ja nou maarquote:
My badquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met mn bovenbuurman die de H&M spullen voor zn vriendin ophaalt.. nee
Laten we gaan praten over dingen van onze generatie. Zoals de uitvinding van het wiel.quote:
Je bent wel erg kieskeurig hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met mn bovenbuurman die de H&M spullen voor zn vriendin ophaalt.. nee
Ja! Die holbewoonsterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch die van Donald Duck?
Ik krijg opeens een mooi idee van een nieuwe hoerentent dat meer wegheeft van een fastfoodrestaurant.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn oma gaat niet lang meer bij ons zijn![]()
Sterkte, meisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat bestaat al in A'dam. We noemen het de Wallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een mooi idee van een nieuwe hoerentent dat meer wegheeft van een fastfoodrestaurant.
Uhuh en kaching voor ons dan, met dat tempoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een mooi idee van een nieuwe hoerentent dat meer wegheeft van een fastfoodrestaurant.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Ik hou al op met danslinkjes. Maar ik hou er zo van.
Mja, dat is niet echt Fuck&Go. Ik dacht meer iets van waar je je pinpas in kan doen en dat er dan gelijk een secondetimer begint te lopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat bestaat al in A'dam. We noemen het de Wallen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar... Hij heeft heul veul tattoo'smaar dan ook echt veul enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |