Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik kon het niet langer volhouden, ik heb 2 WIC's gekocht net omdat mijn pakjes maar niet komen![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis was
Meneer Beer en Daan 'spelen'
Dat vat het wel zo'n beetje samenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daan sjouwt dominant rond met d'r speelgoed en Beer ettert
Mijn ouders kwamen ook even kijken en mijn vader denkt dat alle puppies die ik laat zien te koop zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis was
Meneer Beer en Daan 'spelen'
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
Beer is voor geen miljoen te koop
Check ook ff onze Tokkie badjassen, slippers en interieur
en ja, je hoort echt Gerard Ekdom op de radio 'goedemiddag!!' roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja.. let op voor de koffie.. Hihi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef PriemGirl het volgende:
OMG IK WIL BEER !! En Daan... Geweldig !![]()
Je bent officieel niet meer te redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja.. let op voor de koffie.. Hihi![]()
disclaimer
Kwamen jullie zaterdag nog?quote:
heb debs niet meer gesproken, ik zal het nog eens vragen. En even vragen of de BF al plannen had ter voorkoming van chagrijnquote:
Wmb wel hoor! Maar weet niet hoe jullie met autoruimte zitten enseauw....quote:
Awww, hoe merkte je dat zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef princess-a het volgende:
Aaaaaahh beer![]()
Onze kat heeft suikerziektepoor little thing
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendequote:
Awwwwwww zo sneu voor dat beessiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendebut we haz no money voor insuline en wekelijks behandelingen dus wrs heeft ie nog maar een paar weken/maanden en dan is het klaar
Awww....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendebut we haz no money voor insuline en wekelijks behandelingen dus wrs heeft ie nog maar een paar weken/maanden en dan is het klaar
och, arme poesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Arme poezelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is al 18.5! Dus wel heel oud, maar hij is heel gezond dus dit is wel heel sneuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Awwwwwww zo sneu voor dat beessie
Is die insuline zo duur dan?
Het is wel ff een reminder voor mezelf dat ik nog een ziektekostenverzekering voor Beer moet afsluiten
Hmpf... ik wordt af en toe niet goed van die dierenartsen. Zeker toe aan een nieuwe badkamer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is al 18.5! Dus wel heel oud, maar hij is heel gezond dus dit is wel heel sneu
De dierenarts zei dat het duur is, maar nu lees ik op internet van iemand die betaalde 25 eu per 3 maanden voor de spuiten en zon 20 eu per maand voor de insuline. Maar dat was in 2005, nog even verder speuren dus
Komt door overgewicht of door medicijnen en met zn 3.2 kilo is hij absoluut geen dikkie en ziek is ie ook al niet
Wel slim om dat even te doen voor beer ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |