Bij Jan Sikkes verkopen ze ook vilt op rol (50 cm breed ofzo). Wel iets minder kleuren dan de losse lapjes. Maar wel het juiste formaat iig.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef Keroppi het volgende:
Hoi ik heb jullie expertise even nodig, in het andere topic werd m'n vraag namelijk niet echt beantwoord.
Ik wil het volgende namaken:
[ afbeelding ]
Omdat ze in de winkel minimaal 28 euro kosten en ik dat goedkoper denk te kunnen. Maar nu ben ik op zoek naar mooi vilt. Echter, het formaat is dusdanig dat er ook bijvoorbeeld tijdschriften in moeten kunnen, dus die kant-en-klare lapjes van 20x30 zijn niet geschikt.
Kunnen jullie me helpen met een (liefst online, anders omgeving Utrecht of Leiden) winkel waar ik grotere stukken vilt in mooie kleuren kan aanschaffen. Liefst ook een beetje dik om te zorgen dat de zakjes wel stevig zijn (ik kan er ook vliseline tussendoen, maar dat is natuurlijk weer extra werk).
Heel erg bedankt alvast
Ik heb het gekocht op een forniturenkraam op de lapjesmarkt, maar ik denk dat het ook in forniturenwinkels te krijgen is.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef RenRen- het volgende:
Mijn radar ging af op een offtopic woord, maar ik moet het wetenWaar is vlieseline te koop (Behalve online)? Mijn moeder is flink gevallen en haar broek is kapot, en ik kan nergens iets vinden.
Misschien heeft de pipoos wel wat, bedenk ik me net..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht op een forniturenkraam op de lapjesmarkt, maar ik denk dat het ook in forniturenwinkels te krijgen is.
Oh wat te gek!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef mariyette het volgende:
Even een schopje met een plaatje van de vogeltjes die ik heb gemaakt uit een pakket van de Kruidvat. Ik vond ze zo grappig dat het thema voor onze babykamer geworden is
Daarvoor ben ik ook nog met een naambordjes project bezig met drie uilen (eigen creatie) maar daar heb ik nog geen foto's van. En het is ook nog niet af, de naam van onze kleine man moet er nog onder gehangen worden.
[ afbeelding ]
Oeh volgens mij hebben wij ook een Euroland in de stad zitten, dank voor de tip! Ik ga kijken of het hier ook ligtquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Euroland hebben ze flinke vellen dik vilt, 30x42cm voor ¤1,50 per stuk, en 4 vellen voor ¤5. Het is echt heel dik spul, dus meer om mee te knutselen dan om mee te naaien. Ik heb roze, paars, grasgroen en ecru gekocht.
Je kan natuurlijk ook om dit anders lachen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een humor, ongelooflijk. Lachen om pudding.![]()
ECHT heel erg mooi!!!Geweldig!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Stiemie het volgende:
Oh ik heb zoiets leuks gezienMaar ben nog met een ander project (quilt) bezig dus mag van mezelf deze nog niet gaan maken
![]()
Bloesems van vilt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het idee ook schaamteloos van jou gejatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:13 schreef Nijna het volgende:
Leuk die aardbei en sinaasappel heb ik ook gemaakt. Alleen momenteel niet zo actief met vilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |