quote:
quote:
Konrad?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een uitstekende autosmaak
[..]
Doe mij maar een mooie Adenauer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Deze staat ooit bij mij op de oprit
[ afbeelding ]
ik dacht misschien geil je wel op oude, dode mannen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan van die domme dingen
Het is Herbie!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef omearos het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een mexicaan, doe mij maar een originele duitse kever
Beetje typisch gezien het onderwerp auto's isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:41 schreef norich het volgende:
[..]
ik dacht misschien geil je wel op oude, dode mannen..
nooit gezienquote:
Schandaligquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef omearos het volgende:
[..]
nooit gezien
al wist ik wel dat Herbie een kever was, want zo kon ik mensen uitleggen hoe een kever eruitziet
Cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef omearos het volgende:
nooit gezien
al wist ik wel dat Herbie een kever was, want zo kon ik mensen uitleggen hoe een kever eruitziet
Niet mijn eigen kinderen maar mischien wel andere.quote:
viezerikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet mijn eigen kinderen maar mischien wel andere.
quote:
Ik niet. Brum!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
astu, Jeffrey. Je kindje
11 jaar.. Da's te oud man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
astu, Jeffrey. Je kindje
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ook!
Alleen ik twijfel nog of ik het niet donderdag laat doen.
Ik kan niet kiezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hoi Astridquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ook!
Alleen ik twijfel nog of ik het niet donderdag laat doen.
Ik kan niet kiezen!Ik zat te denken om donderdag te gaan poolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zat te denken om donderdag te gaan poolenga zwemmen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
dat wordt yoghurt eten en bier drinken jonge!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |