abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90869264
Deel 101

Dreumesen:

05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser

[ Bericht 50% gewijzigd door Sorbootje op 05-01-2011 08:44:24 ]
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:40:52 #2
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90869291
We gaan echt heul hard!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90869296
Ik zal de laatste posts nog even kopieëren. Ogenblikje.
pi_90869316
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:33 schreef Sorbootje het volgende:
Zo, dat was een mooie topickiller gisteravond :')

Sabine, bedankt voor je visie. Ik ben met je eens dat ik niet te veel een issue moet maken van d'r haren. Ik probeer het ook niet of nauwelijks te benoemen bij Isabeau. Ook wanneer ik de sokjes om haar handen doe zeg ik niet dat ik dat doe vanwege haar haartjes. Ze begrijpt zo veel dat het me niet zou verbazen als het daardoor anders nu al een beladen onderwerp zou worden. Uiteindelijk maakt dat het alleen maar aantrekkelijker om aan d'r haartjes te draaien.

De nacht ging verder prima. Ze heeft geen kik meer gegeven.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef Estrys het volgende:
Vanmorgen mocht seb weer naar het Kdv. Alsof ik met een speenvarken naar de slachtbank ging. Krijsen de hele weg, daar klampte hij zich wanhopig aan de fietsstoel vast. Vervolgens aan mij, zijn jas mocht niet uit en ik mocht al helemaal niet weggaan. Ze kwamen van de andere groepen kijken wat er te doen was. Hartverscheurend was het. Zo erg heb ik het nog niet gezien bij hem. Misschien omdat het een week vakantie is geweest ofzo. Kan het anders niet verklaren.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:37 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wat afgrijselijk. Dan ga je met buikpijn daar weg hè? Ik vind het al erg als Isabeau een beetje huilt. :*
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:38 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja hè? Mijn moeder heeft hem gemaakt.
pi_90869318
Hmm, uit die quotes kun je vooral afleiden dat ik te veel lul
pi_90869359
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Hmm, uit die quotes kun je vooral afleiden dat ik te veel lul
:D!

Wat fijn dat ze in elk geval goed geslapen heeft wel.

Arme Seb, zo sneu -O-

En ik kwam nog even jompelen voor mooie lieve Fee die gister jarig was (ik ben wat traag van begrip :@ sorry Cattie :') ) en voor Annicka vandaag! *O* *O* *O* *O*
Grote meisjes alweer, ik hoop dat jullie toffe feestjes hebben gehad of gaan hebben. En veel plezier bij de peuters!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90869374
Oh ik jompel even mee natuurlijk! Gefeliciteerd dames! *O* *O* *O*
pi_90869943
Fijn dat ze goed geslapen heeft, Sorbootje!

Ach Estrys, zoo ontzettend naar he, om je kind zo achter te laten :{ :*

Fee en Annicka gefeliciteerd *O*

Senna vond het vandaag prima op het kdv. Haar favoriete leidster zit vandaag een dagje op de dreumesgroep en dat was een aangename verrassing :D Senna zat heel stil bij me op de arm met een klein lachje naar haar te kijken O+ Ze ging spelen in het keukentje, knuffelen met een ander meisje O+ zwaaien naar een jongetje. Het andere meisje gaf me kushandjes terug toen ik wegging, maar Senna had geen tijd :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90869996
fijn Miss! Vindt ze toch lekker haar draai in die groep!
pi_90870014
Fee nog gefeliciteerd met je verjaardag en Annicka vandaag ook gefeliciteerd!
Ik weet het nog hoe we zo mooi achter elkaar gingen bevallen :D

Wat fijn dat Senna haar draai een beetje kan vinden.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90870255
Estrys, wat rot om hem zo achter te moeten laten op het KDV :'( Arme Seb. Hopelijk is hij snel weer gewend :*

Miss_Sly, wat fijn dat Senna het beter naar haar zin heeft in de dreumesgroep. Wat leuk voor haar dat haar lievelingsjuf even op haar nieuwe groep was O+

Oeke, ik wilde je nog vragen hoe de heen- en terugreis van de minivakantie eigenlijk gegaan was?

Sorbootje, wat fijn dat Isabeau uiteindelijk wel goed geslapen heeft. Hopelijk is ze snel aan de pyjama met wantjes gewend en heeft ze het haardraaien snel afgeleerd :*

Niels was vanmorgen helemaal doorgelekt, tot boven zijn buik was het nat en zelfs zijn slaapzak was nat. Hij is de laatste tijd bijna iedere ochtend doorgelekt, maar nooit zo erg.
Ik had juist pasgeleden 4+ luiers gekocht van het Kruidvat omdat de maat 4 luiers van Nature Babycare te klein/laag werden. Maar bij beide soorten zit er een opening tussen de luier en zijn beentjes en kun je zo naar binnen kijken zeg maar.
Hij heeft geen beenspekkies meer, daar zal het wel aan liggen. Welke luier zou goed bij zijn slankere beentjes passen?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90870287
Isabeau heeft mt 4 van pampers en heeft ook geen beenspekkies. Lekt vrijwel nooit door. Maar Niels is groter toch?
pi_90870344
Misschien dat Naty klein valt en dat hij van Kruidvat maat 4 ipv 4+ nodig heeft.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90870436
Zou kunnen. Wel irritant dat je dan gelijk weer een heel pak moet kopen om dat uit te vogelen
pi_90870437
Seb heeft ook smalle beentjes en een smal kontje. Mijn ervaring was dat hij bij Kruidvatluiers vaak nat was, bij de pampers heb ik dat probleem nog niet gehad. Seb heeft nu maat 5 van Pampers.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:44:14 #16
108648 cattie
lieve moeder
pi_90870532
Bedankt voor de felicitaties!
We zwaaien hier af! :W
pi_90870590
Jeetje Estrys, wat een ochtend dan... lijkt me vreselijk. Minke is meestal al weg voor ik goed en wel haar spulletjes heb weggezet, dus zelfs zwaaien of een kusje kan er al niet af, maar dit is wel erg naar.

Sorbootje, fijn dat Isabeau toch weer is gaan slapen en dat ook goed heeft volgehouden.

Twinkly, wij hebben overdag maat 4 (jumbo-huismerk) en voor snachts 4+, maar Minke heeft wel redelijk spekkie-bovenbenen... dus die sluiten ook prima aan.

Een *O* voor de jarige meiden! Gefeliciteerd! *O*

Vanochtend werd MInke weer wakker met puffy-oogjes... heb het niet goed kunnen zien, want ik geef haar altijd nog een fles in het bijna-donker, maar het leek wel redelijk bol weer. En ik mocht uiteraard nergens aanzitten.
Oh, maar bijna nog wat nieuws vergeten: Tandje 3 is er!!! Linksboventand is gearriveerd, zonder eigenlijk echte tekenen van tandjes (anders dan normaal). *O*
pi_90870611
Cattie nog gefeliciteerd met Fee!!! *O* *O* [/spuit11]
Heb je nog verjaardagsfoto's? O+
pi_90870681
Rienk heeft met zijn 73 centimeter luiers van de Kruidvat, AH en Pampers. Allemaal maat 4 en gaat bij alle drie prima! Misschien zijn de luiers wel te groot Twink? Dat Niels gewoon nog in 4 past?

Dag Fee en Annica! :W

Oi Estrys, wat klinkt dat naar ;( Misschien even bellen dan of het al weer goed is met Seb?

Senna bij dr favo leidster! Das ook gezellig! *;

Rienk heeft gisteravond na het zwemmen nog een dikke papfles gehad (21:30) en ging toen heerlijk slapen en werd pas om 8:30 wakker! :o *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90870717
Rienk :D Doe es normaal!
pi_90870776
Zou best kunnen Vlindur, volgens mij schelen Niels en Rienk niet zoveel toch?
Ik denk dat we maat 4 van pampers maar weer eens gaan proberen.

Rienkje doorgeslapen *O* Wat heerlijk!!!
pi_90870849
twinkly hier zonder kontje en spekjes maat 4+ voor de nacht omdat die meer opnemen. We plakken de strips bijna over elkaar en dan gaat het wel. Kruidvat dus. Slaapt ie op z'n buik?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90870988
Ja, hij slaapt op zijn buik. Trek je de voorkant dat ook wat hoger op dan de achterkant en de strips zo laag mogelijk?
pi_90871060
Bij de mt 4+ moet ik hier ook flink aansnoeren hoor, want beenspekkies zijn er wel, maar buikspekkies dan weer niet, dus ook de plakkers bijna over elkaar. Minke slaapt ook op haar buik en daarom probeer ik de voorkant wel wat op te trekken, maar dat werkt ook niet altijd.
pi_90871140
twinkly ja! En bij de 4 luiers nemen ze dan te weinig op. Driekus slaapt meestal op z'n knieën dus dan redt ie een nacht maar net en als ie nat is, is het z'n buik. Dan zakt door het gewicht die luier wat te ver naar onder.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')