Nee, dat is een fistalist.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
Maar hij fist dus ook. Oh Oh Cheesio toch!
Do it to me babyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Duderella het volgende:
Ik belast vooral anderen. Ben ik nu ook een fistalist?
Altijd ja zeggen tegen je voorgevoel dat je eigenlijk nee zou moeten zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Liefjes, ik ga naar bed. Morgen vroege dienst ipv vrij. Collega belde dat ze zich niet lekker voelde, morgen vroege dienst had maar zich niet ziek wilde melden (kortom: ze maakte van haar probleem, mijn probleem). Nu ben ik vrijdag vrij (Isa!! Ik ben vrijdag vrij!!) en moet ik morgen om 05.45 uur uit bed.
Schijt aan mensen die van hun probleem, mijn probleem maken.
Schijt aan mensen die geen nee kunnen zeggen (ik dus)
Trusten en van de arbo mag je morgen geen vroege dienst draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Liefjes, ik ga naar bed. Morgen vroege dienst ipv vrij. Collega belde dat ze zich niet lekker voelde, morgen vroege dienst had maar zich niet ziek wilde melden (kortom: ze maakte van haar probleem, mijn probleem). Nu ben ik vrijdag vrij (Isa!! Ik ben vrijdag vrij!!) en moet ik morgen om 05.45 uur uit bed.
Schijt aan mensen die van hun probleem, mijn probleem maken.
Schijt aan mensen die geen nee kunnen zeggen (ik dus)
Ik doe het ook nooit meer. Sterker nog: iik ga denk ik helemaal kappen met het ruilen van diensten die niet in mijn voordeel zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:58 schreef Duderella het volgende:
Altijd ja zeggen tegen je voorgevoel dat je eigenlijk nee zou moeten zeggen.
Truste lief popke.
Arbo schmarboquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
Trusten en van de arbo mag je morgen geen vroege dienst draaien.
Je bent te goed voor anderen.
Nee hoor, de fiscus levert je een mooie studie op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
Voorlopig kost de fiscus mij alleen nog maar geld.
Maar goed over een aantal jaar mag ik dat natuurlijk ruimschoots goedmaken.
Je was toch verhuisd al? Vandaag?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, teruggelezen, morgen reageren.
Nuals loge in L.'s bed, wat lief dat ik hier een paar nachtjes mag blijven.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:11 schreef LieLie het volgende:
Morgen! 80,1 hier
En nu weer naar Groningen, hopelijk nog een productief dagje!
De steermethode was waterdicht toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben hier een beetje stabiel aan het zijn
Op zich ook wel prettig, maar er moet meer vanaf
Is-ie ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
De steermethode was waterdicht toch?
Nou, deze week dus 3500 kcals minder etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Hier vanmorgen 72,4
Alles tussen de 70 en 72 is redelijk ok.
Weg met die 400 gram
Juh, ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef TAV74 het volgende:
Man, wat heb ik een teringhekel aan vroeg opstaan in de winter![]()
Maar goed, was wel gewoon om kwart over acht op mijn plek, zal vanavond met enige pech ook wel een uur of acht worden voor ik thuis ben. Heb ik mijn eerste plusuurtjes alvast te pakken.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is-ie ookMaar ik vrees dat ik me er niet genoeg aan gehouden heb
Het feit dat ik iig stabiel blijf is ook al prettig natuurlijk
50 EUR uitgeven in de week is ook waterdicht voor je portemonnee tenzij je 70 EUR uit gaat gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
De steermethode was waterdicht toch?
gewoon 3 dagen niet eten en dan weer gewoon is dat toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, deze week dus 3500 kcals minder eten
enquote:As you know our team is 24 x 7 on call and some weeks we work more than 40 hours. Here in US we don't get overtime pay when we work more than 40 hours therefore i need to confirm your country rules before i assign projects to you.
Da's leuk, van die overurenquote:When you said you take a Friday off after working 2 weeks do you mean you take 2 vacation days a month until all your vacation time is used up? You can continue with your old agreement for now but it will have to be revisited once we have more information on staffing as well as your new projects.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:53 schreef freecell het volgende:
Neh, ik lijn niet meer, ik ga voor gezond eten.
En voor echt eten.
Dus geen zooi en alleen maar dingen die gezond en lekker zijn.
Niet moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |