Nou, dan kun je dat huwelijk met mij wel op je buik schrijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt geen 20 miljoen.![]()
Nee Oprah zou ik doen en dus Katy al helemaal.
Ja, maar Katy Perryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt geen 20 miljoen.![]()
Nee Oprah zou ik doen en dus Katy al helemaal.
Foto?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn bonprix jurkje was ook binnen vandaagis mooi
Katy Perry of Lilyquote:
Lily. Zonder twijfel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Katy Perry of Lily
Lastige keuzeMy dear godtje moet ik echt kiezen? I want both!!!!
![]()
![]()
Neem ze beide, je bent Godt of je bent het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Katy Perry of Lily
Lastige keuzeMy dear godtje moet ik echt kiezen? I want both!!!!
![]()
![]()
Oeh, goed plan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Ik kom op FB ex-klasgenoten tegen die mij vroeger heel erg gepest hebben. Doet me goed dat ze allemaal lelijk zijn nu.
Dat is inderdaad een niet te missen noviteit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lily. Zonder twijfel!
Maar die heeft dan ook 3 tepels
Heb je ze al een:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Ik kom op FB ex-klasgenoten tegen die mij vroeger heel erg gepest hebben. Doet me goed dat ze allemaal lelijk zijn nu.
Karma is a biatch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Hoeft ook niet meteenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
andere keer als ik er iets jofeliger uit zie
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meteen
Maar, hij bevalt dus. Gelukkig
Daar kun je inderdaad geen buil aan vallenquote:
'Fraid soquote:
k ben nu wel nieuwsgierig welke het is?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad geen buil aan vallen
Maar ik ben wel benieuwd, want het is een type jurkje die ik ook wel zou dragen.
Kom naar Haarlem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
k ben nu wel nieuwsgierig welke het is?
En ik verveel me
heb liever dat jij dat doetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet flashen, Godt
Dat past niet in 1 topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet flashen, Godt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |