Zo handig ben ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toen ik heul klein was eens de spitzen van m'n moeder aangedaan en daarmee bijna m'n voet gebroken
Ik heb die sierlijkheid en gratie wel, maar ik heb ten eerste het figuur en de lengte niet en ten tweede is mijn pijngrens aan de voeten niet hoog genoegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo handig ben ik dus ook.
Ik heb een blauwe maandag op ballet gezeten, omdat ik er het figuur/de lengte voor heb. Ik mis echter wel wat sierlijkheid, zeg maar.
Maar dan zijn we samen dus wel een heel goede balletdanseres.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die sierlijkheid en gratie wel, maar ik heb ten eerste het figuur en de lengte niet en ten tweede is mijn pijngrens aan de voeten niet hoog genoeg
He! Goed puntquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dan zijn we samen dus wel een heel goede balletdanseres.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ben ff iemands CV aan t verkrachten
Dat is wel gaaf, wil je dat ook serieus doen? Dan moet je er ook een fotoshoot bij doen
Ja, weer iets waar ik in faalquote:
Je mag ooit die van mij ook wel doenquote:
Jaquote:Dat is wel gaaf, wil je dat ook serieus doen? Dan moet je er ook een fotoshoot bij doen
Oona en die neger, ik zie m zo voor me maar kan m niet vinden op youtube.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
Die dans die ik bedoel! Die gaat over huiselijk geweld!
Ohhhh, ik kan 'm niet vinden verdorie
Bij 'Oona en die neger' als zoekopdracht krijg je vast iets heel andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Oona en die neger, ik zie m zo voor me maar kan m niet vinden op youtube.
Jij faalt niet!quote:
Ja, op Oona vind je sowieso bijna niksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Oona en die neger, ik zie m zo voor me maar kan m niet vinden op youtube.
Zo ongeveer het enige waarin ik niet faal, is falenquote:
Hou eens op jij! Ik weet dat het nu uitzichtloos is, maar jezelf afkraken is 1) onterecht en 2) zinloos.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo ongeveer het enige waarin ik niet faal, is falen
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef Yuki het volgende:
Hou eens op jij! Ik weet dat het nu uitzichtloos is, maar jezelf afkraken is 1) onterecht en 2) zinloos.
+1.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hou eens op jij! Ik weet dat het nu uitzichtloos is, maar jezelf afkraken is 1) onterecht en 2) zinloos.
fuck & go?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sorry dat ik jullie net zo plots verlaten had.. Er kwamvisite
maar deze visite zit ook niet een dag later nog op de bank
ja nou maarquote:
My badquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met mn bovenbuurman die de H&M spullen voor zn vriendin ophaalt.. nee
Laten we gaan praten over dingen van onze generatie. Zoals de uitvinding van het wiel.quote:
Je bent wel erg kieskeurig hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met mn bovenbuurman die de H&M spullen voor zn vriendin ophaalt.. nee
Ja! Die holbewoonsterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch die van Donald Duck?
Ik krijg opeens een mooi idee van een nieuwe hoerentent dat meer wegheeft van een fastfoodrestaurant.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn oma gaat niet lang meer bij ons zijn![]()
Sterkte, meisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat bestaat al in A'dam. We noemen het de Wallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een mooi idee van een nieuwe hoerentent dat meer wegheeft van een fastfoodrestaurant.
Uhuh en kaching voor ons dan, met dat tempoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een mooi idee van een nieuwe hoerentent dat meer wegheeft van een fastfoodrestaurant.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Ik hou al op met danslinkjes. Maar ik hou er zo van.
Mja, dat is niet echt Fuck&Go. Ik dacht meer iets van waar je je pinpas in kan doen en dat er dan gelijk een secondetimer begint te lopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat bestaat al in A'dam. We noemen het de Wallen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar... Hij heeft heul veul tattoo'smaar dan ook echt veul enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |