watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Lovely_90 het volgende:
Ik heb zegmaar droge gedeeltes (met velletjes en korstjes) en vettere gedeeltes (aan het eind van de dag, plus verstopte porien met verdikt talg..) en enkele mee-eters, vooral op mijn neus..
ik heb ook rode vlekjes, soot van littekens?
Maar ik blijf pukkeltjes hebben... eigenlijk heel de maand enkelen, alleen wordt het rond menstruatie erger..
Niks zeggen of vragen over je uiterlijk tenzij je foto's gaat plaatsen.quote:
Ik zou dat soort informatie vooral niet delen met de jongens die je leuk vind, dat is al een aardig begin.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Lovely_90 het volgende:
Ik heb zegmaar droge gedeeltes (met velletjes en korstjes) en vettere gedeeltes (aan het eind van de dag, plus verstopte porien met verdikt talg..) en enkele mee-eters, vooral op mijn neus..
ik heb ook rode vlekjes, soot van littekens?
Maar ik blijf pukkeltjes hebben... eigenlijk heel de maand enkelen, alleen wordt het rond menstruatie erger..
Verkeerd topic!! o god, sorry. Ik heb een ander topic open over dagcreme!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef 9611Niels het volgende:
Ben je wel een beetje lekk
[..]
wat [ afbeelding ]
Toch kan een kloonscan geen kwaad, weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Lovely_90 het volgende:
[..]
Verkeerd topic!! o god, sorry. Ik heb een ander topic open over dagcreme!!
Ja dit is niet echt charmant. Vandaar dat ik er wat aan probeer te doen, heb hele goede producten voor mn huid gekocht en het knapt al op!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zou dat soort informatie vooral niet delen met de jongens die je leuk vind, dat is al een aardig begin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zou dat soort informatie vooral niet delen met de jongens die je leuk vind, dat is al een aardig begin.
As if ik dit met een jongen zou besprekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]dat dus
en pics van jezelf ter beoordeling
ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef 9611Niels het volgende:
Ben je wel een beetje lekk
[..]
wat [ afbeelding ]
alweer verkeerde topicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Lovely_90 het volgende:
[..]
ik moest lachenik heb geen acne
soms pukkeltjes. En ik wil mijn huid matter krijgen!
Ok, maar met alleen glimlachen kom je er niet toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
alweer verkeerde topic
Maar, de truuk is, veel glimlachen. Niks moeilijks aan.
Jawel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Lovely_90 het volgende:
[..]
Ok, maar met alleen glimlachen kom je er niet toch?
eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Lastpost het volgende:
Het is in ieder geval vrij makkelijk, je onzekerheid is het probleem, daardoor ben je niet open, vrolijk, spontaan, interessant en dus ook niet aantrekkelijk voor de jongens waarbij je je nu niet op je gemak voelt.
De bal ligt bij jou, kunnen we nog zoveel tips geven om je meer op je gemak te voelen, maar het probleem zit hem bij het feit dat jij jezelf niet leuk, knap etc. genoeg acht om op die jongens af te stappen, anders deed je dat wel.
Hoe dat te doen is weer een ander verhaal natuurlijk, uiteindelijk moet je gewoon accepteren hoe je bent, hoe je eruit ziet, lak hebben aan wat andere over je te zeggen hebben en gewoon van iedere dag te genieten en vooral niet veranderen in dat geen andere graag in je zien, maar gewoon jezelf blijven ... zonder die onzekerheid, die ook weer voortkomt uit al die stel dat/als dit/maar wie weet ... vragen, ga een keer op je bek en nog eens 10 keer, als je het nooit probeert zal het ook niet gaan lukken natuurlijk.
Het is gewoon het bekende figuurlijke knopje omzetten en er gewoon voor gaan, je hebt weinig te verliezen en zoveel ergs kan er ook niet gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |