preciesquote:
MPG vertraging brengen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja sorry, er moest even wat treinverkeer geregeld worden.
Nee, zorgen dat zijn Zwitserse dubbelganger op tijd thuis was voor de koffiequote:
Nicequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zorgen dat zijn Zwitserse dubbelganger op tijd thuis was voor de koffie.
Missie geslaagd overigens.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom was je dan niet hier
Dat is niet fijn, ben je astmatisch of...?quote:
Die is bij mij de laatste weken nog niet weg geweest.quote:
Ja, en ik heb een lichte bronchitis erbij nu. Het was even lekker rustig net, maar nu komt het weer terug...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn, ben je astmatisch of...?
Ik heb het nu een paar dagenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is bij mij de laatste weken nog niet weg geweest.
Oeh bah. Niet fijn om zoiets te hebben.. Sterkte iigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een lichte bronchitis erbij nu. Het was even lekker rustig net, maar nu komt het weer terug....
Iedereen haat mequote:
quote:
Dat is hem dan aardig geluktquote:
Dat was ik dus niet, lees maar terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is hem dan aardig gelukt. Vanavond weer +15
.
Oh ja, ik moet mijn sig nog aanpassenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is hem dan aardig gelukt. Vanavond weer +15
.
Stuquote:
Een rode, toch?quote:
Hij had de playmates toch daar? Of was dat morgenquote:
heb je je rode regenpakje nou?quote:
Neequote:
Geen idee, ik weet alleen wel dat ik nu in eens bek af benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had de playmates toch daar? Of was dat morgen?
Marijkequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
StuBen je veilig aangekomen gister?
Redelijk. Vooral lang. Van 7 tot 7 dusquote:
Dat is dus 12 uur meer dan dat ik moestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Redelijk. Vooral lang. Van 7 tot 7 dus
Ja, alleen de jongste van 4 bleef niet langer dan 2 minuten want toen zijn mammie weg wilde gaan wilde hij ook niet blijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had de playmates toch daar? Of was dat morgen?
een panfreuriquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat ruist daar door het struikgewas?
Ben jij een beetje opgeknapt vandaag thoughquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is dus 12 uur meer dan dat ik moest
Ik zou wel eens willen weten waaaaaaaaaaaaaaaaat dat was...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat ruist daar door het struikgewas?
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb je je rode regenpakje nou?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij een beetje opgeknapt vandaag though
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Heb je een blauwe in mijn maat gevonden![]()
Das wel jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen de jongste van 4 bleef niet langer dan 2 minuten want toen zijn mammie weg wilde gaan wilde hij ook niet blijven![]()
Ooohquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had gehoopt dat ik me nu beter zou voelen, maar helaas
morgen is er ook geen werk dus nog een dag om aan te sterken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |