abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90848701
Beste leden,

Ik heb een hele dringende vraag
ik heb zjuist een factuur ontvangen van de kpn waarop staat dat ik een bedrag van meer dan 700 euro moiet betalen ik heb 5 maanden geen gebruik kunnen maken van mijn abbonnement omdat mijn simkaart defect was ik heb kpn hierover gebeld en zij vertelden mij dat dit wordt geregeld ik heb maar liefst meer dan 30 keer gebeld op een gegeven moment ben ik naar de winkel kpn gegaan zij vertelden mij dat ik het nummer 1200 moest bellen en daar gingen we weer
Ik heb 2 maanden niets betaald ik was op vakantie en het ging gewoon mis
Ik ben terug en heb dit dus gekregen en ik belde de vriendelijke klantenserivce zij vertelde mij dat ik 3 maanden niets heb betaald en dat het gebruikelijk is dat het na 3 maanden word afgesloten..
Maar ik heb dus bewijs dat ik 2 maanden niet heb betaald
kan ik hier iets mee? Of ben ik volledig op het verkeerde spoor gezet?

hoop zo dat iemand mij kan helpen
kan dit namelijk momenteel niet gebruiken

groetjes Flexx94
pi_90848774
5 maanden niet betaald zul je bedoelen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:37:19 #3
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_90848830
Je hebt je rekening niet betaald 3 maanden niet betaald ? Of 2 maanden ? Of 5 maanden ?
Hoe dan ook je bent een overeenkomst aangegaan met kpn, en indien je kan bewijzen dat ze in gebreken zijn gebleven ( smoesjes van 30 keer bellen helpen niet) Zul je gewoon moeten betalen.
pi_90848909
Gewoon betalen wat je voor die 3 maanden betaalt zou moeten hebben, geen 700 piek.. In het vervolg eerder afsluiten? ( ik heb niet veel verstand ervan)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:38:39 #5
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_90848917
Altijd zo mooi hé, iedereen die zijn rekeningen niet heeft betaald is 2 maanden op vakantie geweest :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:38:51 #6
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_90848932
Bij KPN krijg je werkelijk niets voor elkaar.
Zelfs niet als je een overeenkomst hebt waar op staat dat je gelijk hebt. Dan geven ze je nog geen gelijk. Rechtsbijstand helpt ook niet, ze werken op geen enkele manier mee.

KPN heeft schijt aan haar klanten.
pi_90848980
Je bent de LUL.
HÆLP.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:39:59 #8
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_90848994
>WGR
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_90849131
:')

Dat wordt gewoon betalen...
Dat je op vakantie gaat is niet hun probleem..
pi_90849146
Ik heb twee maanden niet betaald en zij hebben mij verteld dat het nummer uit de lucht word gehaald na 3 maanden klopt dit of niet? en ze beweren dus dat ik die 3maanden niet heb betaald
en heb bewijs dat dit niet het geval is
pi_90849303
Als jij twee maanden niet hebt betaald: stuur ze een (aangetekende) brief en leg het uit en voeg de afschriften van de betalingen bij en maak de twee openstaande termijnen alsnog over. Zodra jij je betalingsachterstand hebt weggewerkt, zal KPN je sim-kaart weer moeten opengooien.
pi_90849533
Okee bedankt!
pi_90855453
Ik lees het heel langzaam terug: je hebt je abbo 5 maanden niet gebruikt en moet 700 euro betalen. Dan heb je dus een abbo van 140 euro per maand?

Raar verhaal.
pi_90856573
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef Flexx94 het volgende:
Okee bedankt!
Graag gedaan!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_90857937
KPN bellen :Y
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:09:35 #16
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_90864340
Ik snap er geen kut meer van,sowieso wie gaat er nu 2 maanden op vakantie
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_91072465
Als je onterecht bent behandeld, kun je het beste met alle administratie,onverwacht naar het Maanplein gaan in Den Haag.
Hier bevindt zich het hoofdkantoor van de kpn,die kunnen je het beste helpen, met alles,niet meer gaan bellen etc..(dit kost alleen maar extra geld)
pi_91073312
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef JamFlava het volgende:
Bij KPN krijg je werkelijk niets voor elkaar.
Zelfs niet als je een overeenkomst hebt waar op staat dat je gelijk hebt. Dan geven ze je nog geen gelijk. Rechtsbijstand helpt ook niet, ze werken op geen enkele manier mee.

KPN heeft schijt aan haar klanten.
Wat een onzin. Mijn ervaring is juist dat ze zeer klantvriendelijk zijn.
pi_91073598
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:32 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Wat een onzin. Mijn ervaring is juist dat ze zeer klantvriendelijk zijn.
Dan hoeft het nog niet per definitie onzin te zijn ;)
Mijn ervaringen zijn in het algemeen redelijk positief te noemen, helemaal als je bij een betalingsachterstand zelf initiatief neemt. Maar je hebt er ook een stel kolerelijers tussen zitten die puur op hun strepen staan en alleen maar eisen wat zij willen.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_91073665
2 maanden, 3 maanden, het maakt weinig uit. Daarover klagen heeft geen enkele zin.

Je hebt niet betaald en KPN ziet dat als contractbreuk. Vervolgens ontbinden ze het contract en wordt er van je verwacht dat je, conform het contract, eventuele resterende termijnen van het contract in 1 keer betaald. Dus als je een abo hebt van 30 euro per maand dat 24 maanden loopt, vervolgens te maken krijgt met ontbinding wegens wanbetaling met nog 20 maanden te gaan, is de afkoopsom 600 euro. Ex overige kosten.

Enige wat je nog kunt doen is een aangetekende klachtenbrief schrijven over die SIMkaart. Als je aannemelijk kunt maken dat KPN in gebreke is gebleven met die SIM zullen ze toch echt die afkoopsom weer terug moeten draaien. Een dergelijke brief moet je sowieso sturen, want als je nu niet betaald wordt je vanzelf gedagvaard en dan is het wel handig als je bij een rechter kunt laten zien dat KPN de fout in is gegaan.
pi_91073705
OT dan maar
1. Heb je bewijs van de afspraak die met KPN gemaakt is?
2. Wat is er geregeld omtrent de defecte sim? Lijkt me logisch dat bij een defect aan de sim er of vervanging wordt geregeld of het abonnement tijdelijk stopgezet wordt.
3. Probeer in ieder geval een betalingsregeling te treffen met KPN. Neem daarover zelf contact op voor je wordt afgesloten.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 9 januari 2011 @ 18:17:07 #22
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91075274
Elke telecomwinkel kan een simwissel van kpn uitvoeren.
Dus een beetje onzin dat je dat in 3 maanden tijd niet voor elkaar hebt gekregen.
Je hebt gewoon niet betaald dus heeft kpn je afgesloten en je de resterende maanden in rekening gebracht.
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 21:12:54 #23
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zondag 9 januari 2011 @ 22:27:59 #24
75556 erkel
back from Dagestan
pi_91092261
Als je simkaart kapot is, dan kan je heel simpel een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen of in een winkel een nieuwe simkaart halen. Dus dat is een vaag verhaal.

Voor de rest ben je screwed. De resterende termijnen zijn nu ineens in rekening gebracht en dat dien je gewoon te betalen. Ik snap ook niet waarom je geen automatische incasso hebt, maar goed. Het beste kun je nog KPN bellen en vragen of er een betalingsregeling mogelijk is.

KPN is hier niet fout geweest, dus er valt weinig eer te behalen uit deze zaak voor jou TS.
Weisst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')