quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die boxers zijn ietsjes goedkoper dan die schoenen
Maar die schoenen vallen wel mee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die boxers zijn ietsjes goedkoper dan die schoenen
Ideaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben dezelfde maat, dus dat is makkelijk onthouden
laatst bij 1dayfly.com 2st voor 25 euro, heb 2 pakjes besteld. Heb ook een spijkerbroek print erbij (die vind ik wel geinig) een effen blauwe en eentje met funky kleurenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar bestel je die? ik hou wel van funky kleuren
ik ben trots!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Beneden én boven!
Nu wel tijd voor pijnstillers.
Ik ga eens vragen bij mijn collega's wat de mogelijkheden zijn die weten vast wel iets ze zijn kok geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... ik zou eens in de regio Utrecht etc kunnen rondkijken
In een relatie zou ik die nog wel cadeau geven danquote:
Ik weet er in Rotterdam wel 2 te zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... ik zou eens in de regio Utrecht etc kunnen rondkijken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet er in Rotterdam wel 2 te zittenEn ik kan de cateraar van een werkgever wel eens vragen of zij zoiets doen.
En je kan een vrouw bijna nergens blijer mee maken dan met een goed paar schoenenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Maar die schoenen vallen wel mee!
Dan gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
Ik moet eigenlijk iets opruimen.... maar ik heb geen zin....
Rotterdam is wel goed voor mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]Omgeving Rotterdam kan voor mij ook.... maar andere mensen vinden dat wat ver...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kan een vrouw bijna nergens blijer mee maken dan met een goed paar schoenen
Daaromquote:
kijk dan wat ik postquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kan een vrouw bijna nergens blijer mee maken dan met een goed paar schoenen
Misschien een stomme vraag maar waar wordt je nog blijer van dan mooie schoenen?quote:
Ook een vrouw die niet je vriendin is zou je daar enorm blij mee makenquote:
Ga voor hun werken en laat je uitbetalen in schoenenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
MissB, die site is killing meI wants them all
Ik trek 'm nu niet denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
MissB, die site is killing meI wants them all
Four Brothersquote:
Heel goed. Nu nog berusten in je keuze.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
Hehehehe .... opruimontwijkend gedrag vertoon ik al hoor
Dan moet ze wel op een andere manier een hele bijzondere relatie met me hebben, ik geef niet snel 70 euro aan een cadeau uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een vrouw die niet je vriendin is zou je daar enorm blij mee maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |