abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 4 januari 2011 @ 20:44:42 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90852855

trophy lijst
car lijst

quote:
Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_90853872
Het was eventjes wachten op het volgende deel (ben geen fan van de 6e pagina :D), maar hierbij wil ik melden dat mijn racestuurtje in de verkoop gaat.

Het is een weiniggebruikte DFGT, alles werkt ! Eventueel kan je de zelfgeknutselde wheelstand ook gratis meenemen. Niet heel stevig, maar het voldoet ! Ik had er zo'n 60 Euro voor in gedachten... Zal hem alvast afstoffen voor de geintresseerde :*
pi_90862279
Bezig met de GT All Stars races in B-spec met de Formula GT, super simpel, je hoeft niks te doen :P
pi_90865179
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef Leenennn het volgende:
Bezig met de GT All Stars races in B-spec met de Formula GT, super simpel, je hoeft niks te doen :P
Die ben ik nu ook aan het doen, en ook met de FGT.
Voor deze kon ik mijn X2010 niet gebruiken :'(
Jammer, want nu duurt het langer en ik begin moe te worden haha
People assume too much.
pi_90867303
Ik word gek van mijn coureur.. Ben pas bij niv.1 B-Spec en hij doet alles fout..
Is het trouwens wel verstandig dat ik hem gelijk in een Audi RS 6 laat plaatsnemen? :D
Eu brincko con us meaus tomats! [Boss Pablo]
pi_90867650
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:27 schreef BOPE het volgende:
Ik word gek van mijn coureur.. Ben pas bij niv.1 B-Spec en hij doet alles fout..
Is het trouwens wel verstandig dat ik hem gelijk in een Audi RS 6 laat plaatsnemen? :D
Als je hem goed aanstuurd is het geen probleem. Mijn eerste Bob heeft leren rijden in een Enzo..
-weg-
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:36:31 #7
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90869236
Zeg, die formula GT, kan ik daar ook een ferrari F1 voor gebruiken? Ik wil namelijk eigenlijk alleen maar premiumcars kopen ipv standard cars.
Vond ik ook erg jammer bij de Touring Car bijvoorbeeld, dat daar geen premiums voor zijn.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:51:35 #8
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_90869437
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Zeg, die formula GT, kan ik daar ook een ferrari F1 voor gebruiken? Ik wil namelijk eigenlijk alleen maar premiumcars kopen ipv standard cars.
Vond ik ook erg jammer bij de Touring Car bijvoorbeeld, dat daar geen premiums voor zijn.
Volgens mij niet, want bij deelnemersvoorwaarden staat alleen de Formula GT.
overigens is die race wel inspannend zeg..
Niet jij
Niet wij
Maar ik
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:59:17 #9
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90869540
ps, dit wordt ook super! Dat kan niet anders. Als Shift 1 ook maar een beetje wordt verbeterd dan belooft dit een spektakel met de juiste physics én de beste force feedback die ik tot nu toe heb meegemaakt.

EA has announced the release date for Slightly Mad Studios upcoming Need for Speed Shift 2 Unleashed title that will be available in Europe starting March 10.

While European racers have to wait less than 9 weeks to get their hands on the new title, a release date for the United States doesnt seem to be available yet. Amazon.com lists Shift 2 Unleashed to be released on March 31, its somewhat unlikely that American buyers have to wait three weeks longer though.

Need for Speed Shift 2 Unleashed will include the 2010 FIA GT1 World Championship & GT3 European Championship among lots of other racing content, new features include a new helmet camera, night racing and more realistic physics. The second Shift title will be available for the PC, Microsofts Xbox 360 and the Playstation 3.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_90870011
quote:
De Forumule wagens van ferrari kan je sowieso nooit gebruiken voor een race, enkel voor testdrive en online.
People assume too much.
pi_90870941
Toyota 7 gister binnengeharkt :)
Nu kan ik eindelijk mijn A-spec op Expert voltooien met de classic racecar race

B-spec Like the wind was best spannend met de Minolta! Uiteidenlijk crashte de sauber mercedes, dus winst :) geniaal die fouten makende AI
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:36:59 #12
285558 EchteZwareVanNelle
Roken is schadelijk
pi_90872177
Is de Driving Forve GT een goed stuurtje? Of is in die prijsklasse iets beters te vinden? Een g25/27 is mij net iets te duur,
Ebony Day O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:39:40 #13
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90872259
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Is de Driving Forve GT een goed stuurtje? Of is in die prijsklasse iets beters te vinden? Een g25/27 is mij net iets te duur,
Dan heb je in die prijsklasse eigenlijk niks anders.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_90872398
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Ik heb hem voor kerst gekregen, en ik ben er super blij mee. In combinatie met de WheelStand Pro kan ik een stuk lekkerder losgaan dan met een controller. De feedback voelt goed, het geheel voelt ook stevig aan, en het feit dat je "on the fly" abs, trc etc kan aanpassen is ook wel bonus!

Ik zeg: geld meer dan waard.
People assume too much.
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:48:27 #15
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90872568
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef very het volgende:

[..]

Ik heb hem voor kerst gekregen, en ik ben er super blij mee. In combinatie met de WheelStand Pro kan ik een stuk lekkerder losgaan dan met een controller. De feedback voelt goed, het geheel voelt ook stevig aan, en het feit dat je "on the fly" abs, trc etc kan aanpassen is ook wel bonus!

Ik zeg: geld meer dan waard.
enige nadeel van de wheelstand pro is dat ik zelf met karton heb moeten werken om gaten te vullen omdat mn g25 anders niet goed vast zat. Nee, nog 1 nadeel: Heb hem al een paar keer moeten aanschroeven. Heel de stuurkolom eraf moeten halen om daaronder te kunnen komen. Maarrrr verder is het een erg goede aankoop geweest!
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:56:39 #16
285558 EchteZwareVanNelle
Roken is schadelijk
pi_90872889
Dan wordt het de Driving Force GT. Wat ik bij andere stuurtjes had dat ze heel erg hard kraakten, en niet precies en snel reageren, reageert deze wel goed ?
Ebony Day O+
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 11:00:59 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90873044
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrgggggggggggggggggg............... :X
Franse klassiekers, 2de race.
Lig eerst aan kop, spint ergens waar het totaal niet logisch is en komt als tiende weer op de baan. :X
Goed, ga beginnen aan een inhaal race. *O*
Ligt vlak voor de finish, echt een tiental meters nog tweede pal achter nr1, spint die @#$@%@ weer en blijft dan net zo lang in het zand wachten tot iedereen is gepasseerd en eindigt die !@#!# dus als 12de. :X
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 11:13:26 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90873462
Waarom zit er geen ontslaan functie in?? |:( 8)7
pi_90873531
Dat kan hoor, gewoon naar het menu waar je al je coureurs ziet en dan kun je hem ontslaan :)

En dat hij spint is meestal je eigen fout, dan laat je hem te hard rijden ;)

quote:
Je moet de Formula GT gebruiken, en voor de Touring Car races kun je de Lexus kopen bij de Premium dealer.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 11:16:35 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90873567
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
Dat kan hoor, gewoon naar het menu waar je al je coureurs ziet en dan kun je hem ontslaan :)

En dat hij spint is meestal je eigen fout, dan laat je hem te hard rijden ;)
Die opdracht krijgt hij op het lange rechte stuk en dan vlak voor de finish krijgt hij daar last van?? :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:17:12 #21
167856 Toempf
Internetheld
pi_90873583
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Netsplitter het volgende:
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrgggggggggggggggggg............... :X
Franse klassiekers, 2de race.
Lig eerst aan kop, spint ergens waar het totaal niet logisch is en komt als tiende weer op de baan. :X
Goed, ga beginnen aan een inhaal race. *O*
Ligt vlak voor de finish, echt een tiental meters nog tweede pal achter nr1, spint die @#$@%@ weer en blijft dan net zo lang in het zand wachten tot iedereen is gepasseerd en eindigt die !@#!# dus als 12de. :X
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij is :')
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_90874144
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Toempf het volgende:
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij is :')
Zoals elke racer dit zou / moet doen, want anders hinder je de anderen. dit geeft kans op ongelukken / gevaarlijke situaties etc.

Irritant? Ja dat is het zeker, maar in t echt zou het niet anders zijn..
pi_90874200
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Dan wordt het de Driving Force GT. Wat ik bij andere stuurtjes had dat ze heel erg hard kraakten, en niet precies en snel reageren, reageert deze wel goed ?
Hij reageert echt prima. Elk kleine beweging registreert ie.
Ik zeg: doen!

En als je nog niet 100% overtuigd bent:
http://www.rocketpunchaut(...)riving-force-gt.html
People assume too much.
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:40:50 #24
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90874515
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Toempf het volgende:

[..]

Herkenbaar en volgens de regels, maar hij volgt ook regels die er niet zijn. Inhalen doet hij namelijk alleen op commando, tenzij hij 6x meer PK heeft dan de rest.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:45:08 #25
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_90874704
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Herkenbaar en volgens de regels, maar hij volgt ook regels die er niet zijn. Inhalen doet hij namelijk alleen op commando, tenzij hij 6x meer PK heeft dan de rest.
om nog maar te zwijgen over het overbodige remmen en terugschakelen. bijvoorbeeld op de Indy Oval.
Niet jij
Niet wij
Maar ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')