Ze zenden de 3 films in 6 delen uit op de televee. Deel 1 van boek 1 was gisteravond, deel 2 van boek 1 vanavond, deel 1 van boek 2 morgen etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deeltje 2? Bedoel je gewoon niet het tweede deel van de trilogie, die niet Mannen die vrouwen haten heet?Bij mijn weten heet alleen 't eerste boek zo (en ligt hier nog ongelezen).
Hm, ok. Wokdingetjes dan, zoals sausjes? Kun je ook altijd bewaren en kun je gelijk een hoop inslaan en lekker variëren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar dat heb ik niet dagelijks nodigWas 9/10 keer bij mijn ouders hehe. Shampoo en douchegel staan erbij haha.
Hoe kon ik die vergeten, de missende klap op de vuurpijl. Zeikende bejaarden die het met elkaar aan de stok krijgen, elkaar uitschelden,vervloeken en negeren omdat een heg 10 centimeter op hun staat of omdat mensen niet over elkaars oprit mogen lopen. Zalig is dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mis alleen nog de Rijdende Rechter.
Achzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zenden de 3 films in 6 delen uit op de televee. Deel 1 van boek 1 was gisteravond, deel 2 van boek 1 vanavond, deel 1 van boek 2 morgen etc.
De boeken zijn trouwens best aan te raden. Niet heel briljant maar leest als een trein weg.
albert heijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom kan je geen CD's kopen bij een supermarkt?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten, de missende klap op de vuurpijl. Zeikende bejaarden die het met elkaar aan de stok krijgen, elkaar uitschelden,vervloeken en negeren omdat een heg 10 centimeter op hun staat of omdat mensen niet over elkaars oprit mogen lopen. Zalig is dat.
Dat kan alleen in Nederland niet, in de rest van Europa heb je overal hypermarkten die letterlijk van alles verkopen. Van onderbroeken tot pakken melk en van rollades tot CD's dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou voor de grap eens de grotere AH's in lopen.. Moet je zien wat ze daar tegenwoordig allemaal verkopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan alleen in Nederland niet, in de rest van Europa heb je overal hypermarkten die letterlijk van alles verkopen. Van onderbroeken tot pakken melk en van rollades tot CD's dus.
Hij is een beetje uit he...quote:
Wat dacht je van (dure) schoonmaakmiddelen en verzorgingsproducten (crèmepjes, doucheschuim, shampoo etc.)? Dure wijn. Hoppaaa, zo klaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar ik mag dat geld alleen besteden bij de C1000 Zwijssen haha.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
albert heijndaar kun je cd's kopen
Oh dat is slim idd!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ok. Wokdingetjes dan, zoals sausjes? Kun je ook altijd bewaren en kun je gelijk een hoop inslaan en lekker variëren.
Ja AH heeft inderdaad vestigingen die meer verkopen dan alleen de dagelijkse boodschappen AH XL heet het volgens mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap eens de grotere AH's in lopen.. Moet je zien wat ze daar tegenwoordig allemaal verkopen.
Ow, dat weet ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja AH heeft inderdaad vestigingen die meer verkopen dan alleen de dagelijkse boodschappen AH XL heet het volgens mij.
Ja weet ik veel.quote:
En wokrijst, die zal voor je als student ook wel niet goedkoop zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik mag dat geld alleen besteden bij de C1000 Zwijssen haha.
[..]
Oh dat is slim idd!
Tijdschriften, boeken een idee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik woon in Amsterdam, daar hebben we alleen AH's die boodschappen verkopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik niet eigenlijkAH Zwolle verkoopt ook een hele boel, tot kleding aan toe
Ik vrees van niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |