quote:
met een camera waarschijnlijk einsteinquote:
Die is zeker goedquote:
en hoe werkt dat dan, zo'n "camera"?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een camera waarschijnlijk einstein_!
behalve dat het heel klein is nee, helemaal niksquote:
Een camera is een gesloten ruimte of kastje waarin door een gat of lens voorwerpen op een van de wanden worden afgebeeld. Het woord camera komt uit het Latijn en is het eerste woord van de oorspronkelijke uitdrukking camera obscura ('donkere kamer').quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en hoe werkt dat dan, zo'n "camera"?
Hackerbrückequote:
Je hebt de mooiste gemistquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hackerbrücke!
Je bent bij WOK op bezoek geweest!
Cool Fles!quote:
daar drink ik er 1 opquote:
huh?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hackerbrücke!
Je bent bij WOK op bezoek geweest!
quote:
quote:
Mariabesnijdenis had ik al gezienquote:
WOK = hackerquote:
quote:
quote:
stuartquote:
trevquote:
autootjequote:
Had ik vorige week op mijn mobiel ook geregeldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb regelmatig dat ik niet kan quoten en dat ik eerst de pagina moet vernieuwen
ik ook plus dat mijn post niet tevoorschijn komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb regelmatig dat ik niet kan quoten en dat ik eerst de pagina moet vernieuwen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |