Sterkte, meisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn oma gaat niet lang meer bij ons zijn![]()
Dat bestaat al in A'dam. We noemen het de Wallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een mooi idee van een nieuwe hoerentent dat meer wegheeft van een fastfoodrestaurant.
Uhuh en kaching voor ons dan, met dat tempoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een mooi idee van een nieuwe hoerentent dat meer wegheeft van een fastfoodrestaurant.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Ik hou al op met danslinkjes. Maar ik hou er zo van.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn oma gaat niet lang meer bij ons zijn![]()
Mja, dat is niet echt Fuck&Go. Ik dacht meer iets van waar je je pinpas in kan doen en dat er dan gelijk een secondetimer begint te lopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat bestaat al in A'dam. We noemen het de Wallen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar... Hij heeft heul veul tattoo'smaar dan ook echt veul enzo
Waarom dacht ik daar ook aan?quote:
Hoe weet jij dat dat daar niet het geval is?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, dat is niet echt Fuck&Go. Ik dacht meer iets van waar je je pinpas in kan doen en dat er dan gelijk een secondetimer begint te lopen.
Nee. Chrome op de Mac zet er [ s ] [/s ] tags achter als je Cmd-Alt-S't.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
noob
Ik kan je niet eens goed quoten! :P
Ja, dat komt door die Q.! Ik drukte gewoon op de quote knop en ging typen enzo ene n en.. ja... ik faalquote:
Misschien nog een crossover maken naar mayonaisefetishes en dergelijke.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh en kaching voor ons dan, met dat tempo
Dus toch! zie! het was niet mijn fout!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Chrome op de Mac zet er [ s ] [/s ] tags achter als je Cmd-Alt-S't.
Oh ja. Eten. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Epische kip staat episch te worden in de oven.
Kip is niet epischquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Epische kip staat episch te worden in de oven.
Als ik het mag lezen.. ja hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Zal ik nog een mooi stukje schrijven vooraleer ik in bed kruip?
Jawel hoor. Dat sowieso.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus toch! zie! het was niet mijn fout!
Neuhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Doe eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |