quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef draude het volgende:
Stel je voor je wilt iemand framen die jan janssen heet uit amsterdam op de huppelpup straat 12... lijt het mij sterk om een kogelbrief naar een bekend iemand te sturen met erin ja bla die bla bedreiging en dan naam en adres..
Ja lol... dat is toch wel erg opvallend... of zouden ze serieus geloven dat er dergelijke domme mensen zijn?quote:
Omdat het meer bedoelt is om over te filosoferen dan grapjes er over te maken..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
Waarom open je dit topic hier en niet in ONZ?
Als dat zo was dan had je best een wat andere OP kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef draude het volgende:
[..]
Omdat het meer bedoelt is om over te filosoferen dan grapjes er over te maken..
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef draude het volgende:
hoi wie durft er als ik hier een hyves adres neerzet
dat iedereen daar R.i.p en van fijn je gekent te hebben neerzet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef draude het volgende:
hoi ik heb een vraagje is het mogelijk om een email te kraken? En zo ja wie kun je er voor inhuren?
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:06 schreef draude het volgende:
hoi ik heb een vraag ik heb me aangemeld bij een online dating site... heeft iemand tips of kan iemand een standaar dbericht voor mij maken waarin ik alleen de naam hoef te veranderen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef draude het volgende:
Hoi ik heb een relatie met een meisje van 14, ik ben zelf 28. Nu ken ik haar omdat onze ouders goede vrienden zijn.. nu willen we het gaan vertellen. dus hier vraag ik tips voor.
en vinden jullie het kunnen? Want we zijn gewoon verlieft weet je
Op basis van die info zal je niet veroordeeld gaan worden .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Raphaelo het volgende:
Niet zo moeilijk hoor. Even dit programma downloaden:
http://www.how-to-hide-ip(...)-quick-email-sender/
Daarmee kan je email versturen waarbij je ook zelf de afzender kan kiezen. Op deze manier kan je dus net doen alsof jan jannsen jonge meisjes aan het verleiden is.
(bijkomend voordeel, jouw eigen ip is niet te zien met dit programma)
Hmmm, als je leest dat mensen tegenwoordig al opgepakt worden nadat ze iets getwittert hebben zou het in ieder geval een mooi begin kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op basis van die info zal je niet veroordeeld gaan worden .
Ja maar dan moeten ze zo iemand nog wel matchen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vingerafdruk kopiėren, iets stouts doen en vervolgens overduidelijk die vingerafdrukken nalaten. Profit!
Dan geef je hem anoniem aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef draude het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze zo iemand nog wel matchen..
Of je wacht tien jaar tipgeld e.dquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dan geef je hem anoniem aan.
Ambieer je een carričre als Robert Mikelsons of als gewone crimineel gezien je postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef draude het volgende:
En als je nu 20 kilo coke en die in iemand zijn huis legt en de politie tipt? Gaan ze dan gelijk naar binnen? Of doen ze dan eerst maanden onderzoek?
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:12 schreef draude het volgende:
Hallo,
mijn grote droom is om troll te worden (landelijk bekend) op alle forums.
Ik heb input nodig van jullie vul vragenlijst in!
1 wat voor topics moet ik opnene.
2 hoe moet ik reageren
4 vrij ruimte om tips te geven
Dat deden we vroeger altijd met Telnet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Raphaelo het volgende:
Niet zo moeilijk hoor. Even dit programma downloaden:
http://www.how-to-hide-ip(...)-quick-email-sender/
Daarmee kan je email versturen waarbij je ook zelf de afzender kan kiezen. Op deze manier kan je dus net doen alsof jan jannsen jonge meisjes aan het verleiden is, of politici aan het bedreigen is.
(bijkomend voordeel, jouw eigen ip is niet te zien met dit programma!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |