abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:03:36 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90865900
DIENSTMEDEDELING

Het pakketten-topic is voorlopig even dicht. Er gaat heel veel goed, maar er gaat ook het een en ander goed mis. Lees voor de details even vanaf hier: [Aangeboden] Even geen pakketten meer omdat er teveel mis gaat

Iedereen die een pakket gevraagd heeft, krijgt dat sowieso nog. Lees de sluitpost even, dan ben je weer helemaal op de hoogte :Y

Ik moet eens even broeden op een goede oplossing. Het is namelijk zo'n leuk initiatief en er gaat ook heel veel goed, waardoor veel FOK!-ers ook erg blij geworden zijn. Maar voor nu eerst maar weer eens even orde op zaken gaan stellen!

EINDE DIENSTMEDEDELING ;)

Ken je het gevoel van het krijgen van een kerstpakket? Da's gewoon leuk! Hoewel de Kerst- en Nieuwjaarspakketten tijd een beetje over is, leek het ons leuk het concept ervan in FHF gewoon nog even voort te zetten, maar dan met een schone lei :)

Linkje naar deel 1: [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken
Linkje naar deel 2: [Aangeboden] nieuwjaarspakket, deel 2

En dus:

Wordt jouw week een beetje zonniger als je zomaar eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw dag wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan! Dat mag hieronder in het topic, maar ook per PM (aan mij, of aan degene die het pakket van je keuze aanbiedt) :Y

Of:

Ben je geinspireerd geworden geweest van de delen 1 en 2 en wil je ook iets aanbieden? Gewoon omdat je het kan en omdat je iemand anders wel iets gunt? Post het hieronder of stuur me een berichtje per PM, dan voeg ik het toe in deze OP. Ook 'gevers' mogen eventueel anoniem blijven als ze dat willen :Y

Ik zal regelmatig de OP aanpassen en aanvullen, zodat duidelijk is wat er allemaal te vergeven of reeds vergeven is. Het complete lijstje komt hieronder te staan.

Maar eerst nog even een keer dit:

quote:
Een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!

Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven (behalve voor mij, want iemand moet natuurlijk zorgen dat het pakket uiteindelijk bij jou terecht komt).

Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?! Zet je schaamte, je twijfel, je angst en al het andere dat je tegenhoudt opzij, en drop me gewoon een PM ^O^

Dawast weer :)

:W

De laatste stand van zaken:

^O^ = we zoeken er iemand voor
*O* = er is iemand voor gevonden

De volgende pakketten zoeken nog een nieuw baasje:

^O^ Pakket A is bedoeld voor iemand die door krapte de sjeu van het leven een beetje kwijt is. De inhoud is naar keuze: het mogen levensmiddelen zijn, maar ook iets voor de kinderen. Of misschien is er iets dat je zelf graag wilt hebben, maar waar je het geld niet voor hebt. De gever heeft niet zo'n behoefte aan aandacht, maar ik heb alle gegevens!

^O^ Pakket B is iets waar kinderen blij van worden: een stapel kinder-DVD's (waaronder bijvoorbeeld Disneyfilms) voor urenlang vermaak. Lees je liever? Dan kan dit pakket ook een stapel boeken bevatten!

^O^ Pakket C van Felixa is een hele bijzondere: een kinderverjaardagsfeestjepakket voor die vader en / of moeder die het zich eigenlijk niet kan veroorloven, maar voor zoon of dochter een kinderfeestje wil organiseren met de dingetjes die daarbij horen. How kjoet is dat!

^O^ Pakket D komt van iemand die graag anoniem wil blijven. Wat er in het pakket zal zitten, is aan degene die het krijgt. Want je mag zelf kiezen. Het mag iets heel nuttigs zijn voor dagelijks verbruik, maar het mag ook iets zijn dat je eigenlijk gewoon graag wilt hebben, maar waar je zelf het geld niet voor hebt.

^O^ Pakket E komt van mascara-klodder en bevat een scala aan kruiden en specerijen voor wie eens Indisch en / of mediterraans wil gaan proberen. Stel dat het bevalt, dan kun je nog eens iemand uitnodigen! De details staan hier: [Aangeboden] Even geen pakketten meer omdat er teveel mis gaat

^O^ Pakket F zal komen van Natha--. De inhoud staat niet vast, want die mag je zelf kiezen. Het kan dus iets nuttigs, iets lekkers of iets leuks zijn (of een combi daarvan natuurlijk). Of je kiest er alsnog voor je te laten verrassen; kan ook nog!

De volgende pakketten hebben inmiddels een baasje gevonden:

- er zijn nog geen pakketten die een baasje hebben gevonden

[ Bericht 4% gewijzigd door ElisaB op 02-02-2011 15:44:32 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:12:23 #2
33954 ElisaB
pi_90885389
Daaaaar gaan we weer *O*

OP aangepast ^O^
  FOK!fotograaf woensdag 5 januari 2011 @ 21:33:13 #3
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_90905012
wegens gebrek aan een conputer en internet heb ik al dit moois moeten missen, maar ik kan niet genoeg benadrukken hoe geweldig ik dit subtopic vind!

Met tranen in mijn ogen (succes)verhalen gelezen en kippenvel gehad door alle vrijgevige mensen.

_O_ _O_ _O_
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_90909294
Hmm, ik hou van lezen en een stapel boeken klinkt leuk, maar het is niet zo dat ik het zelf niet kan betalen. En dit is toch juist vooral voor mensen die zelf niet veel te besteden hebben en wel iets extra's kunnen gebruiken?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_90911882
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Neraice het volgende:
Hmm, ik hou van lezen en een stapel boeken klinkt leuk, maar het is niet zo dat ik het zelf niet kan betalen. En dit is toch juist vooral voor mensen die zelf niet veel te besteden hebben en wel iets extra's kunnen gebruiken?
Ik weet niet van wat voor soort boeken jij houdt maar misschien zouden we elkaars 'bibliotheek' kunnen zijn? Zou wel praktisch zijn dan om bij elkaar in de buurt te wonen natuurlijk.
pi_90912174
Haha, ik denk dat ik als 15-jarige jongen wel andere boeken lees. Laats de Millenium-trilogie van Stieg Larsson gelezen bijvoorbeeld, ontzettend spannend! Maargoed, ik heb een bibliotheek om de hoek en ik weet zeker dat er mensen zijn die dit pakket beter kunnen gebruiken.

Omgeving Alkmaar btw.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_90912549
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 23:24 schreef Neraice het volgende:
Haha, ik denk dat ik als 15-jarige jongen wel andere boeken lees. Laats de Millenium-trilogie van Stieg Larsson gelezen bijvoorbeeld, ontzettend spannend! Maargoed, ik heb een bibliotheek om de hoek en ik weet zeker dat er mensen zijn die dit pakket beter kunnen gebruiken.

Omgeving Alkmaar btw.
Lolz die moet ik alle drie nog lezen. En mijn boekensmaak is zeeeeer divers. Ben alleen geen lid van de bieb omdat ik mijn persoonlijke biebjes heb en ik zelf ook een redelijke bieb heb ;)
pi_90913038
even ter aanvulling ik ben dus geen lid van de bieb omdat ik het werkelijk waar te ranzig vind om iemands pulken of wenkbrauwharen in een boek tegen te komen :r :') Maargoed ik kom een aardig eind met mijn persoonlijke biebjes :P
pi_90914577
Ik vind dit btw dus ook een heerlijk subforum O+ En zat zelf te bedenken wat ik voor iemand zou kunnen betekenen. Helaas moet ik het met absolute minimum doen sinds een paar jaar dus zomaar iets kopen voor iemand die iets nodig heeft gaat niet lukken :) Maar wat dan? Ik ben zelf dol op koken en ik heb met dank aan een heel lief persoon een behoorlijke hoeveelheid aan kruiden en specerijen opgebouwd en zelf verder uitgebreid. Met vleesch, vis en groenten in de aanbieding kan ik daar behoorlijk uitgebreid mee koken. Dus heb je niet zoveel te besteden en je houdt van (indisch en/of mediterraans koken) en je bent de dagelijkse prakkies zat dan zal ik ervoor zorgen dat er een uitgebreid kruiden/specerijenpakket komt :)
pi_90916136
Tof topic O+

Ik heb zelf niet veel te besteden, maar ik ben ook een van die mensen die denkt lama, er zijn altijd mensen die het erger hebben :@

maar ik ga toch volgen *O* en als ik eens wat dingen heb die in een pakketje naar een ander kunnen, dan is dat altijd mooi :)
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 6 januari 2011 @ 01:01:46 #11
33954 ElisaB
pi_90916845
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Neraice het volgende:
Yups, daar is FHF voor bedoeld ^O^
pi_90917501
Pff, TVP. Ik wil even benadrukken dat ik dit (en de rest van FHF) echt een verschrikkelijk mooi op poten gezette actie vind. Zo hoort het!

TVP omdat ik nog twijfel of ik wel een PM wil/durf te sturen. :').
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  donderdag 6 januari 2011 @ 01:42:00 #13
33954 ElisaB
pi_90917661
quote:
11s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:32 schreef Chowi het volgende:
Nu kan je het net zo goed doen :D
pi_90917754
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 01:32 schreef Chowi het volgende:
Pff, TVP. Ik wil even benadrukken dat ik dit (en de rest van FHF) echt een verschrikkelijk mooi op poten gezette actie vind. Zo hoort het!

doe eens sufmuts O+
pi_90917989
Toch maar gedaan dan. :). Elisa, je hebt PM.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_90917995
omg, het word tijd voor een bril(of om te gaan slapen :O )

ik las [aangeboden]een parkiet (gewoon omdat het kan) ..ik vond het al vreemd :')
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:51:07 #17
33954 ElisaB
pi_90922426
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 02:20 schreef Schunckelstar het volgende:
omg, het word tijd voor een bril(of om te gaan slapen :O )

ik las [aangeboden]een parkiet (gewoon omdat het kan) ..ik vond het al vreemd :')
Bril ^O^

OT: OP is bijgewerkt *O*
pi_90924816
Ik wil ook graag een pakket A aanbieden :) Elisa krijgt een PM met mijn details.
Goed idee dit *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:18:59 #19
33954 ElisaB
pi_90925418
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:03 schreef Natha-- het volgende:
Ik wil ook graag een pakket A aanbieden :) Elisa krijgt een PM met mijn details.
Goed idee dit *O*
Hij staat erin; onder F ^O^

Ik heb in eerdere topics besloten de aangeboden pakketten een letter te geven, omdat sommige users anoniem wilden aanbieden. Dan wordt het lastig 'vragen' (mag ik eventueel wel het pakket van de user die zijn naam niet wil geven). Dus A komt in dit geval van een user die inderdaad graag anoniem wil blijven. Evenals B.

Ik vond het zelf nogal erg overzichtelijk, maar ik geloof dat het best nog tegenvalt :D

In elk geval: dank je wel :* Zodra er zich iemand voor meldt, trek ik aan je vestje :Y
pi_90925603
en ik heb de wensbon nog steeds
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:55:24 #21
33954 ElisaB
pi_90927046
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef asfalthooligan het volgende:
en ik heb de wensbon nog steeds
Ik zet 'm er vanavond weer in ^O^
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:09:12 #22
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_90935854
ElisaB, sorry als ik bot overkwam met de pm, dat was niet de bedoeling. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:11:04 #23
33954 ElisaB
pi_90935939
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef RadioSlut het volgende:
ElisaB, sorry als ik bot overkwam met de pm, dat was niet de bedoeling. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke PM :o
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:36:41 #24
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_90937267
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Welke PM :o
Oh ik bedoelde PMs :@
Had een beetje het gevoel dat ik bot overkwam. :o
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:46:00 #25
33954 ElisaB
pi_90937717
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef RadioSlut het volgende:
Oh ik bedoelde PMs :@
Had een beetje het gevoel dat ik bot overkwam. :o
Het is me waarschijnlijk niet opgevallen, want er staat me niets van bij :@ Deed ik onaardig terug :X :@

Is de postbode al geweest? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')