Nee, dat is een fistalist.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
Maar hij fist dus ook. Oh Oh Cheesio toch!
Do it to me babyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Duderella het volgende:
Ik belast vooral anderen. Ben ik nu ook een fistalist?
Altijd ja zeggen tegen je voorgevoel dat je eigenlijk nee zou moeten zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Liefjes, ik ga naar bed. Morgen vroege dienst ipv vrij. Collega belde dat ze zich niet lekker voelde, morgen vroege dienst had maar zich niet ziek wilde melden (kortom: ze maakte van haar probleem, mijn probleem). Nu ben ik vrijdag vrij (Isa!! Ik ben vrijdag vrij!!) en moet ik morgen om 05.45 uur uit bed.
Schijt aan mensen die van hun probleem, mijn probleem maken.
Schijt aan mensen die geen nee kunnen zeggen (ik dus)
Trusten en van de arbo mag je morgen geen vroege dienst draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Liefjes, ik ga naar bed. Morgen vroege dienst ipv vrij. Collega belde dat ze zich niet lekker voelde, morgen vroege dienst had maar zich niet ziek wilde melden (kortom: ze maakte van haar probleem, mijn probleem). Nu ben ik vrijdag vrij (Isa!! Ik ben vrijdag vrij!!) en moet ik morgen om 05.45 uur uit bed.
Ik doe het ook nooit meer. Sterker nog: iik ga denk ik helemaal kappen met het ruilen van diensten die niet in mijn voordeel zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:58 schreef Duderella het volgende:
Altijd ja zeggen tegen je voorgevoel dat je eigenlijk nee zou moeten zeggen.
Truste lief popke.
Arbo schmarboquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
Trusten en van de arbo mag je morgen geen vroege dienst draaien.
Je bent te goed voor anderen.
Nee hoor, de fiscus levert je een mooie studie op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
Voorlopig kost de fiscus mij alleen nog maar geld.
Maar goed over een aantal jaar mag ik dat natuurlijk ruimschoots goedmaken.
Je was toch verhuisd al? Vandaag?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, teruggelezen, morgen reageren.
Nuals loge in L.'s bed, wat lief dat ik hier een paar nachtjes mag blijven.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:11 schreef LieLie het volgende:
Morgen! 80,1 hier
En nu weer naar Groningen, hopelijk nog een productief dagje!
De steermethode was waterdicht toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben hier een beetje stabiel aan het zijn
Op zich ook wel prettig, maar er moet meer vanaf
Is-ie ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
De steermethode was waterdicht toch?
Nou, deze week dus 3500 kcals minder etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Hier vanmorgen 72,4
Alles tussen de 70 en 72 is redelijk ok.
Weg met die 400 gram
Juh, ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef TAV74 het volgende:
Man, wat heb ik een teringhekel aan vroeg opstaan in de winter![]()
Maar goed, was wel gewoon om kwart over acht op mijn plek, zal vanavond met enige pech ook wel een uur of acht worden voor ik thuis ben. Heb ik mijn eerste plusuurtjes alvast te pakken.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is-ie ookMaar ik vrees dat ik me er niet genoeg aan gehouden heb
Het feit dat ik iig stabiel blijf is ook al prettig natuurlijk
50 EUR uitgeven in de week is ook waterdicht voor je portemonnee tenzij je 70 EUR uit gaat gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
De steermethode was waterdicht toch?
gewoon 3 dagen niet eten en dan weer gewoon is dat toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, deze week dus 3500 kcals minder eten
enquote:As you know our team is 24 x 7 on call and some weeks we work more than 40 hours. Here in US we don't get overtime pay when we work more than 40 hours therefore i need to confirm your country rules before i assign projects to you.
Da's leuk, van die overurenquote:When you said you take a Friday off after working 2 weeks do you mean you take 2 vacation days a month until all your vacation time is used up? You can continue with your old agreement for now but it will have to be revisited once we have more information on staffing as well as your new projects.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:53 schreef freecell het volgende:
Neh, ik lijn niet meer, ik ga voor gezond eten.
En voor echt eten.
Dus geen zooi en alleen maar dingen die gezond en lekker zijn.
Niet moeilijk
Oeh lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
En omdat ik tussen de middag al een boel carbjes eet, ga ik vanavond maar geen pasta maken. Ben ook het gehakt vergeten uit de vriezer te halenDenk dat het vanavond maar een goedgevulde omelet moet gaan worden
Met champignons, paprika, ui en wat courgette of zo
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef freecell het volgende:
Hey ik probeer mijn huurtoeslag te wijzigen, maar het programma wil mij als hoofdhuurder hebben en niet TARA en ik kan het niet wijzigen
Maar dat heb ik al eens geprobeerd en dat gaat dus niet goed
Die Amerikanen snappen helemaal niets van de manier waarop het bij ons werktquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
HmmmIk begin me wat zorgen te maken
Antwoord van de andere kant van de oceaan
[..]
en
[..]
Da's leuk, van die overurenMaar dat betekent een shitload aan te compenseren tijd en daar is de nederlandse firma niet heel happig op
Dus ze kunnen OF mijn contract terugbrengen naar 40 uur OF me een nieuwe rang geven met een hoger salaris en niet meer de mogelijkheid mijn overuren te compenseren
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die Amerikanen snappen helemaal niets van de manier waarop het bij ons werktVertel ze nog even hoeveel vakantiedagen je in een jaar hebt
Zal zeker deels zo zijn. Om het qua resultaat te krijgen zoals zij het willen moet je het in dit land gewoon anders organiseren dan daar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier een heropvoeding van de amerikanen nodig is
Geld op en ze willen onder de opdracht uit?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Pffft... goed begin van het nieuwe jaar allemaal. Het is stervens druk en dan krijg je ook nog eens klanten die ineens vanuit het niets beginnen over de slechte service en dat 'het systeem achteruit gaat'. Onze belangrijkste klant...
Het gekke is... niemand kan dat hier plaatsen. Wij hebben nauwelijks tot geen klachten van hun kant ontvangen. Alle aanvragen die zij gedaan hebben, voeren wij tot op zekere hoogte direct uit. Onze opdrachten van hun zijn in de test fase en is duidelijk gecommuniceerd dat het in de loop der januari opgeleverd zou worden (en het is nu ook in test fase, waarschijnlijk vrijdag de oplevering). De klachten die zij noemen komen ons niet bekend voor.
Nou ja, gaat een leuk gesprek worden. Of een uitdaging, hoe je het wilt zien.
Nee, wel bezuinigingen dus minder geld. Maar in principe hebben ze net weer een contract voor 3 jaar getekend. Er zijn wel geluiden onder degene die het product moeten gebruiken dat zij dat niet willen. Puur en alleen omdat het systeem ook door de overkoepelende organisatie kan gebruikt worden om te zien of mensen hun werk doen en aan de hand daarvan subsidies in kan trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geld op en ze willen onder de opdracht uit?
* Den_Haag ziek is
Bel. dienst maakt ongevraagd cookjes op je pc? Mss even cookies verwijderen en de boel opnieuw invullenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef freecell het volgende:
Hey ik probeer mijn huurtoeslag te wijzigen, maar het programma wil mij als hoofdhuurder hebben en niet TARA en ik kan het niet wijzigen
Maar dat heb ik al eens geprobeerd en dat gaat dus niet goed
Belasting dienst programma gebruikt geen cookiesquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bel. dienst maakt ongevraagd cookjes op je pc? Mss even cookies verwijderen en de boel opnieuw invullen
Ik vermoed het ook. Plus die weerstand dat mensen gecontroleerd kunnen worden. Maar goed, wij zijn de beroerdste niet. Morgen gaan wij even fijn bijpratenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:22 schreef Bluezz het volgende:
Beterschap DH, griepie
@ Annie, is het niet zo dat er geklaagd wordt als er 1 of 2 wat voorgevallen is en het meteen zo lekker wordt gebracht alsof het continue zo isDan klinkt het heel bekend.. want als je dan daadwerkelijk geaat kijken of iets zo vaak mis gaat blijkt het op een halve hand te tellen terwijl die andere 2000 dingen die een bedrijf doet wél goed gaat
Gisteren ben ik uit mijn oude studio vertrokken (meisje was helemaal in extase dat ik haar kamer/badkamer had schoongemaakt en het bier had aangevuldquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je was toch verhuisd al? Vandaag?
Ik snap er niks van.
Domme domme Dude.
Truste steer!
en is L. ook in die kamer, of is die er niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteren ben ik uit mijn oude studio vertrokken (meisje was helemaal in extase dat ik haar kamer/badkamer had schoongemaakt en het bier had aangevuldlijkt me niet meer dan normaal als je in onderhuur weggaat toch
) en logeer tot zondagmiddag in de kamer van L. Daarna word ik de bovenbuurman van mijn oude studio, in een nieuwe studio op dezelfde locatie.
Ik werk vandaag thuis, was mijn toegangspas vergeten en dacht: fuck maar een eind opquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer, ik ben bijna bij je in de buurt.
Naast Café Zondag!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en is L. ook in die kamer, of is die er niet?
Maastricht...
café Zondag is okay! in die straat (niet de wijcker brugstraat, maar die zijstraat) zit ook een tof speciaalbieren café. Take two ofzo. Een nog toffer speciaalbierencafé (drie keer woordwaarde) zit in Randwijck, Themby's heet dat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naast Café Zondag!
L. zit in Wenen.
Vreemd johquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Pffft... goed begin van het nieuwe jaar allemaal. Het is stervens druk en dan krijg je ook nog eens klanten die ineens vanuit het niets beginnen over de slechte service en dat 'het systeem achteruit gaat'. Onze belangrijkste klant...
Het gekke is... niemand kan dat hier plaatsen. Wij hebben nauwelijks tot geen klachten van hun kant ontvangen. Alle aanvragen die zij gedaan hebben, voeren wij tot op zekere hoogte direct uit. Onze opdrachten van hun zijn in de test fase en is duidelijk gecommuniceerd dat het in de loop der januari opgeleverd zou worden (en het is nu ook in test fase, waarschijnlijk vrijdag de oplevering). De klachten die zij noemen komen ons niet bekend voor.
Nou ja, gaat een leuk gesprek worden. Of een uitdaging, hoe je het wilt zien.
Hmm, klinkt als een light versie van de belachelijk klus waar wij ons jaarlijks met onze beurs in stortenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ik zit nu in het checkpoint-team van de RoparunVrijdagochtend vroeg weg. Maandagavond laat thuis en weinig slaap. Waar BEN ik aan begonnen
En dan ook nog al die vrijdagen moeten werken in het vervolgquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ik zit nu in het checkpoint-team van de RoparunVrijdagochtend vroeg weg. Maandagavond laat thuis en weinig slaap. Waar BEN ik aan begonnen
Afgezien van dat deze klus zich afspeelt in Frankrijk en onderweg in personenbusjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als een light versie van de belachelijk klus waar wij ons jaarlijks met onze beurs in storten![]()
ik gok dat het wel onwijs leuk is
Nou, dat is nog niet zeker hequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan ook nog al die vrijdagen moeten werken in het vervolgPas je op met jezelf?
Doelde ook meer op de inspanning an sich, verder is het inderdaad niet te vergelijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afgezien van dat deze klus zich afspeelt in Frankrijk en onderweg in personenbusjesIk ben heel benieuwd. De coordinator klonk iig erg enthousiast
Ah okquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doelde ook meer op de inspanning an sich, verder is het inderdaad niet te vergelijken
Zou ik zeker doen. Ik heb na Vivarium altijd minimaal een week nodig om bij te komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah okJa. Ben ook heel benieuwd hoor
Denk dat ik maar goed moet gaan slapen de weken ervoor
En de dag erna vrij nemen
Je hebt weer één post op Fok! geproduceerd!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
ziekjes zijn is niet handig. ben totaal niet productief. gelukkig 'werk' ik thuis.
Tweequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt weer één post op Fok! geproduceerd!
14 buisjes my godquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
CUL-lers: de groetjes van DEZe wordt goed gevampierd op dit moment: in totaal 14 buisjes
Ze gaat zo een hapje eten en daarna mag ze een half uurtje nadenken over haar toekomstige weekmenu's
Jammer alleen van die herrie in de MRI
Ik heb de boodschap gerelayedquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
14 buisjes my godGive her a big kiss
Dquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
CUL-lers: de groetjes van DEZe wordt goed gevampierd op dit moment: in totaal 14 buisjes
dat er nog bloed in DE zit is verbazingwekkend
Ze gaat zo een hapje eten en daarna mag ze een half uurtje nadenken over haar toekomstige weekmenu'sJammer alleen van die herrie in de MRI
Stonden lekkere dingen in deze maand! Ik maak vanavond de aardappeltjes uit de oven volgens hun idee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond een recept uit de nieuwe Allerhande proberen te maken:
http://allerhande.ah.nl/#/?recipe=/nl/data/recipe/689102/
hij ligt hier ook klaar. De allerhandequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef golfer het volgende:
ziet er lekker uit ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef golfer het volgende:
is een stoomreiniger geen betere optie? en dan niet de goedkoope stoomeend (of kloon)quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef golfer het volgende:
De douchecabine met de SUNTAV tip proberen schoon te krijgen (dikke bleek), maar het blijft gewoon een rot-klus, want je moet daarna toch met een borstel alle voegen nog even schrobben en daarna afspoelen.
Enfin, mijn rug kan wel weer wat rust gebruiken nu.
Hmm, ik had er keukenpapier opgelegd zodat de bleek op zijn plek blijft en lang kan inwerken. Hoefde niet meer te schrobben daarna, alleen even afspoelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef golfer het volgende:
De douchecabine met de SUNTAV tip proberen schoon te krijgen (dikke bleek), maar het blijft gewoon een rot-klus, want je moet daarna toch met een borstel alle voegen nog even schrobben en daarna afspoelen.
Enfin, mijn rug kan wel weer wat rust gebruiken nu.
Kom maar met het recept danquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
hallo lieve mensen!!
![]()
net een stuk heerlijke venkeltuinbonentaart gehad. Echt lekker![]()
![]()
Staat in een delicious van vorig jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wij aten hangop uit een emmertje uit de winkelquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie had jij niet eens hangop gemaakt?
Ah ja... nja ik probeer wel gewoon het recept te volgen.. das met karnemelkquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, wij aten hangop uit een emmertje uit de winkel
En als ik die griekse yoghurt voor in de zalm maak, dan laat ik het ook wel eens hangoppen.
Beslagkom, zeef erin hangen, theedoek erin, yoghurt erin, theedoek dicht en een pan erop.
Maar dat werkt dan alleen omdat het al vrij stevig is natuurlijk.. En is geen officiële hangop
Gewoon doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef LieLie het volgende:
Zal ik zelf de tortillas maken?
Gewoon, omdat het kan?
Bel een dokter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
had net iets vreemds. er liep zowel bloed uit mn neus als uit mn oor
nu is het gestopt maar nu ben ik misselijk.
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef borisz het volgende:
Op het menu vanavond: Gebakken aardappeltjes, braadworstje en wortel.
Boek vast een begraafplaatsquote:
FFTckiequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mits haar hoofd 360 graden kan draaien. Zowel linksom als rechtsom.
Kleine wijziging in het plan: ben met Sam ff naar de Lidl gelopen hier in de straat.. geen uitverkoop is wellicht verstandigerquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ff karnemelk halen en bij de uitverkoop langs
Uitverkoop!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kleine wijziging in het plan: ben met Sam ff naar de Lidl gelopen hier in de straat.. geen uitverkoop is wellicht verstandiger
Nja mijn portemonnee niet zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Uitverkoop!
Ik begin het weer leuk te vinden![]()
en verrast was ikquote:
Hoop t ookquote:En hopelijk een goede uitslag!
Wat hij zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Leuke verrassing. En hopelijk een goede uitslag!
Hoe tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef DarkElf het volgende:
Wat wel leuk was, toen ik thuis kwam lag er een pakje (niet van amazon, die verwacht ik) maar een handgeschreven pakje? Dus ik uitpakken, zit het boek 'jamie in 30 minuten' erin...
Heb ik een prijsvraag gewonnen die ik laatst ergens mee gedaan had
ja was idd iets te optimistischquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een gedoe weer DE. Ik vond je al zo optimistisch dat je er meteen achteraan wilde gaan rennen gisterHakt er allemaal toch in he, zo'n ziekenhuisbezoek.
wekkertje zetten en lekker onder een dekentje op de bank met sam naast jequote:Ik ga eens even mijn boek uitlezenen wellicht even in slaap vallen, al hoop ik van niet, moet op tijd eten ivm sporten vanaaf dus moet me niet verslapen
Wekker zetten!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een gedoe weer DE. Ik vond je al zo optimistisch dat je er meteen achteraan wilde gaan rennen gisterHakt er allemaal toch in he, zo'n ziekenhuisbezoek.
Ik ga eens even mijn boek uitlezenen wellicht even in slaap vallen, al hoop ik van niet, moet op tijd eten ivm sporten vanaaf dus moet me niet verslapen
Of wij bellen haar straks achter elkaar wakker?quote:
Ha ha, komt ze nog niet aan koken toequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of wij bellen haar straks achter elkaar wakker?![]()
Kookwekker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
heb hier beneden geen wekker joh!
nee, meer dan een hazenslaapje wordt het toch niet, heb de radio ook nog aan en koppen thee en zo
tis weer achter de rugquote:
Mijn kookwekker tikt nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker rustgevend dat getik als je probeert te slapen *grin
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis weer achter de rug
en dan te bedenken dat er mensen zijn, van die hypochonders, die t leuk vinden om zulke dingen te doenDie zijn echt Ráááár!!! Ik ren zowat een ziekenhuis uit!
Ook beterschapquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hallo,![]()
ik ben ook afgevallen68.1 kg momenteel en dat is bijna 4 kg minder dan normaal
ik ben ook een beetje ziek
't zal wel geen vet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook beterschap![]()
Maar waar had jij dan vet zitten?
Goed dieet heb jequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hallo,![]()
Da's geen dieet meerquote:
Ik denk een overkill aan iets andersquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Da's geen dieet meerMeer een overkill aan lichaamsbeweging
energie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk een overkill aan iets anders
Snot!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik moet in mijn auto ook ruitenwissers aan de binnenkant monteren geloof ik
neuh, tis weer overquote:
eh...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boek vast een begraafplaatsMisschien ga je wel dood
Ik kom wel even bij je op de koffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Genoeg snot om 20 m^2 behang te plakken
Die xtc pillen moet dus niet meer hebben FFTquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neuh, tis weer overhet was alleen ff vreemd. heb vaak bloedneuzen maar een bloedoor nog nooit
[..]
eh...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hallo,![]()
ah nee die vind ik zo lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die xtc pillen moet dus niet meer hebben FFT
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben er weer!!!
Pffffffffffff wat een lange dag! en idd 14 buisjes alleen al voor de suikertest!Die ze dus niet met een vingerprik deden maar gewoon met een directe lijn in mijn arm. En vanmorgen gewoon bloedprikken, 4 buisjes dus 20 in totaal
In combi met een suikerkick door die suikeroplossing, lang wachten, niet eten of drinken en lekker misprikken (ik krijg prachtige blauwe plekken
) voelde ik mij niet helemaal optimaal meer dus ik ga morgen rennen
Volgende week de uitslag, ik ben benieuwd.
Wat wel leuk was, toen ik thuis kwam lag er een pakje (niet van amazon, die verwacht ik) maar een handgeschreven pakje? Dus ik uitpakken, zit het boek 'jamie in 30 minuten' erin...
Heb ik een prijsvraag gewonnen die ik laatst ergens mee gedaan had
Ik gebruik 2 sliertjes in mijn koffie svp.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kom wel even bij je op de koffie
quote:New Page 2
Belangrijke
waarschuwing
We maken een aantal spannende veranderingen die zullen
MAKE
Uw online banking-ervaring nog beter, we
Verzoeken u daarom uw locatie
Klik hier om te starten
ING Bank NV
Handelsregister
Leeuwarden nr. 33031431
Ikke wel, ik moet van Lein pasta maken vandaagquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef rijsttafel het volgende:
Wie heeft er zin om te koken?
Ik niet
Voor Elfquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Leuke verrassing. En hopelijk een goede uitslag!
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef rijsttafel het volgende:
Ik niet
Onder de plak?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ikke wel, ik moet van Lein pasta maken vandaag
Onder de plak?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ikke wel, ik moet van Lein pasta maken vandaag
Awww, laat swester leinie maar goed voor je zorgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ga je toe?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef rijsttafel het volgende:
Ontvang zojuist de paklijst voor de studietrip:
Pak
Das
Zwemkleding
Studieboeken
Slechte grappen
Kraslot
quote:
Die moet thuis kunnen ontspannenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awww, laat swester leinie maar goed voor je zorgen
Ik nog welquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef rijsttafel het volgende:
Ik niet
quote:
Nope? Welke pagina?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef LieLie het volgende:
P, heb jij de garnalenpasta van Ainsley al eens gehad? Met currypasta.
Nu zie ik Lein de vermagerde billen van Kaas wassenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Awww, laat swester leinie maar goed voor je zorgen
Oeiquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die moet thuis kunnen ontspannen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu zie ik Lein de vermagerde billen van Kaas wassen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeize komt zo thuis en de slofjes staan nog niet klaar!
Als ie maar red isquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Duderella het volgende:
Wij zitten een jag te shoppen!
nemen we een cabriolet of not?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef kaasplankje het volgende:
Oeize komt zo thuis en de red label staat nog niet klaar!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Duderella het volgende:
Ik kijk vanavond ffquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar volgens mij de eerste van de visgerechten.
Not, een cabrio is vulgair en zwaar en maakt de auto wobbly en 't neemt een hoop ruimte inquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Duderella het volgende:
Wat lul je nou? Past perfect bij Dude en Artyquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Not, een cabrio is vulgair en zwaar en maakt de auto wobbly en 't neemt een hoop ruimte in
Black Label?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tijd dat er hier iets beters komt dan Red Label
vulgair motten we niet hebben. out with the cabrio dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Not, een cabrio is vulgair en zwaar en maakt de auto wobbly en 't neemt een hoop ruimte in
Laatst bij mijn zus op volgens mij. Was lekker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar volgens mij de eerste van de visgerechten.
Een cabrio , toch? voor die paar zonnige dagen en op vakantie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Duderella het volgende:
Cabrio is helemaal niet vulgairquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
vulgair motten we niet hebben. out with the cabrio dus.
Goedzo, een coupé is veel sexierquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
vulgair motten we niet hebben. out with the cabrio dus.
Kookt je zus ook al uit Ainsleyquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Laatst bij mijn zus op volgens mij. Was lekker.
Midlifecrisisbakjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goedzo, een coupé is veel sexierZeker met een Jag, anders wordt 't een ouwelullenbak
Vlaamse patatquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van een middag Haarlem Centrum en de enige aanschaf is gebleven bij een nieuwe bril voor B.
Dat hebben we gevierd met een echte Vlaamse zelfgemaakte portie friet bij De Vlaamse Reus in een zijsteegje. Zo 1x per jaar een portie frieten moet toch kunnen?
Jeej...jij bent wel een Ainsley-promoter hoorquote:
Een imperiaal op je cabrio, ideaal!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een cabrio , toch? voor die paar zonnige dagen en op vakantie.
ps. kunnen de kampeerspullen dan ook mee?laat staan draken.
Kijk, een voet!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja! Over mr CF: ze leven nog hoor! Vanmorgen nog smscontact gehad met ze. Ze gingen vandaag een voetsafari doen
ik! maar helaas staat er al eten klaar als ik thuis komquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef rijsttafel het volgende:
Ik niet
Waah dat was precies wat ik voor me zag toen ik dat zinnetje lasquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk, een voet!!
Ohhhh!! *foto neemt*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk, een voet!!
Ohhhh!! *foto neemt*
[..]
Kijk, een voet!!
Ohhhh!! *foto neemt*
Voor Isa en Leinquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor een speciale gelegenheid?
ik moet zeggen dat de belijning van de xkr wel mooier uitkomt bij een non-cabrio.quote:
Kijk, een voet!!
Ohhhh!! *foto neemt*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
anneX: Er kunnen geen kampeerspullen in, maar wel twee Franse kleintjes. daar houden we nota bene rekening mee.
oooh gesjellig!quote:
Jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef freecell het volgende:
Ik heb hem zonet zelf geknipt
Baby voor:
Dreumes na....
quote:
de xkr is geen ouwelullenbak hoor! hoewel, we zagen er net een in donkergroen. dat is het dan weer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goedzo, een coupé is veel sexierZeker met een Jag, anders wordt 't een ouwelullenbak
Jablabla, het werd écht te lang, zelfs voor een babyquote:
Nuja, we gaan toch uitrusten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben dan al bek af. Al 6 van de eerste 7 dagen van januari gewerkt
Tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
de xkr is geen ouwelullenbak hoor! hoewel, we zagen er net een in donkergroen. dat is het dan weer niet.
we nemen een zwarte of zilvergrijze. met witleren bekleding.
stoere knul!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef freecell het volgende:
Baby voor:
Dreumes na....
Alles is relatief hé Dude?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
de xkr is geen ouwelullenbak hoor! hoewel, we zagen er net een in donkergroen. dat is het dan weer niet.
we nemen een zwarte of zilvergrijze. met witleren bekleding.
Wat een verschil hé ? !quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef freecell het volgende:
Baby voor:
Dreumes na....
quote:
Geen idee of Lein de auto heeft of niet!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef freecell het volgende:
Nuja, we gaan toch uitrusten?
Gaan we met mijn auto-barrel?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook niet
Gelukkig mijn moeder wel
Gelukshebbersquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik! maar helaas staat er al eten klaar als ik thuis kom
Vanavond pasquote:
Ik heb sowieso een auto en ik kan er heus veilig in rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee of Lein de auto heeft of niet!
Maar ik ga naar huis
Ik moet me daar nog in verdiepenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv even testen of ik nog kan zwemmen
Bluezz; ga je ook alweer aquajoggen (of iets dergelijks)?
Zal ik deze even opslaan voor je volgende vriendin mét kinderwens?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
Baby's zijn niet leuk
Vanaf een jaar of 3-4, als er response komt....dan zijn kinderen leuk
Tot hun pubertijd. Dan mogen ze weer weg
3 kotsers en 2 oudjes die niet wisten dat ze al X aantal maanden in het verpleeghuis wonen. Kaas wast maar lekker zijn eigen reetquote:
Beetje kunnen ontspannen?quote:
Ja lekker. Weer een tank ontploft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
Flinke brand bij Moerdijk. Rook trekt nu richting Dordrecht.
http://www.nu.nl/binnenla(...)edrijf-moerdijk.html
Cabrio's kunnen ook niet door de autowasstraatquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef DarkElf het volgende:
Cabriolet staat leuk maar zou zelf liever met dak hebben. Ook veiliger en cabrio daken kunnen lekken en scheuren enzo.
yesquote:
wat is er dan aan de hand?quote:Ik heb al de hele dag mailoverleg met collega's over de gedwongen en complexe k*tsituatie die ontstaan is op mijn werkMorgen maar weer live verder en het uit mijn hoofd zien te krijgen
nog een goede redenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Cabrio's kunnen ook niet door de autowasstraat
Mijn auto hoeft maandag pas voor APK, zullen we de mijne pakken? Dat scheelt FC ook in de brandstof, het is per slot van rekening een dagje uit en relaxedquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee of Lein de auto heeft of niet!
Maar ik ga naar huis
Zeker lastig als je de kap naar beneden hebt tijdens zo'n wasbeurt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Cabrio's kunnen ook niet door de autowasstraat
Morgen. En dan ben ik 6quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef DarkElf het volgende:
nog een goede reden
zo, jij hebt je dubbele shift erop zitten? wanneer moet je nu weer?
oh heerlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Morgen. En dan ben ik 6hele
dagen
vrij
Daar zal FFT wel weer blij mee zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik zit tijgernootjes te eten en ik geniet oprecht van elk individueel nootje. Omnomnomnomnom
als je met ze kunt praten zeker leuk maar baby's zelf ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Baby's zijn niet leuk
Vanaf een jaar of 3-4, als er response komt....dan zijn kinderen leuk
Tot hun pubertijd. Dan mogen ze weer weg
filodeeg is idd kut. Dat laat ik aan de Aziaten overquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place is weer klaar.
Wat is filodeeg k*t om te bewerken en in een beetje goede vorm te krijgen. Brokkelt en breekt steeds af.
Nou ja, dan maar vispastijtjes/pakketjes met wat scheuren en gaten straks.
Oh en qua Jag: geen cabrio. Mooie zwarte coupé ofzo.
ja! Krootjesstamppot met gebakken uiringen en een steak erbijquote:
Jawel, alleen niet wat jij verwachtte.quote:
en dat kun je niet beter vieren dan met nootjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Morgen. En dan ben ik 6hele
dagen
vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverdquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn auto hoeft maandag pas voor APK, zullen we de mijne pakken? Dat scheelt FC ook in de brandstof, het is per slot van rekening een dagje uit en relaxed
Maar ik rij sowieso van het Westen naar Isa, en met Isa vanaf Isa naar de sauna. En zó ver woon je niet bij de sauna vandaan, toch? Half uurtje ofzo? Is voor mij geen enkel probleem hoor, als ik toch bezig benquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:01 schreef freecell het volgende:
Lieverd
Het is maar een heel klein eindje en mijn auto rijdt 1op 16
Maar de jouwe is wrs wel veiligerHoewel die van mij me nog nooit heeft laten staan!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Bluezz het volgende:
ja had t deels meegekregen idd , wat een vervelende situatie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook voor haar trouwens.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
hoi ik wilde nog vragen, ik heb geen facebook maar heb je toevallig wat meer foto's in een pm ofzo? Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat een vervelende situatie zo. brengt altijd zo onevenredig veel onrust ook, die zogenaamde snelle en simpele beslissingen van anderen.
ik weet niet of PM dat aankan, foto's versturen, nooit gedaan. moet ik ze dan eerst verkleinen of zo, denk je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoi ik wilde nog vragen, ik heb geen facebook maar heb je toevallig wat meer foto's in een pm ofzo? Ben wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |