boh, erg lang geleden en erg onbekend dat nummer, Ik denk dat de meeste mensen haar kennen van Vrienden voor het leven...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
En voor de mensen die van mijn leeftijd zijn is dit natuurlijk ook een klapper en de serie was ook stoer
Spijkerhoekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
boh, erg lang geleden en erg onbekend dat nummer, Ik denk dat de meeste mensen haar kennen van Vrienden voor het leven...
Was voor ons "goede tijden" maar dan wel kewlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spijkerhoek
Vrienden voor het leven ken ik uiteraard ook wel maar ik vond Spijkerhoek vroeger echt stoer
Ik keek ook 'verplicht' naar Medisch Centrum Westquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Was voor ons "goede tijden" maar dan wel kewl, toen die met zijn hand tussen de autodeur zat
ik heb het inderdaad wel gekekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spijkerhoek
Vrienden voor het leven ken ik uiteraard ook wel maar ik vond Spijkerhoek vroeger echt stoer
ik keek het vrijwilligquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik keek ook 'verplicht' naar Medisch Centrum West
jeugd sentimentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik keek ook 'verplicht' naar Medisch Centrum West
ik heb ooit ook eens de appelgaard gezien, die was ook gaafquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het inderdaad wel gekeken
[..]
ik keek het vrijwilligen De Fabriek en Dagboek van een Herdershond
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ooit ook eens de appelgaard gezien, die was ook gaaf
de zevensprongquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik hou ook van De Zevensprong en iets met Olivier![]()
Hoe bizar zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Irish Coffee![]()
Wou ik dus gisteravond als toetje bestellen in München. HADDEN ZE NOG NOOIT VAN GEHOORD
in mijn jeugd was er een engelse serie over drie jongens die in de holte van een gigatische boom woonden/bivakkeerden, maar ik kan er niet meer opkomen hoe dat heettequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ooit ook eens de appelgaard gezien, die was ook gaaf
Ja, dus ik uitleggen "kop koffie met een scheut whiskey"quote:
Wat een tegenvaller zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dus ik uitleggen "kop koffie met een scheut whiskey"
Krijg ik precies letterlijk dat. Zoeen cappuccino-emmer koffie met koffie en een vleugje whiskey. Geen slagroom, geen suiker, geen nou ja NIKS
hoi hoiquote:
geen idee, maar er valt me nu wel een serie in over een vliegende bus....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn jeugd was er een engelse serie over drie jongens die in de holte van een gigatische boom woonden/bivakkeerden, maar ik kan er niet meer opkomen hoe dat heette
Als ik dat erbij wil dan wil ik dat erbijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
En die restaurants die Irish Coffie met slagroom serveren
IC hoort met dunne room, die je er voorzichtig via een lepel bovenop laat lopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dat erbij wil dan wil ik dat erbij
Memories back to the old days.quote:
Ook goed. Maar wel met iets van room. En niet een zwarte bak pleur en een scheut whiskey.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
IC hoort met dunne room, die je er voorzichtig via een lepel bovenop laat lopen.
Net met van die gore geklopte slagroom
als kind vond ik het gewéldigquote:
Wij jou ookquote:
Wij zijn niet weg geweest hoorquote:
Nee dat zeker nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook goed. Maar wel met iets van room. En niet een zwarte bak pleur en een scheut whiskey.
Wij jou ookquote:
ALS Barbapapa nou echt ALLES kon worden wat hij zelf wilde...quote:
Dat heb ik wel met He-man heel erg. Daar had ik allerlei speelgoed van en als ik het nu kijk denk ik precies datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als kind vond ik het gewéldig
Ik had er plaatjes en stripboeken van ook
Ik was fan van Barbabob en verliefd op Barbabella
Als ik het nu terugzie denk ik echt van wtf
Ik was voor je aan het werk, apekopquote:
Terugsturenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet
Dan zou ik het onder protest opdrinken
Ik vond het leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ALS Barbapapa nou echt ALLES kon worden wat hij zelf wilde...
WAAROM SPEELDE HIJ DAN IN ZO'N SLECHTE TEKENFILMSERIE?
ik keek het nooit..die zin was van Theo Maassenquote:
V-v-voor mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was voor je aan het werk, apekop
Theo Maassenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik keek het nooit..die zin was van Theo Maassen
en terechtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Terugsturen.
Heb ik ook vaker gedaan bij idioten die ongevraagd ijs in mijn single malt dachten te pleuren.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik keek het nooit..die zin was van Theo Maassen
Ja, zie je, daar heb je het alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |