Dan gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
Ik moet eigenlijk iets opruimen.... maar ik heb geen zin....
Rotterdam is wel goed voor mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]Omgeving Rotterdam kan voor mij ook.... maar andere mensen vinden dat wat ver...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kan een vrouw bijna nergens blijer mee maken dan met een goed paar schoenen
Daaromquote:
kijk dan wat ik postquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kan een vrouw bijna nergens blijer mee maken dan met een goed paar schoenen
Misschien een stomme vraag maar waar wordt je nog blijer van dan mooie schoenen?quote:
Ook een vrouw die niet je vriendin is zou je daar enorm blij mee makenquote:
Ga voor hun werken en laat je uitbetalen in schoenenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
MissB, die site is killing meI wants them all
Ik trek 'm nu niet denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
MissB, die site is killing meI wants them all
Four Brothersquote:
Heel goed. Nu nog berusten in je keuze.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
Hehehehe .... opruimontwijkend gedrag vertoon ik al hoor
Dan moet ze wel op een andere manier een hele bijzondere relatie met me hebben, ik geef niet snel 70 euro aan een cadeau uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een vrouw die niet je vriendin is zou je daar enorm blij mee maken
He! Jij kijkt Veronica?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar waar wordt je nog blijer van dan mooie schoenen?
Dat is inderdaad wel erg veelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ze wel op een andere manier een hele bijzondere relatie met me hebben, ik geef niet snel 70 euro aan een cadeau uit
Ik kan eigenlijk niks anders bedenkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar waar wordt je nog blijer van dan mooie schoenen?
quote:
Voor de komende drie dagen moet dat wel lukkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel goed. Nu nog berusten in je keuze.
Andere dingen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Qua cadeautje? Zou zo snel niet iets anders weten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niks anders bedenken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Qua cadeautje? Zou zo snel niet iets anders weten
Jullie zijn ergquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ken ik al, maar moest het nummer even verder horen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie zijn ergShoe fetish
you have both
quote:
Waarom specifiek drie dagen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef -Engel- het volgende:
Voor de komende drie dagen moet dat wel lukken
Eindelijk eens een vrouw die het toegeeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |