Ook weer waar..... daarom bestel ik eigenlijk gewoon een hoofdgerecht.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar niet als 1e date, want als t kut is, zit je semi vast aan nog een gang.
Als meet een keer een kookworkshop doen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja..... als voorstander van eten, wil ik dit het liefst combineren.
Ik weet waar in Nederland een winkel zit die ze verkooptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee he. Echt, wat zou ik daar graag een paar van hebben zeg
Oh dat zou wel zelfkastijding zijn!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet waar in Nederland een winkel zit die ze verkoopt
Dat is wel leuk, al had Snuit met sint al zoiets gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als meet een keer een kookworkshop doen?
Maastrichtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou wel zelfkastijding zijn!Waar zit ie, dare I ask?
Tof ideequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als meet een keer een kookworkshop doen?
dat was geen workshop, dan moet ik nog even oefenen met kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, al had Snuit met sint al zoiets gedaan
Lullig voor MeMoquote:
Ja dan kan je beter schoenen bestellen voor samzz en mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Oke, waarom blijf ik Björn Borg verrassingspakketten bestellen![]()
* PeuRac heeft een fluoriserend roze boxer vast
Mooiquote:
Dat.... was vooral een gezellig culinair etentjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, al had Snuit met sint al zoiets gedaan
I couldn't agree morequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan kan je beter schoenen bestellen voor samzz en mij.
Ik ben ook wel voor. Er is toch wel iets te regelen denk ik? Als je met een groep gaat, alleen dan kan het niet vrijblijvend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tof idee
Ik ben voor..... maar voor sommige is dat misschien wat te prijzig?
Die boxers zijn ietsjes goedkoper dan die schoenenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan kan je beter schoenen bestellen voor samzz en mij.
waar bestel je die? ik hou wel van funky kleurenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die boxers zijn ietsjes goedkoper dan die schoenen
quote:
Detailsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die boxers zijn ietsjes goedkoper dan die schoenen
We hebben dezelfde maat, dus dat is makkelijk onthoudenquote:
Niets mis meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Oke, waarom blijf ik Björn Borg verrassingspakketten bestellen![]()
* PeuRac heeft een fluoriserend roze boxer vast
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tof idee
Ik ben voor..... maar voor sommige is dat misschien wat te prijzig?
Hmm.... ik zou eens in de regio Utrecht etc kunnen rondkijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben ook wel voor. Er is toch wel iets te regelen denk ik? Als je met een groep gaat, alleen dan kan het niet vrijblijvend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |