Ze noemden me een held vandaagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zie je, daar heb je het al![]()
...
Maar wel heel goed van je![]()
Hoi taartjequote:
dat overkwam mij net ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze noemden me een held vandaag![]()
![]()
maar ik deed gewoon mijn werk
Ik had liever nu liggen slapen, maar ja van piekeren word je ook niet vrolijk.quote:
jij ook beterschap Merelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi taartje
Ja, lekker ziek nog enzo he.![]()
Maar gaat wel ietsje beter. Zou morgen avonddienst moeten hebben maar die sla ik nog ff af, zo'n griep als deze heb ik lange tijd niet gehad.
Vrijdag nacht, dat moet wel lukken gok ik
Hoest met jou? En Thijsje?
oh heerlijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi taartje
Ja, lekker ziek nog enzo he.![]()
Maar gaat wel ietsje beter. Zou morgen avonddienst moeten hebben maar die sla ik nog ff af, zo'n griep als deze heb ik lange tijd niet gehad.
Vrijdag nacht, dat moet wel lukken gok ik
Hoest met jou? En Thijsje?
Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat overkwam mij net ook
Alleen maar omdat ik een van de ergste kutusers op FOK! even op zijn nummer zette in ons allernieuwste forum
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had liever nu liggen slapen, maar ja van piekeren word je ook niet vrolijk.
ons allernieuwste forum?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat overkwam mij net ook
Alleen maar omdat ik een van de ergste kutusers op FOK! even op zijn nummer zette in ons allernieuwste forum
Dank je, het gaat overigens wel. Stuk beter dan 2 nachten geleden iig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Bos![]()
Even een goedbedoelde schouderklop van mij
kusje op je piekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had liever nu liggen slapen, maar ja van piekeren word je ook niet vrolijk.
Creativiteit VOor al je naai, brei, haak en kaartenmaakvragen enzo. .quote:
Zal ook wel moeten, moet morgen werken..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
Hoop dat je hernieuwde poging straks meer succesvol zal blijken
Kusje terugquote:
Whoa! Scrapbookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Creativiteit VOor al je naai, brei, haak en kaartenmaakvragen enzo. .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Welterusten Solquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed vanavond.![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Solique het volgende:
Ik vind dit al laat eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Solique het volgende:
Thanks, maar ik heb geen piekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ook wel moeten, moet morgen werken..
[..]
Kusje terug
Mooie sigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb geen pieker![]()
Zie mijn sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |