Part of my charm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel liefde te geven he
Wel als t voor mezelf isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wat koken betreft net zo lui als die Chinees van Snuit
Schrijfsterquote:
Dan moet ik zeker zometeen nog zelf mijn rijst gaan koken en alles in de wok gooien.. Jeetje, ik dacht even lekker makkelijk te doen vandaag..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar dat is ook geen Chineesis gewoon een Rotterdammer met een chinese naam. Geen wonder, die is gewoon aan het staken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf heel lief dus lief![]()
Zo ik voel mij een stuk beter dan gisterenkiespijn is veel minder
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als t voor mezelf isIk ga wel broodjes + omelet bakken
Zo makkelijk kom je er niet van afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker zometeen nog zelf mijn rijst gaan koken en alles in de wok gooien.. Jeetje, ik dacht even lekker makkelijk te doen vandaag..
Nee idd, ik ga wel een uitgebreide chinees maken (uitgeklede chineesjes vind ik niet zo sexy), even die conimex een voorbeeld geven zodat hij de volgende keer weer een 10 gangen chinees op tafel legtquote:
Niet zo veel. 6 sinds gisteren middag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]a mooi ... en hoeveel ibru's heb je uiteindelijk genomen?
200 of 400mg?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet zo veel. 6 sinds gisteren middag.
200 mgquote:
LOL, ik kan ook nog eens kijken wat er ook alweer in mn kerstpakket zatquote:
Wat voor soep?quote:
Heb wel weer eens zin om uitgebreid te gaan kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
We zouden natuurlijk ala Snuits sinterklaas etentje... dat vaker kunnen doen?
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb wel weer eens zin om uitgebreid te gaan koken
Deed je dat maar een keer... iedere keer maar weer die borsten binnen het shirtje houdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat mijn borsten er eens een keer buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |