Mpgquote:
Stuquote:
tot morgen toekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:49 schreef Toekito het volgende:
ik kom even melden dat Barretje eenis en ik nu ga slapen
Tot Morgen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
Ha, ik heb een klein zakje Bugles gepakt
quote:
Uit de jaren 80quote:
Balen van de ziekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mpg
Ja, lekker ziek nog enzo he![]()
![]()
Hoest met jou?
[..]
Stu
it's a simple, was min of meer een slogan gewordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uit de jaren 80
Ik ken die reclame nog wel
GFquote:
Hoiiquote:
Ja, heel erg balen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen van de ziek.
Grieperig? Hoe lang al?
Hier gaat alles zijn gangetje. Ben wel een beetje verkouden, maar das niet zo heel spannend verder.
Yeuhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
Even aan klapper uit de oude doos jongens
natuurlijkquote:
Ik ben een tijdje niet geweest, Ladylike zegt net dat je schijnbaar ieder keer me gemist hebquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Enfermera het volgende:
HoiiJou ken ik nog niet! Kom je hier vaker? Of ben ik de n00b?
je moet er morgen weer vroeg uitquote:
Ja, jammer genoeg wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er morgen weer vroeg uit
Ja, dat kan ik me nog goed herinneren maar ik heb nooit meegedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ff druk bezig met ons nieuwste forum
Stua: heb jij dat haiku gebeuren in GCSC ook nog meekregen toen?
ben er toen straks nog even wezen kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ff druk bezig met ons nieuwste forum
Stua: heb jij dat haiku gebeuren in GCSC ook nog meekregen toen?
Echt?quote:
Nicequote:
Oh echt XD Hihi. Nou welcome back dan he!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje niet geweest, Ladylike zegt net dat je schijnbaar ieder keer me gemist heb![]()
Ik heb ooit in de OP gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |