Heel evenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu ben je weer boven gekomen voor adem.
Zeg eens hey! Dat zwelgen brengt je echt nergens hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat nu weer, ik zit ik heel luidruchtig te verdrinken in mijn ellende hoor
Zwelgjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg eens hey! Dat zwelgen brengt je echt nergens hoor
Dat elke keer pappen en nat houden en het aanmoedigen van dat gedrag ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat zei ik toch alquote:
Soms moet je even door alle pijn heen om te ontdekken dat je dat uiteindelijk toch niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet ik, geeft ook niet. Moet er even uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Wees er blij mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat zei ik toch al
Tell me about itquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms moet je even door alle pijn heen om te ontdekken dat je dat uiteindelijk toch niet leuk vindt.
Ik verwacht van niemand dat ze me aanmoedigen en als je er last van heb scroll je er maar langsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat elke keer pappen en nat houden en het aanmoedigen van dat gedrag ook niet.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat elke keer pappen en nat houden en het aanmoedigen van dat gedrag ook niet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze gewoon die als UI moeten nemen als ze zwelgen
Wat doe je verdomme op FOK als je zo gelukkig bent?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je heulemaalheppydepeppy bent? Wat voor UI moet je dan?
Weet je dat klagen van jou is nog niet zo erg. De 100 mensen die vervolgens denken het beter te weten en die te pas en te onpas gaan roepen dat het nergens voor nodig is zijn nog een veel grotere diskwalificatie van zichzelf en van je gevoel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht van niemand dat ze me aanmoedigen en als je er last van heb scroll je er maar langs
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je heulemaalheppydepeppy bent? Wat voor UI moet je dan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat doe je verdomme op FOK als je zo gelukkig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |