DIENSTMEDEDELING
Het pakketten-topic is voorlopig even dicht. Er gaat heel veel goed, maar er gaat ook het een en ander goed mis. Lees voor de details even vanaf hier:
[Aangeboden] Even geen pakketten meer omdat er teveel mis gaatIedereen die een pakket gevraagd heeft, krijgt dat sowieso nog. Lees de sluitpost even, dan ben je weer helemaal op de hoogte

Ik moet eens even broeden op een goede oplossing. Het is namelijk zo'n leuk initiatief en er gaat ook heel veel goed, waardoor veel FOK!-ers ook erg blij geworden zijn. Maar voor nu eerst maar weer eens even orde op zaken gaan stellen!
EINDE DIENSTMEDEDELING

Ken je het gevoel van het krijgen van een kerstpakket? Da's gewoon leuk! Hoewel de Kerst- en Nieuwjaarspakketten tijd een beetje over is, leek het ons leuk het concept ervan in FHF gewoon nog even voort te zetten, maar dan met een schone lei
Linkje naar deel 1:
[aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te makenLinkje naar deel 2:
[Aangeboden] nieuwjaarspakket, deel 2![online_cadeaushop.gif]()
En dus:
Wordt jouw week een beetje zonniger als je zomaar eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw dag wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan! Dat mag hieronder in het topic, maar ook per PM (aan mij, of aan degene die het pakket van je keuze aanbiedt)

Of:
Ben je geinspireerd geworden geweest van de delen 1 en 2 en wil je ook iets aanbieden? Gewoon omdat je het kan en omdat je iemand anders wel iets gunt? Post het hieronder of stuur me een berichtje per PM, dan voeg ik het toe in deze OP. Ook 'gevers' mogen eventueel anoniem blijven als ze dat willen

Ik zal regelmatig de OP aanpassen en aanvullen, zodat duidelijk is wat er allemaal te vergeven of reeds vergeven is. Het complete lijstje komt hieronder te staan.
Maar eerst nog even een keer dit:
quote:
Een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men:
doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven (behalve voor mij, want iemand moet natuurlijk zorgen dat het pakket uiteindelijk bij jou terecht komt).
Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?! Zet je schaamte, je twijfel, je angst en al het andere dat je tegenhoudt opzij, en drop me gewoon een PM

Dawast weer

De laatste stand van zaken:

= we zoeken er iemand voor

= er is iemand voor gevonden
Pakket A is bedoeld voor iemand die door krapte de sjeu van het leven een beetje kwijt is. De inhoud is naar keuze: het mogen levensmiddelen zijn, maar ook iets voor de kinderen. Of misschien is er iets dat je zelf graag wilt hebben, maar waar je het geld niet voor hebt. De gever heeft niet zo'n behoefte aan aandacht, maar ik heb alle gegevens!
Pakket B is iets waar kinderen blij van worden: een stapel kinder-DVD's (waaronder bijvoorbeeld Disneyfilms) voor urenlang vermaak. Lees je liever? Dan kan dit pakket ook een stapel boeken bevatten!
Pakket C van Felixa is een hele bijzondere: een kinderverjaardagsfeestjepakket voor die vader en / of moeder die het zich eigenlijk niet kan veroorloven, maar voor zoon of dochter een kinderfeestje wil organiseren met de dingetjes die daarbij horen. How kjoet is dat!
Pakket D komt van iemand die graag anoniem wil blijven. Wat er in het pakket zal zitten, is aan degene die het krijgt. Want je mag zelf kiezen. Het mag iets heel nuttigs zijn voor dagelijks verbruik, maar het mag ook iets zijn dat je eigenlijk gewoon graag wilt hebben, maar waar je zelf het geld niet voor hebt.
Pakket E komt van mascara-klodder en bevat een scala aan kruiden en specerijen voor wie eens Indisch en / of mediterraans wil gaan proberen. Stel dat het bevalt, dan kun je nog eens iemand uitnodigen! De details staan hier:
[Aangeboden] Even geen pakketten meer omdat er teveel mis gaat
Pakket F zal komen van Natha--. De inhoud staat niet vast, want die mag je zelf kiezen. Het kan dus iets nuttigs, iets lekkers of iets leuks zijn (of een combi daarvan natuurlijk). Of je kiest er alsnog voor je te laten verrassen; kan ook nog!
[ Bericht 4% gewijzigd door ElisaB op 02-02-2011 15:44:32 ]