Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
Die ben ik nu ook aan het doen, en ook met de FGT.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef Leenennn het volgende:
Bezig met de GT All Stars races in B-spec met de Formula GT, super simpel, je hoeft niks te doen
Als je hem goed aanstuurd is het geen probleem. Mijn eerste Bob heeft leren rijden in een Enzo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:27 schreef BOPE het volgende:
Ik word gek van mijn coureur.. Ben pas bij niv.1 B-Spec en hij doet alles fout..
Is het trouwens wel verstandig dat ik hem gelijk in een Audi RS 6 laat plaatsnemen?
Volgens mij niet, want bij deelnemersvoorwaarden staat alleen de Formula GT.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Zeg, die formula GT, kan ik daar ook een ferrari F1 voor gebruiken? Ik wil namelijk eigenlijk alleen maar premiumcars kopen ipv standard cars.
Vond ik ook erg jammer bij de Touring Car bijvoorbeeld, dat daar geen premiums voor zijn.
De Forumule wagens van ferrari kan je sowieso nooit gebruiken voor een race, enkel voor testdrive en online.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Zeg, die formula GT, kan ik daar ook een ferrari F1 voor gebruiken? Ik wil namelijk eigenlijk alleen maar premiumcars kopen ipv standard cars.
Vond ik ook erg jammer bij de Touring Car bijvoorbeeld, dat daar geen premiums voor zijn.
Dan heb je in die prijsklasse eigenlijk niks anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Is de Driving Forve GT een goed stuurtje? Of is in die prijsklasse iets beters te vinden? Een g25/27 is mij net iets te duur,
Ik heb hem voor kerst gekregen, en ik ben er super blij mee. In combinatie met de WheelStand Pro kan ik een stuk lekkerder losgaan dan met een controller. De feedback voelt goed, het geheel voelt ook stevig aan, en het feit dat je "on the fly" abs, trc etc kan aanpassen is ook wel bonus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Is de Driving Forve GT een goed stuurtje? Of is in die prijsklasse iets beters te vinden? Een g25/27 is mij net iets te duur,
enige nadeel van de wheelstand pro is dat ik zelf met karton heb moeten werken om gaten te vullen omdat mn g25 anders niet goed vast zat. Nee, nog 1 nadeel: Heb hem al een paar keer moeten aanschroeven. Heel de stuurkolom eraf moeten halen om daaronder te kunnen komen. Maarrrr verder is het een erg goede aankoop geweest!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb hem voor kerst gekregen, en ik ben er super blij mee. In combinatie met de WheelStand Pro kan ik een stuk lekkerder losgaan dan met een controller. De feedback voelt goed, het geheel voelt ook stevig aan, en het feit dat je "on the fly" abs, trc etc kan aanpassen is ook wel bonus!
Ik zeg: geld meer dan waard.
Je moet de Formula GT gebruiken, en voor de Touring Car races kun je de Lexus kopen bij de Premium dealer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Die opdracht krijgt hij op het lange rechte stuk en dan vlak voor de finish krijgt hij daar last van??quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
Dat kan hoor, gewoon naar het menu waar je al je coureurs ziet en dan kun je hem ontslaan
En dat hij spint is meestal je eigen fout, dan laat je hem te hard rijden
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij isquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Netsplitter het volgende:
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrgggggggggggggggggg...............
Franse klassiekers, 2de race.
Lig eerst aan kop, spint ergens waar het totaal niet logisch is en komt als tiende weer op de baan.
Goed, ga beginnen aan een inhaal race.
Ligt vlak voor de finish, echt een tiental meters nog tweede pal achter nr1, spint die @#$@%@ weer en blijft dan net zo lang in het zand wachten tot iedereen is gepasseerd en eindigt die !@#!# dus als 12de.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Zoals elke racer dit zou / moet doen, want anders hinder je de anderen. dit geeft kans op ongelukken / gevaarlijke situaties etc.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Toempf het volgende:
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij is
Hij reageert echt prima. Elk kleine beweging registreert ie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Dan wordt het de Driving Force GT. Wat ik bij andere stuurtjes had dat ze heel erg hard kraakten, en niet precies en snel reageren, reageert deze wel goed ?
Herkenbaar en volgens de regels, maar hij volgt ook regels die er niet zijn. Inhalen doet hij namelijk alleen op commando, tenzij hij 6x meer PK heeft dan de rest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij is
om nog maar te zwijgen over het overbodige remmen en terugschakelen. bijvoorbeeld op de Indy Oval.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Herkenbaar en volgens de regels, maar hij volgt ook regels die er niet zijn. Inhalen doet hij namelijk alleen op commando, tenzij hij 6x meer PK heeft dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |