Goed hea!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt dit de onofficiële sc van CRE?
Neen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
jullie geloven me nietquote:
*zucht*quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil je mijn handschoenen lenen?quote:
TS begint!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Michhas het volgende:
Ik wil hem best openen hoorWhat's the big deal
Ja die zitzak tutorial ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef NBT het volgende:
Ik denk ook dat een topic als: "creatief in bed" eerder in Seksualiteit hoort!
Daar heb je een punt.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
neuh die zijn blij als ze voor de eerste keer een slotje mogen zetten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
[CRE FAQ & Feedback] #1
Heb het maar even gevraagd
hahaha goed bezig!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
[CRE FAQ & Feedback] #1
Heb het maar even gevraagd
Ja.quote:
Denk meer dat het iets voor SEX is....quote:
Dat denk ik ook, maar ik ga -zeker de eerste week- niet opeens vanalles alleen beslissen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Denk meer dat het iets voor SEX is....
zou de populariteit van CRE misschien wel verhogenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Denk meer dat het iets voor SEX is....
We zijn populair zat zonder jullie fantasiën.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
zou de populariteit van CRE misschien wel verhogen
Ik heb al 2 topics geopendquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zijn populair zat zonder jullie fantasiën.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
zou de populariteit van CRE misschien wel verhogen
oehoeequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
En: als je het nu toch opent, omdat je daar de lol wel van inziet... Je bent gewaarschuwd.
Ben jij ook mod van CRE?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is gewoon SEX of helemaal geen topic.. Zoiets hoort natuurlijk niet in CRE
Nee maar het was niet de bedoeling om te ouwehoeren, ik vind het serieus wel een geinig ideequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik ga -zeker de eerste week- niet opeens vanalles alleen beslissen.
Maar ik zou er niet op rekenen Michhas, ook omdat ons publiek het niet zo zal kunnen waarderen. En als ik jullie ideeën hoor -dartbord, vrouw, vrienden- zal het een heel vrouwonvriendelijk topic vol onzin worden.
En: als je het nu toch opent, omdat je daar de lol wel van inziet... Je bent gewaarschuwd.
Stop die kurk maar in je....quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is gewoon SEX of helemaal geen topic.. Zoiets hoort natuurlijk niet in CRE
Dat klinkt als een liedje!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:21 schreef Lutte het volgende:
Dat was het volgende... Jullie zien het als jullie persoonlijke taak heel CRE vol te proppen?
Ik vind het voor nu best, het zijn prima topics die leuk zijn voor 'de jeugd', en ik zou er zelf nooit opkomen omdat ik juist van de kneuzige hobbies ben... Maar als het topics openen gaat worden om topics te openen enzo... Dan zou dat wel jammer zijn.
Ik die van mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond mijn topic het leukste wat er tot nu toe is
Het is een geinig idee... Voor in SEX.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee maar het was niet de bedoeling om te ouwehoeren, ik vind het serieus wel een geinig idee
En als ik lol wou trappen had ik hem gelijk geopend, zonder het eerst te vragenIk probeer jou en CC met respect te behandelen
CC en ik zijn officieel de modjes, alleen Benny springt in het begin even bij omdat alles nieuw is.quote:
Dan praten wij toch over andere dingen.. ik ben ook al uitgepraat na dat crea in bedquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
creativiteit... wat moet ik daar nou over zeggen...
geen idee... heb er niks mee...
Nee, want de FB is geen SC.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit niet een gesprek voor in de CRE FB?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit niet een gesprek voor in de CRE FB?
okquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef Michhas het volgende:
CREATIEF MET WASBEREN![]()
Joooooh, dat is een goed idee
We houden er nu wel over op, en het zal in de loop der tijd wel helemaal verdwijnen, alleen ik hoop dat jullie er mee kunnen leven dat er de komende week iets meer over CRE wordt gebabbeld.quote:
Primaquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
We houden er nu wel over op, en het zal in de loop der tijd wel helemaal verdwijnen, alleen ik hoop dat jullie er mee kunnen leven dat er de komende week iets meer over CRE wordt gebabbeld.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
We houden er nu wel over op, en het zal in de loop der tijd wel helemaal verdwijnen, alleen ik hoop dat jullie er mee kunnen leven dat er de komende week iets meer over CRE wordt gebabbeld.
leuk forum maar ze hebben geloof ik van die incompetente modjes gekozenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Michhas het volgende:
Dus dat nieuwe CRE subforum he... Poepoe nounou jongens, wat vinden jullie ervan?
Hoe dan ook veel gezwam over CRE hier in GCquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, want de FB is geen SC.
Dit zeg ik gewoon als vrienden, in FB zou ik zoiets niet kunnen maken.
GMTAquote:
Echt tof, vooral de SC. Die gaat wel hard zeg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Michhas het volgende:
Dus dat nieuwe CRE subforum he... Poepoe nounou jongens, wat vinden jullie ervan?
Goed idee! Waar gaan we het over hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan praten wij toch over andere dingen.. ik ben ook al uitgepraat na dat crea in bed
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed idee! Waar gaan we het over hebben?
Hoe laat gaat iedereen naar huis vandaag?
Kwart voor vijf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed idee! Waar gaan we het over hebben?
Hoe laat gaat iedereen naar huis vandaag?
Hahaha Flauwerik!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Michhas het volgende:
quote:
Het zou leuk kunnen worden, maar dat ze dan van die verzuurde en uitgekakte moderators erop zetten, dat snap ik dan weer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Michhas het volgende:
Half 4 weg hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kwart voor vijf.
En ook belangrijk. Hoe ziet jullie lunch eruit? Ik denk dat ik mezelf ga trakteren.
zijn geloof ik 2 van deze typesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zou leuk kunnen worden, maar dat ze dan van die verzuurde en uitgekakte moderators erop zetten, dat snap ik dan weer niet.
Ik ben blij dat je terug bent HT, eerlijk waarquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben thuis, en ik ga zo maar eens Micha ophalen en dan nog wat dingen afronden. Mijn lunch is waarschijnlijk iets ongezonds dat ik nog moet kopen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
zijn geloof ik 2 van deze types
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
zijn geloof ik 2 van deze types
[ afbeelding ]
wanneer verwacht jij je eerste note van ze?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn ze, ze zijn erg jong heb ik gehoord.
Mogguh!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef lipjes het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morning vietnaaaaaaaaaaam!!!!11111111111
oh wacht
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morning GRTDOJW!!!!111111111
gooooooooooooooooooooooooooooooooood morning Lipjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef lipjes het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morning vietnaaaaaaaaaaam!!!!11111111111
oh wacht
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morning GRTDOJW!!!!111111111
Niet. Ik verwacht geen notes meer. Ik gedraag mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
wanneer verwacht jij je eerste note van ze?
Haaaaaaaiquote:
YEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
gooooooooooooooooooooooooooooooooood morning Lipjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ik doe meequote:
Blauw!quote:
regenpakquote:
quote:
moet je aan stuart vragenquote:
Kan Gerard hem al meezingen?quote:
STUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doet me aan vroeger denken toen ik altijd blauwtjes liep
quote:
Gerard? welke?quote:
die is er vanavond pasquote:
Ja, uiteindelijk wel..quote:
Ohw, ja dan gaat het over..quote:
quote:
Ekdomquote:
Ah... ik denk al.. er zit hier helemaal geen Gerard op kantoorquote:
Doe per pagina 999 berichten, dan kan je ze in 1x weghalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Michhas het volgende:
Weet iemand een snelle manier om mijn PM inbox te legen? Moet elke dag zoveel wegklikken, wordt er helemaal gek van
Ik mag binnenkort wel smurf spelenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe per pagina 999 berichten, dan kan je ze in 1x weghalen
Instellingen > 9999 berichten per inbox-pagina. instellen > het bovenste vinkje aanklikken > verwijderen > instellingen weer terug zettenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Michhas het volgende:
Weet iemand een snelle manier om mijn PM inbox te legen? Moet elke dag zoveel wegklikken, wordt er helemaal gek van
Dat kan je vast wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort wel smurf spelenMoppersmurf om precies te zijn.
quote:
quote:
Daarom was ik net even blij met het krentenbrood met spijs wat er op de afdeling hiernaast stondquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:11 schreef tdrone het volgende:
ik begin honger te krijgen maar het is nog 1,5 uur tot de pauze
Ik tot 2 uur, en daarna paar uurtjes werkquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 4 uur op school
wat een schatjequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Een wasbeer, om dit topic wat op te vrolijken![]()
heb maar even de sultanas uit mijn tas gepaktquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom was ik net even blij met het krentenbrood met spijs wat er op de afdeling hiernaast stond![]()
Mooie postquote:
tja, ik had mn koekreep al op en de appel die ik pakte was rot... dus toen maar even wat krentenbrood met spijs opquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb maar even de sultanas uit mijn tas gepakt
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
bah ik moet eigenlijk iets maken met LDF maar ik heb geen zin om iets uit te printen en naar boven te lopen
ja maar.,,,maar FOK!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lui...
gewoon doen... je had het allang gedaan kunnen hebben
Fok! is geen excuusquote:
HOI JE CAPS LOCK STAAT AANquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:27 schreef NBT het volgende:
LALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK VOEL ME VERVELEND< JA MIJN CAPS STAAT AAN NOU EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:27 schreef NBT het volgende:
LALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK VOEL ME VERVELEND< JA MIJN CAPS STAAT AAN NOU EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |