Ik ben er wel bang voor ja. Goed genoeg voor de Eredivisie, maar in de grote competities bij de grote clubs zullen ze waarschijnlijk niet slagen, net zoals bijna iedereen van hun leeftijd.quote:
Pietersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef iPat het volgende:
Stekelenburg (Krul)
vd Wiel (Blind?) ????? Bruma Pieters (van Aanholt)
N. de Jong Fer
???????? Wijnaldum (Siem of Luuk de Jong) Elia (Drenthe/Ebecilio)
Castaignos
Denk je dat Nigel erin blijft naar zijn optrede afgelopen WK?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef iPat het volgende:
--------------------------------------Stekelenburg (Krul)-----------------------------------------------------------
vd Wiel (Blind?)-------------?????--------------------Bruma-------------------Pieters (van Aanholt)
-----------------------------------N. de Jong--------------Fer----------------------------------------------------------
????????--------------------Wijnaldum (Siem of Luuk de Jong)---------Elia (Drenthe/Ebecilio)
-----------------------------------------------Castaignos--------------------------------------------------------------
Jezus wat is een trieste toekomst als het daadwerkelijk zo zou worden. Ik heb trouwens zo'n gevoel dat je Feyenoorder bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef iPat het volgende:
Stekelenburg (Krul)
vd Wiel (Blind?) ????? Bruma Pieters (van Aanholt)
N. de Jong Fer
???????? Wijnaldum (Siem of Luuk de Jong) Elia (Drenthe/Ebecilio)
Castaignos
Juist niet. Ik ben voor alles behalve Feijenoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus wat is een trieste toekomst als het daadwerkelijk zo zou worden. Ik heb trouwens zo'n gevoel dat je Feyenoorder bent
Robben en Van Persie ook nog wel denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Afellay, Sneijder, Van der Vaart en Stekelenburg zullen er in 2016 nog wel bij zitten.
Die zijn nu al zo vaak geblesseerd en hebben beide hun snelheid nodig dus ik betwijfel het. Sneijder en V/d Vaart kunnen het in 2006 wel met hun inzicht compenseren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Robben en Van Persie ook nog wel denk ik.
Heitinga, Mathijssen zelfs Bommel zou er in 2016 nog bij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Robben en Van Persie ook nog wel denk ik.
Daar ben ik ook bang voor, Belgiė daarentegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef Seam het volgende:
Die generatie valt behoorlijk tegen. Op het moment weinig toppers in spe.
Maar ook niet voor Ajaxquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef iPat het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben voor alles behalve Feijenoord.
Van Bommel is in 2016 39 jaar oud. Denk dat EK 2012 zijn laatste kunstje is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Heitinga, Mathijssen zelfs Bommel zou er in 2016 nog bij kunnen zijn.
Voor de rest moeten we denk ik niet te gauw oordelen over de nieuwe generatie we hebben nog zes jaar te gaan.
De oudste op WK 2010 was geloof ik al 40. Dus het zou kunnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef iPat het volgende:
[..]
Van Bommel is in 2016 39 jaar oud. Denk dat EK 2012 zijn laatste kunstje is.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, Belgiė daarentegen.
Dat was een keeper, net zoals de nummers 2,3 en 4.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:31 schreef Piebe het volgende:
[..]
De oudste op WK 2010 was geloof ik al 40. Dus het zou kunnen.
Dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Henk_Spermatank het volgende:
We hebben onze kans gehad, ik zie het WK somber in de komende jaren. En het EK winnen voelt gewoon niet hetzelfde.
En er zal heus wel weer een team staan dat zich met de wereldtop kan meten. Wat al standaard het geval is sinds de jaren zeventig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:43 schreef Adames het volgende:
Het is over 6 jaar, spelers als Drenthe, Bruma, Afellay inmiddels uitgegroeid zijn tot toppers en ondertussen hebben een aantal jeugdopleidingen weer een aantal goede spelers klaargemaakt. Volgens mij wordt dit verhaal elke 2 jaar geroepen.
Klopt, de kans dat het de komende jaren nog voorkomt is wel erg klein. Maar ja dat is ook wel normaal voor een land als Nederland.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Henk_Spermatank het volgende:
We hebben onze kans gehad, ik zie het WK somber in de komende jaren. En het EK winnen voelt gewoon niet hetzelfde.
Van de Sar is één persoon.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef Stiggie het volgende:
Hoe vaak hebben we wel niet gedacht wat nu? Toen sarreman stopte dacht ik daar gaat het wk.
Er komen wel weer spelers boven drijven! no doubt.
Met een beetje mazzel nog net wel. Dan zijn ze tussen de 30 en de 35. Dat zou nog kunnen, maar ze worden dan wel oud.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef iPat het volgende:
[..]
Van de Sar is één persoon.
Het probleem is dat Robben, vdVaart, Sneijder, van Persie, Huntelaar, Heitinga en de Jong allemaal van '83-'85 zijn. Het is gewoon één gehele generatie dat waarschijnlijk niet meer voor Oranje speelt in 2016.
Maar zo zijn er ook andere voorbeelden te noemen. Klaas jan Huntelaar bijvoorbeeld die eerst een serie clubs heeft gehad voordat hij de stap maakte naar het buitenland. En hetzelfde geld ook voor stam en van Nistelrooij. Toch ook twee spelers die van wereldniveau waren. Het gaat helemaal goed komen met het Nederlands elftal, we zullen heus niet afglijden naar het niveau van cyprus ofzo. Nederland heeft een goede jeugdopleiding in de Nederlandse competitie krijgt de jeugd volop kansen en de Nederlandse spelopvatting is zowat het doel voor elke club in de wereld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef iPat het volgende:
Dat mogen ze van mij best snel doen. De eerder door mij genoemde spelers hebben allemaal voor hun 21e/22e de nederlandse competitie zowat gedomineerd met hun voetbaltalent, en zijn toen vertrokken naar Chelsea, Arsenal en HSV bijvoorbeeld.
Dat is nog niet het geval bij mensen als Dost, vWolfswinkel en Beerens, om maar een paar voorbeelden te noemen.
Ik vind Castagnios zwaar overrated, maar Van Wolfswinkel komt er wel. Hij speelt nu bij Utrecht, maar topclubs in Nederland en in het buitenland houden hem al goed in de gaten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar zo zijn er ook andere voorbeelden te noemen. Klaas jan Huntelaar bijvoorbeeld die eerst een serie clubs heeft gehad voordat hij de stap maakte naar het buitenland. En hetzelfde geld ook voor stam en van Nistelrooij. Toch ook twee spelers die van wereldniveau waren. Het gaat helemaal goed komen met het Nederlands elftal, we zullen heus niet afglijden naar het niveau van cyprus ofzo. Nederland heeft een goede jeugdopleiding in de Nederlandse competitie krijgt de jeugd volop kansen en de Nederlandse spelopvatting is zowat het doel voor elke club in de wereld.
Ik maak mij eigen totaal geen zorgen en zal in 2016 genieten van van Wolfswinkel/ Castaignos in de spits en een Bruma in de verdediging.
Van der Sar is ook maar één voorbeeld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef iPat het volgende:
[..]
Van de Sar is één persoon.
Het probleem is dat Robben, vdVaart, Sneijder, van Persie, Huntelaar, Heitinga en de Jong allemaal van '83-'85 zijn. Het is gewoon één gehele generatie dat waarschijnlijk niet meer voor Oranje speelt in 2016.
quote:EK Onder-21
1978: Geen deelname
1980: Niet gekwalificeerd: werd 3e van de 3 in de kwalificatie
1982: Niet gekwalificeerd: werd 2e van de 3 in de kwalificatie
1984: Niet gekwalificeerd: werd 2e van de 3 in de kwalificatie
1986: Niet gekwalificeerd: werd 2e van de 4 in de kwalificatie
1988: Halve finale
1990: Niet gekwalificeerd: werd 3e van de 4 in de kwalificatie
1992: Kwartfinale
1994: Niet gekwalificeerd: werd 5e van de 6 in de kwalificatie
1996: Niet gekwalificeerd: werd 3e van de 6 in de kwalificatie
1998: Vierde plaats
2000: Gedeeld vijfde
2002: Kwartfinale
2004: Niet gekwalificeerd: werd 4e van de 5 in de kwalificatie
2006: Winnaar
2007: Winnaar
2009: Niet gekwalificeerd: werd 2e in de groep
2011: Niet gekwalificeerd: werd 1e in de groep maar verloor de dubbele play-off confrontatie met Jong Oekrainė.
Heel vaak niet gekwalificeerd, dan denk je.. Wat zijn de toekomstige talenten toch slecht.. Maar dit geeft eigenlijk hoop..quote:WK Onder-20
1977: Niet gekwalificeerd
1979: Niet gekwalificeerd
1981: Geen deelname
1983: Kwartfinale
1985: Niet gekwalificeerd
1987: Niet gekwalificeerd
1989: Niet gekwalificeerd
1991: Niet gekwalificeerd
1993: Niet gekwalificeerd
1995: Groepsfase
1997: Niet gekwalificeerd
1999: Niet gekwalificeerd
2001: Kwartfinale
2003: Niet gekwalificeerd
2005: Kwartfinale
2007: Niet gekwalificeerd
2009: Niet gekwalificeerd
2011: Niet gekwalificeerd
Hebben die niet al 10 jaar een "Gouden Generatie"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, Belgiė daarentegen.
En de spelers die het het EK wonnen, hebben het nog nooit waar kunnen maken bij de grote jongens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Heel vaak niet gekwalificeerd, dan denk je.. Wat zijn de toekomstige talenten toch slecht.. Maar dit geeft eigenlijk hoop..
Inderdaad. Volgens mij heeft Portugal het een paar keer heel goed gedaan op jeugdtoernooien, maar hebben op het echte EK / WK niet heel veel klaar gespeeld. Ook Spanje presteerde niet bijzonder tot 2008, terwijl de jeugdelftallen menig prijsje in de wacht sleepten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Heel vaak niet gekwalificeerd, dan denk je.. Wat zijn de toekomstige talenten toch slecht.. Maar dit geeft eigenlijk hoop..
Zaka heeft voor Marokko gekozen.. Hij speelde eerst wel bij Jong NL maar wilde liever voor zijn ''vaderland'' spelen..quote:Op zondag 20 februari 2011 00:23 schreef Piebe het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij heeft Portugal het een paar keer heel goed gedaan op jeugdtoernooien, maar hebben op het echte EK / WK niet heel veel klaar gespeeld. Ook Spanje presteerde niet bijzonder tot 2008, terwijl de jeugdelftallen menig prijsje in de wacht sleepten.
Ik denk dat het voor de ontwikkeling helemaal niet zo goed is om zo jong al toernooitjes te winnen, hoe raar dat misschien ook klinkt.
Je bent toch niet kwaad omdat ik Labyad niet heb genoemd. Misschien dat, dat ook nog wel wat wordt. Maar nu nog niet, moet eerst maar wat meer spelen.
Dan heeft ie misschien al een bepaalde conclusie getrokkenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zaka heeft voor Marokko gekozen.. Hij speelde eerst wel bij Jong NL maar wilde liever voor zijn ''vaderland'' spelen..
Joh niet zo pessimistisch, de nieuwe Sneijder is misschien nog niet opgestaan, maar toch dienen er zich er al weer een paar goede speler aan. En wie weet wat er nog komt bovendrijvenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef Borizzz het volgende:
Gezien de verwachte toekomst is het komende EK voorlopig onze laatste kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |