Part of my charm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel liefde te geven he
Wel als t voor mezelf isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wat koken betreft net zo lui als die Chinees van Snuit
Schrijfsterquote:
Dan moet ik zeker zometeen nog zelf mijn rijst gaan koken en alles in de wok gooien.. Jeetje, ik dacht even lekker makkelijk te doen vandaag..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar dat is ook geen Chineesis gewoon een Rotterdammer met een chinese naam. Geen wonder, die is gewoon aan het staken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf heel lief dus lief![]()
Zo ik voel mij een stuk beter dan gisterenkiespijn is veel minder
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als t voor mezelf isIk ga wel broodjes + omelet bakken
Zo makkelijk kom je er niet van afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker zometeen nog zelf mijn rijst gaan koken en alles in de wok gooien.. Jeetje, ik dacht even lekker makkelijk te doen vandaag..
Nee idd, ik ga wel een uitgebreide chinees maken (uitgeklede chineesjes vind ik niet zo sexy), even die conimex een voorbeeld geven zodat hij de volgende keer weer een 10 gangen chinees op tafel legtquote:
Niet zo veel. 6 sinds gisteren middag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]a mooi ... en hoeveel ibru's heb je uiteindelijk genomen?
200 of 400mg?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet zo veel. 6 sinds gisteren middag.
200 mgquote:
LOL, ik kan ook nog eens kijken wat er ook alweer in mn kerstpakket zatquote:
Wat voor soep?quote:
Heb wel weer eens zin om uitgebreid te gaan kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
We zouden natuurlijk ala Snuits sinterklaas etentje... dat vaker kunnen doen?
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb wel weer eens zin om uitgebreid te gaan koken
Deed je dat maar een keer... iedere keer maar weer die borsten binnen het shirtje houdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat mijn borsten er eens een keer buiten.
Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
We zouden natuurlijk ala Snuits sinterklaas etentje... dat vaker kunnen doen?
Zie je wel dat je dat wel kan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nieuwjaars etentjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.
Jij wil het alleen recht op mij hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.
Mooi hoeft toch ook niet. Zo lang je er maar fatsoenlijk kan koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooi
Moet je me maar niet vertellen dat ik niet sexy ben, eigen schuld hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deed je dat maar een keer... iedere keer maar weer die borsten binnen het shirtje houden
Ik heb wel eens zin jouw kookkunsten te proevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik eerst ff schrobben, 10 (ex)studenten in een keukenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi hoeft toch ook niet. Zo lang je er maar fatsoenlijk kan koken.
Wie niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wil het alleen recht op mij hebben?
Vraag je me nu om te liegen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vertellen dat ik niet sexy ben, eigen schuld hoor.
Hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik eerst ff schrobben, 10 (ex)studenten in een keuken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vraag je me nu om te liegen?
Tof!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooi
Goed idee!!! En rouleren is ook leuk denk ik?quote:
8 pittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaMijn keuken is schoon alleen zo klein dat je er nauwelijks fatsoenlijk kan koken.
Niet erg want ik kan niet koken
4 pitten electrisch ach het werkt goedquote:
Ga weg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-E... je weet toch wat ik voor je voel?
Wat is daar mis mee?quote:
Op een of andere manier weet ik daar altijd een bende van te makenquote:
Nicequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
5 pitten gas! en vanaf komend weekend ook eindelijk met barretje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Liefde is mooi! Jammer dat wij het verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |