tot de orde van de dag.
Ben je zelf niet een beetje vreemd? 22 jaar maar net een patsertje van 16. Je vriendin van 17 is tot je aangetrokken omdat je 22 bent, en het daardoor allemaal beter zou horen te weten. Dan vindt ze je leuk en dan denkt ze weer dat je een lompe kleuter bent.
Waar rook is is vuur, die verhalen doen niet voor niets de ronde over je.

Vergeet het nou maar gewoon, en zeg niet tegen een meisje van 17 dat je kinderen met haar wilt krijgen =/
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:30:35 #28
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_90904824
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:13 schreef Seven. het volgende:
Je ex is niet goed snik, die chick van het verkrachtingsverhaal is niet goed snik, die moeder is niet goed snik en jij ook niet volgens mij.

:D _O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_90921094
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:28 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]
Waar rook is is vuur, die verhalen doen niet voor niets de ronde over je.
Niet te oppervlakkig he :-D

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit klinkt als een hele ongezonde houding ten opzichte van wat voor een relatie dan ook. Jij hebt het over terugpakken (??!), zij weet van ellende niet of ze het aan of uit wil hebben, jij kunt en wilt haar niet loslaten en schreeuwt moord en brand en zij lijkt zonder uitzondering bijzonder instabiel, emotioneel, paranoïde en in paniek.

Echt, dit gaat helemaal niets worden. En eerlijk, kijk nou eens naar hoe je zelf hierin handelt. Het is uit maar je lijkt alles uit de kast te willen trekken om dat ongedaan te maken. Zoals Aardwetenschapper zei:

[..]

Je komt net zo verslaafd over aan haar als jij zegt dat ze aan jou is.
Instabiel, emotioneel, paranoide... Ja zover was ik dan zelf ook nog wel. Onzelfverzekerd kan ik er ook nog wel bij plakken.

Ik handel hier in als een business, ik stop er wat in en haal het gewenste resultaat eruit. Als ik met andere vrouwe loop te gaan speel ik haar spelletje, dat maakt mij niet per definitie kinderachtig maar wel zoals je zegt "verslaaft" aan haar.

Kijk mischien zijn het gewoon jeugdige gekkigheden, maar mischien is het ook iets wat behandelbaar is en dat zou de situatie veranderen, dat is mijn hoop. Dit vergt veel te veel van mijn energie en het is zo onhandelbaar geworden dat het mijn dagelijke leven sterk beinvloed

Update:

Email.

Sorry voor mijn gedrag, ik denk dat dit het beste voor ons bijde is. Ik weet dat ik niet het liefste meisje ben of de perfecte droomvrouw maar ik heb het geprobeert. De dag dat we ons weer gezien hebben na onze break en je me gekust hebt had ik een ongelooflijk gevoel en ik dacht op en dag kan ik je vertrouwen, maar ik kan het echt niet meer. Ik kan niet met het verleden afsluiten. Ik heb het verzocht te verdringen maar het gaat niet. Ik heb van je gehouden ja maar ik kan niet meer in een relatie zijn. Ik hoop echt dat je een betere relatie zult vinden met een vrouw die echt goed voor je is. Ik heb het verknalt, ik hoop dat je me dit kan vergeven, wat ik niet van je zal verwachten

Ik reageerde hierop in omtrent dat ik het niet waardeerde dat ik niet met haar kon spreken en dat ik het accepteerde en dat ik doorga met het leven en haar deze keer echt zal vergeten en dat ze niet op een dag huilend terug moet komen met spijt.

Later die nacht ontving ik een sms met letterlijk daarin:

I know I screwed it up, but I will love you forever.

Heftig, ik laat het voor wat het is en ga gewoon door met het leven. Het doet echt wat met mijn welzijn en ik heb mijn hoofd nodig voor mijn studie en werk. Toch vraag ik me echt af wat er met die vrouw aan de hand is.

[ Bericht 39% gewijzigd door U4E op 06-01-2011 10:16:48 ]
pi_90921364
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:01 schreef U4E het volgende:

[..]

Niet te oppervlakkig he :-D

[..]

Instabiel, emotioneel, paranoide... Ja zover was ik dan zelf ook nog wel. Onzelfverzekerd kan ik er ook nog wel bij plakken.

Ik handel hier in als een business, ik stop er wat in en haal het gewenste resultaat eruit. Als ik met andere vrouwe loop te gaan speel ik haar spelletje, dat maakt mij niet per definitie kinderachtig maar wel zoals je zegt "verslaaft" aan haar.

Kijk mischien zijn het gewoon jeugdige gekkigheden, maar mischien is het ook iets wat behandelbaar is en dat zou de situatie veranderen, dat is mijn hoop. Dit vergt veel te veel van mijn energie en het is zo onhandelbaar geworden dat het mijn dagelijke leven sterk beinvloed
Misschien dat er over 100 jaar pilletjes zijn om alle kwalen te behandelen, maar dan ben je gewoon een eeuw te vroeg geboren. Laat het gaan, beste remedie man. Wat is het nou voor spelletje, wanneer zij roept dat je een verkrachter bent heeft zij dus maar een of andere stoornis?..........
pi_90921523
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:12 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Misschien dat er over 100 jaar pilletjes zijn om alle kwalen te behandelen, maar dan ben je gewoon een eeuw te vroeg geboren. Laat het gaan, beste remedie man. Wat is het nou voor spelletje, wanneer zij roept dat je een verkrachter bent heeft zij dus maar een of andere stoornis?..........
Hehe, dat riep een andere vrouw die ik de deur uitgewezen heb en uit jaloezie en zelfmedeleide ging ze lopen schreeuwen dat ik een verkrachter was en dat eindigde "toevallig" ook bij mijn ex vriendin.

Dat is gewoon een narcistisch kutkarakter van een vrouw die van een hoop sukkels altijd ja hoort. :-D

Wat ik bedoel met ziektebeeld. Wanneer ik weet dat zij bijvoorbeeld borderline heeft dan ga ik niet lopen eisen dat zij ten aller tijden respectvol met mij om moet gaan, dat is een utopie dan. etc. Als een borderliner wegloopt ga ik daar niet achteraanlpen en wacht vanzelf tot ze terugkomt. Dan heb een soort "handleiding" ...
pi_90921558
Ik vind je zelf ook niet helemaal 100 procent als je zo graag een relatie wil, met iemand die gelooft dat je een verkrachter bent .
En serieus wat voor vrienden, en mensen ga je om als dit over je rondgaat ???
pi_90921601
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind je zelf ook niet helemaal 100 procent als je zo graag een relatie wil, met iemand die gelooft dat je een verkrachter bent .
En serieus wat voor vrienden, en mensen ga je om als dit over je rondgaat ???
Kijk als je 99 lelijke mokkels hebt en 1 die supermooi is ga je automatisch voor die supermooie, ook al heeft die kutgedrag. Aan kutgedrag kan je sleutelen, lelijk ben je en blijf je. Zo steken mannen, at least ik, in elkaar. Dom... maar ik kan er niets aan doen.

Meisje leren kennen op internet uit de buurt. na 2 ontmoetingen, geen dates (niet aantrekkelijk genoeg, gewoon vriendschappelijke ontmoetingen zoals bij vrouwen en hun mannelijke "vrienden"). voelde ik me niet zo lekker in haar omgeving en ze loog continue en heb haar vertelt dat ik verder geen close contact wil hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door U4E op 06-01-2011 10:28:07 ]
pi_90921750
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:22 schreef U4E het volgende:

[..]

Kijk als je 99 lelijke mokkels hebt en 1 die supermooi is ga je automatisch voor die supermooie, ook al heeft die kutgedrag. Zo steken mannen, at least ik, in elkaar. Dom... maar ik kan er niets aan doen.

Meisje leren kennen op internet uit de buurt. na 2 ontmoetingen, geen dates. voelde ik me niet zo lekker in haar omgeving en ze loog continue en heb haar vertelt dat ik verder geen close contact wil hebben.
En dit antwoord is van iemand van 22 |:( |:( Veel succes in je stabiele relatie.
pi_90921826
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dit antwoord is van iemand van 22 |:( |:( Veel succes in je stabiele relatie.
Haha ja sorry, ik kan er niet aan doen dat ik zo een primitieveling ben. Ik heb mezelf al lang en breed proberen te veranderen maar daar word ik niet gelukkig van ik blijf mezelf.

I.P.V. ironisch te doen en me te vertellen wat ik niet gehoor te doen laat iemand me eens voor de verandering vertellen wat ik kan doen om de instabiele situatie enigzins te stabiliseren, hulp geven...

(weglopen is te easy, mocht dat nu onderhand nog niet duidelijk zijn)
pi_90921909
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:30 schreef U4E het volgende:

[..]

Haha ja sorry, ik kan er niet aan doen dat ik zo een primitieveling ben. Ik heb mezelf al lang en breed proberen te veranderen maar daar word ik niet gelukkig van ik blijf mezelf.

I.P.V. ironisch te doen en me te vertellen wat ik niet gehoor te doen laat iemand me eens voor de verandering vertellen wat ik kan doen om de instabiele situatie enigzins te stabiliseren, hulp geven...
Je weet dat het best kansloos is, diegene gelooft dat je een verkrachter bent , dan weet je toch al dat een relatie niet meer mogelijk is.
Waarom blijf je vastpinnen op iemand die zo over je denkt. In alle eerlijkheid deze situatie krijg je niet meer stabiel.
pi_90922580
Wanneer ik mijn andere vriendinnen vertel dat een vrouw zegt dat ik haar verkracht heb lachen ze omdat ze weten dat ik zulke praktijken niet nodig heb en teveel op het spel heb staan en dat een simpele vrouw me het niet waard is.

Mijn ex denkt compleet hetzelfde, die is ook niet gek, die gebruikte het gewoon om drama te kunnen maken, toen ik haar bewezen had dat ik dat meisje niet verkracht heb kunnen hebben, was ze nog steeds in de zelfde boze emotionele staat.

Ze was dus gewoon frustreert en zag dit als een perfecte mogelijkheid om te raaskallen.

(Ik ben zelf emotioneel 100% cool, ik ben mischien wel hard maar ik behandel een vrouw altijd met respect, daarom moet ze echt iets vinden om een keer tegen me tekeer te kunnen gaan)

Ben ik echt zo vreemd dat ik denk dat dit mischien een psychische probleem kan zijn dat zoiets veroorzaakt?
pi_90922970
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:30 schreef U4E het volgende:

[..]

(weglopen is te easy, mocht dat nu onderhand nog niet duidelijk zijn)
Dus moet je haar veranderen? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')