quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon Limburgs en Belgisch. Dat zie je gewoon.
l o lquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
chicks zijn echt kaolo irritant als ze jong zijn.
braboquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
limburg of brabants?
age van die chimi?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
limburg of brabants?
lol te laatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk ik post een pic waar ook wat lekkers voor laki op staat
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk ik post een pic waar ook wat lekkers voor laki op staat
HAHAHAHAHquote:
Ik had hem ook alweer klaarstaan toen PV over negers begonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon triest als je iets zegt waar iemand het niet mee eens is. En als je dan zo'n voorbeeld geeft dat ze er niet meer omheen kunnen dan komt er alleen "lol" uit. Hoe zouden al die vooroordelen over de gekleurden toch ontstaan? Geen idee man.
Er komt alleen "lol" uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had hem ook alweer klaarstaan toen PV over negers begon.
haha watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had hem ook alweer klaarstaan toen PV over negers begon.
Ze zijn pas kaolo vervelend als ze rond de 20 zijn en de hele dag praten over greys anatomy, starbucks en schoenen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
chicks zijn echt kaolo irritant als ze jong zijn.
Waarschijnlijk is het een leuk grapje van je en is het een limburger die in brabant is gaan wonen of andersom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
limburg of brabants?
Meisjes van 16 hebben het tenmiste over seks en aan elkaars borsten zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn pas kaolo vervelend als ze rond de 20 zijn en de hele dag praten over greys anatomy, starbucks en schoenen.
Hij woont in Gelderland, zijn moeder komt uit Brabant en zijn vader uit Limburg hihi.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een leuk grapje van je en is het een limburger die in brabant is gaan wonen of andersom.
Daar doe ik niet aan mee.
of het is een Gelderlanderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een leuk grapje van je en is het een limburger die in brabant is gaan wonen of andersom.
Daar doe ik niet aan mee.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn pas kaolo vervelend als ze rond de 20 zijn en de hele dag praten over greys anatomy, starbucks en schoenen.
eerlykquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
true, vanaf hun 17e weet ik niet meer hoe meisjes werken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij woont in Gelderland, zijn moeder komt uit Brabant en zijn vader uit Limburg hihi.
nuggaaaaquote:
Ja, dat zijn van die half volwassenen. Ook vervelend. Die weten nog niet wat ze willen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JE ACCENTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef miss-bakvis het volgende:
tss onzin.
wat maakt mij dan limburgs/belgisch?
dat je niet ingaat op mijn doodnormale eisen wat betreft je zusjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef miss-bakvis het volgende:
tss onzin.
wat maakt mij dan limburgs/belgisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |