quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is klote ik neem aan dat hij hem goed had onderhouden?
Ik moet nog kokenquote:
Dat zeg je niet ff? Dat ik moet komen aanschuivenquote:
Zo zonden. Ik zou er zelf niet snel in ga rijden. Ik vind het geen mooie auto. En aangezien ik niet zo flexibel kom ik er ook lastig in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was een hele leuke knal gele, zat net (2000km) een nieuwe motor in
Hoi Engeltjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef -Engel- het volgende:
Duits brood is lekker.... maar is nu op![]()
en ik ben weer online
hoi dus lieve en niet lieve Singles
Alles is al opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg je niet ff? Dat ik moet komen aanschuiven
Yukiquote:
Ah, een gastarbeider?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb net chinees in huis gehaald om te koken. Maar die luie donder blijft in het zakje zitten..
Beetje peper in z'n reet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb net chinees in huis gehaald om te koken. Maar die luie donder blijft in het zakje zitten..
Mag je zelf weten!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Engeltje![]()
Waar behoor ik toe? Lief of niet lief?
Moet je ff een cent op de grond gooien, komt die er wel uit, Werkt die zeker een halve dag voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik vind mijzelf heel lief dus liefquote:
quote:
Jij bent wat koken betreft net zo lui als die Chinees van Snuitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ik overweeg om te bestellen, maar dat heb ik al best veel gedaan de afgelopen maand
Ooh, maar dat is ook geen Chineesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dacht dat ie Conimex heette... maar damn wat een luie donder!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dacht dat ie Conimex heette... maar damn wat een luie donder!
Jij hebt echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel liefde te geven hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |