Verschilt vaak per winkel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
weet je ook waar ze ongeveer te vinden zouden zijn in de Action?
Hier in het gereedschap-pad (als er geen speciale aanbiedingen mee zijn)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
k, daar moest ik toch al langs voor dat laatjesdingetje, dus dan ga ik vrijdag ofzo maar weer ns :p ik blijf aan de gang, vergeet altijd alles als ik er ben!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier in het gereedschap-pad (als er geen speciale aanbiedingen mee zijn)
Bij de lampen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Stoepkrijt, waskrijtjes? Ik weet niet wat krijtstiften zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:04 schreef Whiskers het volgende:
Iemand weleens krijtstiften gesignaleerd bij de Action?
Geen idee, kijk nooit naar dat soort spullen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Smijn. het volgende:
Even een vraagje, heel lang geleden werden er bij de action strookjes verkocht waarmee je papieren sterretjes kon vouwen, bestaan die nog?
Ja die ken ik, gebruiken ze in de horeca voor borden(die van buiten:P) maar geen idee of action die heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stoepkrijt, waskrijtjes? Ik weet niet wat krijtstiften zijn
Best wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:03 schreef Elkouw het volgende:
Hebben ze nog nuttige dingen voor je auto de laatste tijd? Dichtstbijzijnde Action is alsnog ver maar volgende keer even kijken
Heb vorige week een auto gekocht en heb eigenlijk alles bij de action gekocht... koelvloeistof ruitenwisservloeistof, motorolie, wax, shampoo, ruitenhamer, nooddeken, parkeerschijf, ruitenkrabber en ontdooier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:03 schreef Elkouw het volgende:
Hebben ze nog nuttige dingen voor je auto de laatste tijd? Dichtstbijzijnde Action is alsnog ver maar volgende keer even kijken
Leg even uit....ik kan de connectie asbakken en katten niet maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga er straks ook weer even langs, moet asbakken hebben.
Kutkatten
Katten die asbakken van de tafel af gooien?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Leg even uit....ik kan de connectie asbakken en katten niet maken.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:07 schreef Tamashii het volgende:
Die post van die gast of vrouw wat het ook is.
bij de 100 nieuwste producten:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze er eigenlijk ook zaklampen? ik moet er 1 voor in de auto hebben, liefst een kleine waar AA batterijen in kunnen..
Moet je van die zilverkleurige kopen, kunnen niet kapotquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga er straks ook weer even langs, moet asbakken hebben.
Kutkatten
Trovey jij als kattenkennerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Leg even uit....ik kan de connectie asbakken en katten niet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |