Hema heeft een héle goeiequote:Op maandag 17 januari 2011 10:44 schreef tomaat52 het volgende:
Koop nooit de zilveren fietspomp bij de Action.![]()
Die van de Action kostte ¤5; ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hema heeft een héle goeie, al zal die wel iets duurder zijn
8,50
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van de Action kostte ¤5; ofzo.Rotpomp. Ding haalt amper 4 bar.
Het is een fietspomp he.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?
Waterraketten 'doe' ik op 7 bar. Met een flink stuk persluchtslang er tussen... En een 'hogedrukpomp' van de fietsenmaker!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef Miam het volgende:
[..]
wow, lieve zus heb jij dan! zou de mijne nooit doen.
Werkt het een beetje? Wil ze ook gaan proberen. Gebruik nu Ducktape met Cajennepeper, werkt ook kei goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:26 schreef trovey het volgende:
[..]
* trovey pakt de verpakking even
Maat 18 x 12 cm...dus ligt er een beetje aan hoe breed je rug is.
moet je dr wel op kijken he :p meestal heb ik wel een lijstke bij me zelfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak![]()
Een boodschappenlijstje maken misschien een idee?
Die heb ik voor op de wcquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef karientje91 het volgende:
Ze hebben nu bij de action super lekkere parfum voor de dames![]()
"Sexplosion" heet 'ie
Toevallig net eentje op de rug.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef karientje91 het volgende:
[..]
Werkt het een beetje? Wil ze ook gaan proberen. Gebruik nu Ducktape met Cajennepeper, werkt ook kei goed!
Thanksquote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef soapie het volgende:
[..]
In Zoetermeer hadden ze er vanmorgen nog een paar staan.
Hmm, volgende keer even kijken dan of ze ze hier hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig net eentje op de rug.Werkt uitstekend, zelfs zo goed dat ik een nu aanwezige persoon hier even heb gevraagd of het wel allemaal goed ging met de huid i.v.m. brandplekken want het werd wel heel warm.
Echter geen problemen dus uitstekend produkt voor die prijs.
Een aanradertje voor mensen met tegenzittende spieren. Die tip met cayennepeper ga ik onthouden als ik even zonder zit.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Mooie plaatjes op je website!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef Alerion het volgende:
Ik heb er laatst wat lipstick en nepwimpers en zooi gekocht om wat af te kunnen wisselen qua looks tijdens fotoshoots (ik fotografeer). Was een paar euro kwijt, en het werkt prima! Blijft natuurlijk niet gek lang zitten die lipstick, maar dat boeit ook niet met een fotoshoot.
jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Zeg, hebben ze er ook regenponcho's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |