Ik ben er wel bang voor ja. Goed genoeg voor de Eredivisie, maar in de grote competities bij de grote clubs zullen ze waarschijnlijk niet slagen, net zoals bijna iedereen van hun leeftijd.quote:
Pietersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef iPat het volgende:
Stekelenburg (Krul)
vd Wiel (Blind?) ????? Bruma Pieters (van Aanholt)
N. de Jong Fer
???????? Wijnaldum (Siem of Luuk de Jong) Elia (Drenthe/Ebecilio)
Castaignos
Denk je dat Nigel erin blijft naar zijn optrede afgelopen WK?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef iPat het volgende:
--------------------------------------Stekelenburg (Krul)-----------------------------------------------------------
vd Wiel (Blind?)-------------?????--------------------Bruma-------------------Pieters (van Aanholt)
-----------------------------------N. de Jong--------------Fer----------------------------------------------------------
????????--------------------Wijnaldum (Siem of Luuk de Jong)---------Elia (Drenthe/Ebecilio)
-----------------------------------------------Castaignos--------------------------------------------------------------
Jezus wat is een trieste toekomst als het daadwerkelijk zo zou worden. Ik heb trouwens zo'n gevoel dat je Feyenoorder bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef iPat het volgende:
Stekelenburg (Krul)
vd Wiel (Blind?) ????? Bruma Pieters (van Aanholt)
N. de Jong Fer
???????? Wijnaldum (Siem of Luuk de Jong) Elia (Drenthe/Ebecilio)
Castaignos
Juist niet. Ik ben voor alles behalve Feijenoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus wat is een trieste toekomst als het daadwerkelijk zo zou worden. Ik heb trouwens zo'n gevoel dat je Feyenoorder bent
Robben en Van Persie ook nog wel denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Afellay, Sneijder, Van der Vaart en Stekelenburg zullen er in 2016 nog wel bij zitten.
Die zijn nu al zo vaak geblesseerd en hebben beide hun snelheid nodig dus ik betwijfel het. Sneijder en V/d Vaart kunnen het in 2006 wel met hun inzicht compenseren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Robben en Van Persie ook nog wel denk ik.
Heitinga, Mathijssen zelfs Bommel zou er in 2016 nog bij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Robben en Van Persie ook nog wel denk ik.
Daar ben ik ook bang voor, België daarentegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef Seam het volgende:
Die generatie valt behoorlijk tegen. Op het moment weinig toppers in spe.
Maar ook niet voor Ajaxquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef iPat het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben voor alles behalve Feijenoord.
Van Bommel is in 2016 39 jaar oud. Denk dat EK 2012 zijn laatste kunstje is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Heitinga, Mathijssen zelfs Bommel zou er in 2016 nog bij kunnen zijn.
Voor de rest moeten we denk ik niet te gauw oordelen over de nieuwe generatie we hebben nog zes jaar te gaan.
De oudste op WK 2010 was geloof ik al 40. Dus het zou kunnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef iPat het volgende:
[..]
Van Bommel is in 2016 39 jaar oud. Denk dat EK 2012 zijn laatste kunstje is.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, België daarentegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |