quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n jas en broek gaan morgen weer retour....en nu baal ik
Pussies, hier in R'dam schieten we ze afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef Oognip het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ken-in-enschede.html
Gevaarlijke stad
Jas was te kort, ik had verwacht dat ie net over de bipsebaps zou vallen...Notquote:
Balen iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jas was te kort, ik had verwacht dat ie net over de bipsebaps zou vallen...Not![]()
En de broek gaan we het niet eens over hebben; iets met skinny die officieel geen skinny is![]()
En nu slapen jij, morgen uit eten
Pff kunnen ze hier nog wat van lerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pussies, hier in R'dam schieten we ze af
Kicke, ik vind die bruine glimmende op de tweede foto bovenaan mooi, en die groene met die donkere vlekkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Kijk oh-oh, een paar van mijn vuilnis-steentjes (da's daar dus afval)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo Niet leuk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n jas en broek gaan morgen weer retour....en nu baal ik
Mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Kijk oh-oh, een paar van mijn vuilnis-steentjes (da's daar dus afval)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet echt....of beter gezegd; echt nietquote:
quote:
Awwwwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, niet echt....of beter gezegd; echt niet
Kan je al zien wat voor kleur het is?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan gaat ie goed!!
De mijne is nu na de tweedeling bezig aan de vierdeling
Ik ga em morgen weer eens om doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Maes het volgende:
Ik heb een armband met die blauwe steentjes
Heb wit met roze streepjes maar dat weet ik omdat de buuramarilis ook die kleur isquote:
Klikt het topic open en weer dicht, je hebt bijna dezelfde post een aantal topics terug ook geplaatstquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hele grote vaas met steentjes die we allemaal rapen als we wandelen, voor Fritsje![]()
Zo lief is dat, al mn vrienden doen dat ook.
Komen ze hier soms binnen en dan lopen ze eerst stiekem naar de vaas om dr een steentje bij te gooien![]()
En kleine Thessa doet het ook, die komt soms echt met volle zakken aanzetten![]()
Ik moet een nieuwe vaas want de eerste is echt helemaal vol
Ik kom er niet aan, echt niet, beloofdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb wit met roze streepjes maar dat weet ik omdat de buuramarilis ook die kleur is
Dus afblijven hoor! Anders doet hij het straks niet meer, das zonde.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hele grote vaas met steentjes die we allemaal rapen als we wandelen, voor Fritsje![]()
Zo lief is dat, al mn vrienden doen dat ook.
Komen ze hier soms binnen en dan lopen ze eerst stiekem naar de vaas om dr een steentje bij te gooien![]()
En kleine Thessa doet het ook, die komt soms echt met volle zakken aanzetten![]()
Ik moet een nieuwe vaas want de eerste is echt helemaal vol
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kom er niet aan, echt niet, beloofd
Ik maak morgen een fotoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik zei het en dacht "euhh dat klinkt wel heel belerend"
![]()
Ben benieuwd!
Hand op mijn hart: als ik maar zeker wist dat ik ermee wegkwam, dan zou ik het al gedaan hebben. Lijkt me heerlijk; de wetenschap dat ik ervoor heb gezorgd dat zijn ballen eraf liggen. Ik zou ervan genieten. Op-recht...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Bel morgen maar![]()
Als je m omlegt regel ik de baas wel pro deo
Wat heb ik gemist? Ik ga terug lezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hand op mijn hart: als ik maar zeker wist dat ik ermee wegkwam, dan zou ik het al gedaan hebben. Lijkt me heerlijk; de wetenschap dat ik ervoor heb gezorgd dat zijn ballen eraf liggen. Ik zou ervan genieten. Op-recht...
Dus
En verder ben ik gek op glas. Vooral van die kleine glasblaasfiguurtjes. Daar raak ik van in trance (schrijf je dat zohet staat zo raar
)
Zie je ze wel eens? Ik echt never nooit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
OMg Elies![]()
Die dingen gaan altijd stuk.
Das kringloopwinkel / rommelmarktenspul
quote:
Oh die zijn leuk! Hebben ze ook nog een speciale naam voor deze dingetjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren '70 had iedereen ze, maar tegenwoordig zijn ze bijna niet meer te vinden. Wel de grote figuren, maar de kleintjes niet. En dat vind ik me een partij jammer
Hoe heten ze dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren '70 had iedereen ze, maar tegenwoordig zijn ze bijna niet meer te vinden. Wel de grote figuren, maar de kleintjes niet. En dat vind ik me een partij jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |