Staat het aan te branden bij jou?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja. Eten. Ik wist dat ik iets vergeten was
Ja, daarom. Ik wil dus niet opstaan om een foto te makenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja. Eten. Ik wist dat ik iets vergeten was
Wel zoals ik deze klaarmaakquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn oma gaat niet lang meer bij ons zijn![]()
Nee. Ik ben gewoon vergeten te etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat het aan te branden bij jou?
Gecremeerde kip.
Jij had toch champignonsoep?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon vergeten te eten
En nu ben ik zo misselijk dat ik geen trek meer heb
Vergeten te eten? Protesteert je lichaam dan niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor wat ik weet is die snackbar bij jou in de buurt best okay.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Der lichaam is misselijk aan het doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Vergeten te eten? Protesteert je lichaam dan niet?
Ja. Maar toen ging ik caaf verschonen en werd ik gebeld intussen en toen had caaf op de vloer gezeken en toen kwam ik weer hier en toen... euh... ja, was ik het vergeten dusquote:
Nee hoor, dat van mij wordt dan alleen maar blijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Vergeten te eten? Protesteert je lichaam dan niet?
Voor de eerste keer dat ik hier woon met Maltezer aardappeltjesquote:
Oei, dat had mijn stiefbeppe ook begin december.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks all. ze was 27 dec. jarig, zag ze er al erg slecht uit, was net uit ziekenhuis ze hadden iets gepklakt oid om vocht achter longen te voorkomen, maar zit alweer vol, is waarschijnlijk ook de (borst)kanker die uitgezaaid is enzo. ze kan niet meer naar toilet lopen enzo. Als ze morgen al haalt gaat ze wss naar een hospice
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, dat van mij wordt dan alleen maar blij
Wat nu weer, ik zit ik heel luidruchtig te verdrinken in mijn ellende hoorquote:
Wromnie?quote:
Nu ben je weer boven gekomen voor adem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat nu weer, ik zit ik heel luidruchtig te verdrinken in mijn ellende hoor
Mijn lichaam doetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, dat van mij wordt dan alleen maar blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |