Ik was op jou aan het wachten, je zou toch opnemen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dat adres heeft ze volgens mij nog niet uitgevogeld
Daar heb ik in een ander topic al antwoord op gegevenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik was op jou aan het wachten, je zou toch opnemen?
Ja, maar ze sms't niet met d'r dingus, denk ik tenminste. Liep ze, of kroop ze? Kon je dat aan het sms'je zien?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Dirkh, je kunt weer uitademen, Tombola loopt alweer buiten smst ze net en het viel haar reuze mee! De rest van de details en hoe het allemaal ging horen we uiteraard in de review
Mannen piepen over het algemeen minder snel... denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef Ingetje79 het volgende:
En toch denk ik dat het bij een man pijnlijker is dan bij een vrouw
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar ze sms't niet met d'r dingus, denk ik tenminste. Liep ze, of kroop ze? Kon je dat aan het sms'je zien?
[..]
Mannen piepen over het algemeen minder snel... denk ik.
Hier zit een mannetje op het eind:quote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef Dirkh het volgende:
Ben benieuwd naar de review.quote:
Volgens mij ken ik het filmpje al, maar zit nu op mijn werk en ik ga maar niet kijken. Voor dat je het weet zit ik hardop te oeh-en en te ai-en.quote:
Ja, vastquote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef Dirkh het volgende:
Die man lijkt er ook het meeste pijn van te hebbenquote:
Bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Aventura het volgende:
Nog geen reviews? Zijn ze hun wonden nog aan het likken ofzo?
quote:
Jippie, ik krijg steeds meer zinquote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef Ingetje79 het volgende:
En toch denk ik dat het bij een man pijnlijker is dan bij een vrouw
Heb je al een afspraak gemaakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
[..]
Jippie, ik krijg steeds meer zin
Nee, de winnaars krijgen vanavond van mij een PM over hun gewonnen behandelingquote:
Nou, ik weet niet of dat voor de vrouwen ook geldt, maar de mannen krijgen een extra verrassing opgestuurd, voorpret pakketquote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de winnaars krijgen vanavond van mij een PM over hun gewonnen behandeling
Ik wachtte eigenlijk nog even op reactie van één winnares (Breathtaking) maar ik kan ze allemaal wel vast een PM sturen.
Ik was te laat voor het voorpretpakket!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat voor de vrouwen ook geldt, maar de mannen krijgen een extra verrassing opgestuurd, voorpret pakket![]()
Ga niet zeggen wat, maar een nieuwe wereld gaat voor me open
Nee niet zeggen Dirkh, wacht maar tot zijn reviewquote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was te laat voor het voorpretpakket!Wat zat er in!
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet zeggen Dirkh, wacht maar tot zijn review
Ik zal het uitbeelden in smileys, voor de rest zal je even moeten wachten op jouw eigen ervaring of de review.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef 92Merel het volgende:
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een voorpretpakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |